سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت داستان آموزنده درباره ی اهمیت دوستان خوب به دو زبان فارسی و انگلیسی - 15 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت داستان آموزنده درباره ی اهمیت دوستان خوب به دو زبان فارسی و انگلیسی - 15 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت داستان آموزنده درباره ی اهمیت دوستان خوب به دو زبان فارسی و انگلیسی - 15 اسلاید


دانلود پاورپوینت داستان آموزنده درباره ی اهمیت دوستان خوب به دو زبان فارسی و انگلیسی - 15 اسلاید

 

 

 

یکی از روزهای سال اول دبیرستان بود. من از مدرسه به خانه بر می گشتم که یکی از بچه های کلاس را دیدم. اسمش کایل بود و انگار همه‌ی کتابهایش را با خود به خانه می برد.

با خودم گفتم: ”کی این همه کتاب رو آخر هفته به خانه می بره. حتما این پسر خیلی بی حالی است!“

من برای آخر هفته ام برنامه‌ ریزی کرده بودم. (مسابقه‌ی فوتبال با بچه ها، مهمانی خانه‌ی یکی از همکلاسی ها) بنابراین شانه هایم را بالا انداختم و به راهم ادامه دادم.‌

همینطور که می رفتم،‌ تعدادی از بچه ها رو دیدم که به طرف او دویدند و او را به زمین انداختند. کتابهاش پخش شد و خودش هم روی خاکها افتاد.

 

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت داستان آموزنده درباره ی اهمیت دوستان خوب به دو زبان فارسی و انگلیسی - 15 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد