سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه می توانم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم

اختصاصی از سورنا فایل دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه می توانم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه می توانم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع:   چگونه می توانم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه می توانم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم

 

 

 

 

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات20

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

مقدمه:

انسان تنها آفریده ای است که می تواند منظور خود را با زبان و به وسیله نمادهای کلامی و گفتاری، به دیگران انتقال دهد. او یاد گرفت که از تصاویر نیز به عنوان نمادهای ارتباطی استفاده کند و دوباره آموخت که بنویسد. واقعاً قابل تحسین است که انسان گفتن را به نوشتن تبدیل کرد و این یعنی ثبت و ماندگاری کلام و گفته¬ها. شاید اگر کلام خداوند هم در ادیان مختلف، نوشته نمی¬شد، به شکل امروزی در اختیار جامعه قرار نمی¬گرفت

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می¬توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده¬ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت. این منطقی است که هر کسی خوانده¬اش را خوب بفهمد، می¬تواند آن را به زبان خودش، خیلی خوب بنویسد. .

   اگر معلمان جامعه به تفکر خلاق و منطقی و انتقادگر معتقد و متصف بوده و در پی اعمال این تفکر باشند، بالطبع باعث انتقال به افراد تحت آموزش خود شده، آنان نیز به صورت نسبی به این گونه اندیشیدن مسلح می شوند .

مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه اول اساس پایه های دیگر می باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه های دیگر راحت تر هستند و بالعکس ؛ در پایه اول دو درس ریاضی و فارسی ( قرائت فارسی و املای فارسی ) کلیدی هستند و بیشترین ساعات به این دو درس اختصاص می یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد. طوری که بدون یادگیری درس فارسی , یادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می باشد. از آنجا که یکی از اهداف درس فارسی در دوره ی دبستان تقویت مهارت تفکر خلاق در فراکیران است و یکی از اهداف مهم در دوره ی ابتدایی می باشد ما خود را موظف به انجام این کار می دانیم لذا تصمیم گرفتیم با کمک انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود بخشیم . امید است در سایه ی رحمت حق تعالی از عهده این کار بر بیاییم.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه می توانم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد