سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد حق انتفاع سکنی رقبی به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد

اختصاصی از سورنا فایل فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد حق انتفاع سکنی رقبی به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد حق انتفاع سکنی رقبی به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد حق انتفاع سکنی رقبی به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد حق انتفاع سکنی رقبی به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

قرارداد

(حق انتفاع سکنی رقبی)

 

 

مالک: خانم/آقای .................. فرزند آقای ................... دارای شناسنامه شماره ............. صادره از .................... متولد .................... ساکن : ........................................................ منتفع : خانم / آقای ........................... فرزند آقای ........................ دارای شناسنامه شماره........... صادره از .......... متولد ........ ساکن: ...................................................  مورد حق انتفاع : تمامت شش دانگ یکدستگاه آپارتمان واقف در سمت جنوب غربی طبقه چهارم به مساحت ................. متر مربع قطعه ................... تفکیکی به انضمام شش دانگ یک بابت انباری واقع در زیر زمین دوم به مساحت ...................... متر مربع قطعه ................ تفکیکی به انضمام شش دانگ پارکینگ واقع در زیر زمین اول قطعه............. تفکیکی به انضمام شش دانگ پارکینگ واقع در زیرزمین اول قطعه............ تفکیکی به مساحت .................... متر مربع دارای پلاکهای شماره ............. و.............. و ........... فرعی از اصلی مفروز و مجزی شده از پلاک ................ فرعی از اصلی مذکور واقع در اراضی .................... بخش ................. ثبتی ، تهران با قدرالسهم از عرصه و سایر قسمتهای مشاعی و مشترک طبق قانون تملک آپارتمانها و آیین نامه اجرایی آن محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره ................ مورد ثبت سند مالکیت شماره ............... مورخ ................ صفحه ............ جلد ................ به شماره چاپی ....................... صاده بنام ................... انتقالی به مالک طبق سند رسمی شماره ............. مورخ .../.../...13 تنظیمی دفترخانه شماره .................... تهران و با برق اختصاصی شماره پرونده ........................ و بقدرالسهم از برق مشترک شماره پرونده ............ و از آب مشترک شماره اشتراک .................. و از گاز شهری مشترک شماره شناسایی ...................... و به انضمام تلفن اختصاصی شماره ...................... منصوبه های در آن که منتفع با رؤیت و قبول ، اقرار به تصرف و قبض مورد حق انتفاع نمود.

مدت : از تاریخ زیر به مدت ...................... سال کامل شمسی که منتفع حق دارد طی مدت مزبور از مورد حق انتفاع به رایگان استفاده نماید.

 شروط: 1- پرداخت مالیات و مخارج لازمه برای نگاهداری مورد حق انتفاع بر عهده منتفع می باشد هم چنین منتفع متعهد به تأدیه بهای مصارف و آبونمان و مالیات آب و برق وگاز وتلفن اختصاصی مزبور و بقدرالسهم از برق وگاز مشترک مرقوم از مال خویش می باشد.  2- چنانچه بدون تعدی یا تفریط منتفع مورد حق انتفاع تلف شود مشارالیه / مشارالیها مسئول آن نخواهد بود و درغیر اینصورت مسئول می باشد. 3- مورد حق انتفاع صرفاً جهت سکونت شخصی منتفع با عائله وی برقرار گردیده و بنابراین منتفع باید از مورد حق انتفاع سوءاستفاده نکرده ودر حفظ آن تعدی یا تفریط ننماید . 4- منتفع حق انتقال مورد حق انتفاع را به هیچ صورت ولو بصور: صلح حقوق و وکالت وغیره و حتی بصورت نمایندگی جزئاً یا کلاً و مشاعاً یا مفروزاً به دیگری ندارد. 5- در صورتی که منتفع از مورد انتفاع سوءاستفاده کند و یا در صورتی که شرایط مقرره متن را رعایت ننماید و در اثر عدم رعایت آن موجب خسارتی بر مورد حق انتفاع گردد ضامن تضررات مالک خواهد بود ....................

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد حق انتفاع سکنی رقبی به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد