سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل سابلیمینال اتصال به عشق الهی

اختصاصی از سورنا فایل فایل سابلیمینال اتصال به عشق الهی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل سابلیمینال اتصال به عشق الهی


فایل سابلیمینال اتصال به عشق الهی

تاکیدات پنهان به کار رفته در این فایل صوتی تلقینی: 

خداوند عاشق من است/ خداوند من بینهایت مهربان است/ خداوند هر لحظه برای من وقت دارد/ عشق الهی را در قلبم می پذیرم/ خداوند در قلب من است/ با تمام وجود پذیرای عشق و نور زیبای خداوندم هستم/ خداوند حامی من است/ خداوند و فرشتگانش هر لحظه با عشق از من حمایت می کنند/ با همه وجودم از این همه عشق و زیبایی سپاسگزارم

حاوی امواج مغزی تتا برای اثر گذاری بیشتر 


دانلود با لینک مستقیم


فایل سابلیمینال اتصال به عشق الهی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد