سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درمورد نحوة ایجاد یک پایگاه داده

اختصاصی از سورنا فایل مقاله درمورد نحوة ایجاد یک پایگاه داده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 30

 

مقالة:

نحوة ایجاد یک پایگاه داده

تعریف پایگاه داده

منظور از ایجاد یک پایگاه داده ها ، سازماندهی داده ها به گونه ای است که بتوان میان بخشهای آن ارتباط برقرار کرد و از راه جستجو به هر گونه آگاهی مورد نظر دست یافت .

پایگاه داده های پیوستار(Relational DATABASE):

بررسی بیشتر پایگاههای ایجاد شده برای زبانهای گوناگون ، نشان می دهد که از میان سه گونه مهم و شناخته شده " سلسبه مراتبی "، " شبکه ای " و "پیوستار " ، نوع پیوستار بیشترین موفقیت را داشته است . دلیل این امر ، می تواند سادگی نسبی و کارآیی بالای آن باشد . نرم افزارهای آماده ای برای این منظور وجود دارد که با بررسی ، مشاوره و آزمون می تواند مناسبترین نمونه را برگزید .

شکل داده ها :

داده های زبانی ، در پایگاه به صورتهای گوناگون گردآوری می شود – چه به شکل متن پیوسته و چه به صورت فهرستهای واژگانی دارای تعریف و یا بدون تعریف و حتی مجموعه یادداشتهای پژوهشی .

پیوندهای میان داده ها:

بخشهای متون و اقلام به گونه ای با یکدیگر ارتباط می یابند که امکان جستجو و دستیابی به بیشترین آگاهیها ، در زمانی کوتاه فراهم گردد . مثلأ با معرفی یک واژه ، بخشی از یک واژه ، یک نشانه اختصاری ، پاره ای از یک متن ، نام نویسنده ، گونه ای از زبان ، نام یک اثر ، مفهوم کلی یک واژه ، و یا نشانه های کلیدی دیگر ، بتوان به تعاریف ، مترادفها ، متضادها ، همخانواده ها ، ترکیبات ، نمونه کاربردی ، تاریخ کاربرد ، نویسنده یا کاربرنده و بسیاری دیگر از اطلاعات مربوط به آن دست یافت و یا آمارهایی از دسته های معینی واژه یا اصطلاح در یک یا چند متن دلخواه به دست آورد .

ایجاد کردن نمودار پایگاه داده

شناخت درباره نمودار پایگاه داده

نمودارهای پایگاه داده یک راه خوبی برای مجسم کردن ساختار و ارتباطات جداول در یک پایگاه داده فراهم می آورد (طرح پایگاه داده). حاوی بودن آنها در داخل پایگاه داده خودش یک روش دستی برای سند سازی طرح می باشد از زمانی که نمودارها به طور خودکار هر تغییری را که شما می سازید منعکس می کنند.

ایجاد یک نمودار پایگاه داده از یک طرح موجود

اگر چه ایجاد یک طرح پایگاه داده کامل در داخل پنجره نمودار پایگاه داده امکان پذیر است و ایجاد کردن نمودارها از جداول موجود رایج تر می باشد. ویزاردCreate Database Diagram آن را ساده می سازد. فقط جداولی که شما می خواهید در نمودار موجود باشد را انتخاب می کنیم و ویزارد Create Database Diagram بقیه کار را انجام می دهد. یک بار شما یک نمودار پایگاه داده را با استفاده از Create Database Diagram ایجاد کرده اید و شما می توانید جداول را اضافه و بردارید و مقادیری از جزئیات نشان داده شده را برای هر جدول تغییر دهید.

ایجاد کردن یک نمودار پایگاه داده

1- پوشه Diagram را از پایگاه داده Aromatherapyراهبری می کنیم.SQL Server نمودار موجود را در قاب Detailsنشان می دهد.

2- دکمه New را کلیک کرده SQL Server اولین صفحه از ویزاردCreate Database Diagram را نشان می دهد.

3-Next را کلیک کرده، ویزارد Create Database Diagram یک صفحه را نشان می دهد و از شما برای انتخاب جداولی که در نمودار پایگاه داده موجود می باشند سؤال می کند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درمورد نحوة ایجاد یک پایگاه داده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد