سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت آسیب شناسی کلی بنا

اختصاصی از سورنا فایل پاورپوینت آسیب شناسی کلی بنا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 22 صفحه

سردرباغ ملی (میدان مشق) تاریخچه بنا متن اعلامیه احداث زندان در آن زمان ساختمان عمارت جدید قرار اطلاع حاصله برای ساختمان عمارت جدیدی جهت اداره تشکیلات نظمیه کل مملکتی و ساختمان توقیفگاه عدلیه مقدار یازده هزار ذرع از اراضی میدان مشق مقابل باغ ملی واگذار شده است ونقشه ساختمان عمارت و توقیفگاه مزبور که توسط میرزا علیخان مهندس تهیه تقدیم شده بود مورد تصویب واقع و دستور اجرای آن صادر گردیده و اینک مشغول مقدمات ساختمان مزبور از قبیل پی ریزی و غیره نموده اند . از مقدار اراضی مذکور هشت هزار ذرع جهت ساختمان اداره تشکیلات نظمیه کل وسه هزار ذرع نیز جهت توقیفگاه عدلیه تخصیص داده شده که مطابق نقشه مصوب ساختمان شود.
رضاشاه مدت زیادی از به قدرت رسیدنش نگذشته بود که مارکوف روسی را مامور بررسی های لازم،قصر قجر را برای احداث زندان در تهران پیشنهاد کرد که بلافاصله اعتبار لازم تأمین و طراحی وسپس عملیات اجرایی آن آغاز شد که در نتیجه روز 11 آذر 1308 با یکصد و نود و دو سلول آماده بهره برداری و توسط رضاخان افتتاح گردید. در آن زمان پس اداره پلیس سیاسی،اداره زندان از فعالترین ادارات بود و در زندان قصر دو عبارت به صورت ضرب المثل در آمده بود که هاکی از جو حاکم آن دوران است: «انشاءالله سیگار ادیب السلطنه نصیب شود» که منظور از ادیب السلطنه سرهنگ یحیی رادسر، رییس پلیس وقت بود که معمولا اجرای احکام اعدام را به عهده داشت و قبل از اعدام به زندانی سیگار تعارف می کرد که ظاهراً اضطراب او را مقداری کاهش دهد.
توقیفگاه عدلیه از آنجا که رضا شاه علاقه وافری به ساخت زندان داشت،در سال 1311 هجری شمسی دستور ساخت زندان دیگری به نام توقیفگاه عدلیه را در سه هزار ذرع از اراضی میدان مشق صادر نمود.این زندان در اداره تشکیلات نظمیه کل مملکتی(مجموعه شهربانی)با طراحی آلمانها و معماری بسیار پیچیده ای احداث و در سال 1316 افتتاح گردید.این زندان با معماری منحصر به فرد خود دارای چندین لایه حفاظتی بود امکان فرار را برای هر جنبنده ای غیر ممکن می ساخت و اگر متهمی موفق می شد از یک لایه حفاظتی آن عبور نماید قطعاً در لایه های بعدی گرفتار می شد.کلیه دیوارها و زوایا به صورت ظاهراً غیر هندسی و شکسته طراحی شده به گونه ای که هیچ زاویه ای را نمیتوان ملاک محاسبه قرار داد و برای زندانی تشخیص راه ورود و خروج غیر ممکن بود.
یکی دیگر از علل طراحی با زوایا دیوارهای متعدد و شکستهای زاویه ای و هندسی،ایجاد یک حالت آکوستیک طبیعی است که هیچ صدایی از داخل به خارج و بالعکس قدرت نفوذ نداشته باشد.
آسیب شناسی کلی بنا به طور کلی آسیب های وارد آمده بر ساختمان به دو دسته آسیب های فضایی و آسیب های تزیینات تقسیم می شوند.
آسیب های فضایی آسیب های الحاقی آسیب های فضایی ساختمان نیز آسیب های الحاقی،‌ آسیب های ترک خوردگی و نم کشیدگی ساختمان می باشد.
که آسیب های الحاقی شامل بناهای الحاقی به ساختمان، بناهای ساخته شده در محوطه ساختمان، سقف های کاذب و تاسیسات نصب شده بر روی نمای ساختمان می باشند.
الحاقات درون ساختمان ترک های داخل نم کشیدگی دیواره ها تاسیسات دیواره ها آسیب نما نم کشیدگی نما و کانال کولر بر روی آن نم کشیدگی بنا بر اثر چکه آب کولر .

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آسیب شناسی کلی بنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد