سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله کنفرانس داووس

اختصاصی از سورنا فایل مقاله کنفرانس داووس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کنفرانس داووس


مقاله کنفرانس داووس

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:5

کنفرانس سالیانه داووس در سوئیس

}     .::Languages ::. Select کوردى عربی English Latini فارسی Turkish دبیر شورای امنیت ملی ترکیه خواستار به تعویق انداختن همه پرسی در کرکوک شد _ پیروزی حماس در انتخابات فلسطینیان و پی آمد های سیاسی آن _ شمار قربانیان آنفلو آنزای مرغی در چین به هفت نفر رسید _ وزرای امور خارجه پنج عضو دائمی شورای امنیت بر سر برنامه اتمی ایران در لندن تشکیل جلسه می دهند _ یک مقام سازمان ملل فشار برای جلوگیری از کشیده شدن درگیریهای دارفور سودان به کشور چاد را خواستار شد _ .::28 January 2006, 5:16 am ::. Untitled Document       بین الملل Back کنفرانس سالیانه داووس در سوئیس [09:44 , 26 Jan 2006] PNA: کنفرانس سالانه سیاستمداران و مدیران جهان از روز چهارشنبه در داووس سوئیس کار خود را آغاز کرد. در این نشست چهار روزه که در آن شمار زیادی از رهبران سیاسی هم شرکت دارند، از جمله رشد اقتصادی چشمگیر کشورهای چین و هندوستان، جدال بر سر برنامه هسته ای ایران، بحران خاورمیانه و افزایش بهای نفت به بحث گذاشته خواهد شد. به گفته مقامهای روسیه این کشور قصد دارد درباره تقاضای پیوستن روسیه به سازمان تجارت جهانی بحث و تبادل نظر کند. کوفی عنان دبیر کل سازمان ملل، صدر اعظم آلمان، روسای جمهوری افغانستان و پاکستان و نخست وزیر عراق از جمله سیاستمدارانی خواهند بود که در کنفرانس داووس شرکت می کنند.         HomePage کردستان عراق بین الملل گزارش ادبیات زنان Photo Gallery Archive About Us Contact Us Main News دبیر شورای امنیت ملی ترکیه خواستار به تعویق انداختن همه پرسی در کرکوک شد رهبر کردستان نخست وزیر را مامور تشکیل کابینه خواهد کرد جوانان دغدغه های دیگری هم دارند

کنفرانس جهانی اقتصاد به بررسی مهمترین مسائل بین‌المللی پرداخت


کنفرانس جهانی اقتصاد در دهکده کوهستانی داووس واقع در سوئیس گشایش یافت. در این کنفرانس بیش از 2300 نفر از مقامات دولتها و شرکتها و سازمانهای غیردولتی و خبرنگاران و روشنفکران شرکت کردند که اکثراً از آمریکا و اروپا و ژاپن بودند. در این اجلاس که از سال 1971میلادی سالانه برگزار می‌شود شرکتهایی دعوت می‌شوند که سود سالانه آنها از یک میلیارد دلار بیشتر باشد.
در کنفرانس 5روزه داووس مهمترین مسائل بین‌المللی از جمله بحران اتمی رژیم، چشم‌انداز صلح فلسطین و اسرائیل، آینده عراق بعد از انتخابات جدید، افزایش قدرت اقتصادی چین و هندوستان و قیمت نفت مورد بحث قرار گرفت.
«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در مراسم گشایش سی و ششمین اجلاس اقتصاد جهانی در داووس سخنرانی کرد و بر حل مشکل بیکاری در جهان تاکید کرد.
کنفرانس که با سخنان آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان افتتاح شده بود با گفتگوی زنده ماهواره‌یی کاندولیزا رایس، وزیر خارجه آمریکا ادامه یافت. وی که در این گفتگو به سؤالات شرکت‌کنندگان در کنفرانس جهانی اقتصاد داووس پاسخ می‌داد در بخشی از سخنرانی‌اش که به طور مستقیم از کانالهای تلویزیونی پخش می‌شد گفت: رژیم ایران مهمترین کشور حامی تروریسم و یک چالش مهم و خطرناک در جامعه بین‌المللی است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کنفرانس داووس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد