سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل گزارش کارورزی 1علوم تربیتی(گزارش فیزیکی ،سازمانی،آموزشی،عاطفی)

اختصاصی از سورنا فایل فایل گزارش کارورزی 1علوم تربیتی(گزارش فیزیکی ،سازمانی،آموزشی،عاطفی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل گزارش کارورزی 1علوم تربیتی(گزارش فیزیکی ،سازمانی،آموزشی،عاطفی)


فایل گزارش کارورزی 1علوم تربیتی(گزارش فیزیکی ،سازمانی،آموزشی،عاطفی)

گزارش کارورزی 1علوم تربیتی(گزارش فیزیکی ،سازمانی،آموزشی،عاطفی)

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 36

 

 

 

 

مقدمه:

    تبدیل شدن یک فرد به یک معلم حرفه ای مراحل مختلفی را می طلبد . یکی از مهم ترین مراحلی که می تواند دانشجو را به یک معلم خوب و حرفه ای تبدیل کند و تجربیات زیادی را در اختیار دانشجو برای قرار دهد،کارورزی است .

    به عقیده ی بنده تاثیر واحد عملی کارورزی از واحد های تئوری بیشتر است. زیرا دانشجو مستقیما با بچه ها ارتباط برقرار می کند و روحیات و استعداد های انان را مشاهده می کند . در کارورزی دانشجو مطالبی را که به صورت تئوری در کلاس ها فرا گرفته است به صورت عملی مشاهده و لمس می کند.

بخش اصلی این گزارش شامل پنج فصل می باشد:

فصل اول:  در این فصل به گزارش از روز اول ورود به مدرسه و اتفاقات و مشاهدات ان روز پرداخته شده است .

فصل دوم:  در این فصل وضعیت فیزیکی دبستان دکتر احمد قره داغلی توصیف گردیده است .

فصل سوم:  در این فصل ساختار سازمانی و وظایف هر یک از مسولین مدرسه به صورت خلاصه بیان شده است .

فصل چهارم: در این فصل توضیحاتی در مورد وضعیت آموزشی دبستان قره داغلی داده شده است.(مانند:تدریس کلاسی معلم ،شیوه مدیریت و رهبری کلاس توسط معلم و ......)

 فصل پنجم: در این فصل مطالبی در رابطه با وضعیت تربیتی وعاطفی وارتباطات انسانی حاکم برآموزشگاه ذکر گردیده است). توصیف رفتار مدیر با همکاران ، والدین و دانش اموزان و..)


دانلود با لینک مستقیم


فایل گزارش کارورزی 1علوم تربیتی(گزارش فیزیکی ،سازمانی،آموزشی،عاطفی)

فایل طراحی فعالیت یادگیری کارورزی2علوم تربیتی

اختصاصی از سورنا فایل فایل طراحی فعالیت یادگیری کارورزی2علوم تربیتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل طراحی فعالیت یادگیری کارورزی2علوم تربیتی


فایل طراحی فعالیت یادگیری کارورزی2علوم تربیتی

طراحی فعالیت یادگیری کارورزی2علوم تربیتی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 28

 

 

 

 

مقدمه

(بدون شک پدیده یادگیری، مهمترین پدیده روانی در انسان و موجودات تکامل یافته می باشد،به این دلیل که پایه و اساس بسیاری از مسائلی است که موجب می شود انسان از نظر روانی از سایر موجودات و دیگر همنوعان خود متمایز گردد.روانشناسی یادگیری یکی از مباحث بنیادی در علم روانشناسی می باشد که تحقیقات و بررسی های فراوان را از سوی دانشمندان این علم به خود اختصاص داده و نظریات گوناگونی در خصوص آن عنوان شده است.اهمیت و ارزش یادگیری در نزد آدمی هنگامی نمایان می شود که ما را از تمام آنچه آموخته ایم محروم سازد. در این صورت با آنکه از نظر فیزیولوژیک،فردی بالغ و طبیعی خواهیم بود،اما از نظر مسائل روانی به دوره های کودکی برگشت خواهیم کرد.) 11

یادگیری یکی از مهم ترین زمینه ها در روانشناسی و در عین حال یکی از مشکل ترین مفاهیم برای تعریف کردن است.

کیمبل یادگیری را اینگونه تعریف کرده است(تغییر نسبتا پایدار در توان رفتاری که در نتیجه تمرین تقویت شده،رخ می دهد) 8

هدف آموزشی به عنوان برونداد مورد انتظار تدریس تعریف می شود.اهداف بر اساس نیازهای تعیین شده در گام اول تدوین می شود.در تدریس رسیدن به برونداد یادگیری و دریافت روشن آنچه یاد داده می شود،دارای اهمیت بسزایی است.اگرمعلمی تصور یا دید کاملا روشنی از هدف آموزشی داشته باشد آنگاه محقق ساختن آن دید ساده تر خواهد بود.

منظور از طبقه بندی و تحلیل هدف های صریح آموزشی،راه ها و مراحل دقیق و مشخصی است که بعد از تحقق آن ها تغییرات لازم در تفکر،احساسات و مهارت های علمی شاگردان به وجود می آید. با طبقه بندی هدف های آموزشی بر آنیم که معلوم بداریم این تغییر رفتار در چه زمینه ها و در چه سطحی صورت می گیرد.برای اهداف آموزشی طبقه بندی مختلفی ارائه شده است که یکی از معروف ترین آن ها طبقه بندی بلوم و همکاران است.در این طبقه بندی اهداف آموزشی در سه حیطه ی شناختی ،عاطفی و روانی حرکتی قرار می گیرند.

حیطه ی شناختی : اهدافی قرار می گیرند که محتوای مربوط به آن ها جنبه نظری داشته و یادگیری آن ها مستلزم فعالیت های صرف ذهنی و عقلانی است.

حیطه عاطفی : با اهدافی سروکار دارد که محتوای مربوط به آن ها جنبه ایجاد تغییر نگرش ،طرز فکر و به طورکلی ،ارزش ها دارد.

حیطه روانی حرکتی : ربط به آموزش مهارت ها دارد.این مهارت ها به گونه ای است که انجام آن ها نیازمند به همکاری اعصاب و ماهیچه هاست. 3

(یاد آوری این نکته ضروری است که با وجود اینکه هدف های شناختی بر تفکر ،هدف های عاطفی بر احساس و هدف های روانی-حرکتی بر حرکات و مهارت های فیزیکی آن تاکید دارند.لیکن همانند دایره های متداخلی هستند که در حوزه عمل یکدیگر اثر می گذارند.از آنجا که اهداف حیطه شناختی جنبه نظری و فکری دارد به آنان سر (head)،اهداف حیطه عاطفی چون سبب تغییر نگرش می شوند به آنها قلب (heart) و اهداف در حیطه روانی-حرکتی که جنبه مهارتی دارند را دست(hand) گویند.این سه به 3H معروفند.) 10

انواع آموخته ها و دانستنی های حیطه ی شناختی را به شش سطح یا طبقه و به ترتیب از آسان به مشکل قرار داده اند که عبارتند از : دانش،فهمیدن،کاربرد،تجزیه و تحلیل،ترکیب،ارزشیابی

در حیطه عاطفی،درجات و میزان علاقه مندی دانش آموزان نسبت به فعالیت های آموزش پرورش در پنج طبقه به شرح زیر تقسیم بندی می شوند:آمادگی برای قبول،واکنش،ارزش گذاری،سازمان بندی،درونی شدن ارزش ها.

بطور کلی در حیطه روانی-حرکتی انجام دادن صحیح هر عملی مورد نظر است و طبقه بندی آن به شرح آمادگی و تقلید،اجرای عمل بدون کمک دیگران،دقت،هماهنگی حرکات،عادی و طبیعی شدن حرکات.12

معلم پس از نیازسنجی دانش آموزان اهداف آموزشی را که شامل دانش و آگاهی مورد نیاز،نوع نگرش ها و عواطف فراگیرو مهارت های مورد نیاز وی برای زندگی فردی و اجتماعی است را تدوین کرده و این اهداف باید در قالب اهداف رفتاری که دارای شرایط،معیارو رفتار مورد نظر هستند تدوین گردد.آنچه در تدوین اهداف آموزشی مهم است فهم و برداشت صحیح معلم از این اهداف،سودمندی اهداف در نگاه فراگیر،تناسب اهداف با وضعیت فراگیران و نیاز های آن ها،تناسب اهداف با واقعیت های موجود و قابلیت اندازه گیری و قابل دسترس بودن این اهداف است. 3


 

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


فایل طراحی فعالیت یادگیری کارورزی2علوم تربیتی

تحقیق درباره محور سوم، ناتوی فرهنگی و استعمار نو 19 ص

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق درباره محور سوم، ناتوی فرهنگی و استعمار نو 19 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 17

 

نام و نام خانوادگی :

زهره حداد قندهاری

عنوان مقاله :

محور سوم، ناتوی فرهنگی و استعمار نو

بررسی اهداف و انگیزه های ناتوی فرهنگی

مدرک تحصیلی : لیسانس فرهنگ و معارف اسلامی

گرایش حقوق اسلامی

محل کار :دبستان دخترانه شهید فیاض بخش

ناحیه 5 مشهد

پایه چهارم ابتدایی

دی ماه 86

استرات‍ژی جدید غرب

در قبال

نظام جمهوری اسلامی ایران

چکیده (مفهوم جنگ نرم که ناتوی فرهنگی یکی از مصادیق آن است)

«جوزف نای» بعنوان یکی از نخستین نظریه پردازان نظریه بین الملل، موضوع «جنگ و قدرت نرم» را مطرح کرد. مقالاتی که وی در این زمینه نوشته، هم اکنون مورد استناد تمام کسانی است که درباره جنگ نرم تحلیل می کنند. وی در مقاله محدوده های قدرت آمریکا در فصلنامه علوم سیاسی، درباره قدرت نرم می گوید: به اعتقاد من اگر آمریکا بخواهد همچنان قدرتمند باقی بماند، مستلزم آن است که به «قدرت نرم» هم توجه کند.

منظور دقیق من از قدرت نرم چیست؟ قدرت نظامی و قدرت اقتصادی هر دو نمونه هایی از «قدرت فرماندهی سخت» هستند که می توانند برای تغییر مواضع دیگران مورد استفاده قرار گیرند. قدرت سخت می تواند مبتنی بر تطمیع (هویج) و تهدید (چماق) باشد. اما راه غیر مستقیمی نیز برای بکارگیری قدرت وجود دارد . کشوری می تواند در دنیای سیاست دستاوردی داشته باشد که دیگر کشورها از آن پیروی نمایند، ارزش های آن را بپذیرند، از نهادهای آن تقلید کنند و آرزوی رسیدن به سطوح رفاه و آزادی آن را داشته باشند. از این نظر نکته مهم این است که در دنیای سیاست، برنامه ها در این راستا تنظیم گردند و دیگران جذب شوند، به گونه ای که از این جهت کاملاً شبیه استفاده از زور و قدرت نظامی و اقتصادی برای تغییر رفتار آنها باشد. این جنبه از قدرت – جذب دیگران برای خواستن آن چیزی که شما می خواهید – را من قدرت نرم می خوانم.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره محور سوم، ناتوی فرهنگی و استعمار نو 19 ص

تحقیق درباره مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی استفاده از یک مشتق دیگر بجای استفاده از مدل پایگاه دانش

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق درباره مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی استفاده از یک مشتق دیگر بجای استفاده از مدل پایگاه دانش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 46

 

مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی

استفاده از یک مشتق دیگر بجای استفاده از مدل پایگاه دانش

چکیده

این مقاله ، مقایسه ای از رویکردهای مدل سازی تصمیم را ارائه می کند . تصمیم مدل سازی شده ، موضوعی است که حسابرسان در واحد مورد رسیدگی در فعالت روزانه اش ، با آن روبرو می شوند . به عنوان مثال ، می توان از ارزیابی ریسک کنترل و ریسک ذاتی در خریدها ، حسابهای پرداختی و چرخة موجودی ها نام برد . موضوع تصمیم ، با استفاده از دو رویکرد متفاوت مدل سازی می شود.

اولاً مدل های پایگاه دانش ، ودوماً مدلی که با استفاده از زبان برنامه ریزی شده با یک روش رسمی ( مبتنی بر روش ) ایجاد شده است .

هر دو مدل قبل از مقایسة آنها درجهت تعیین اینکه آیا رویکرد ارائه شده به وسیله مدل مبتنی بر روش ، به قدر کافی با مسئله تصمیم در زمینه ریسندگی ، سروکار دارد یا خیر و آیا انعطاف پذیری بیشتری که بوسیلة رویکرد پایگاه دانش ، ارائه شده ، ضروری است یا خیر ، مورد آزمون قرار گرفته اند .

این مقایسه ، نتایج مثبت زیادی در بر دارد ، مدل مبتنی بر روش قادر است تابه طور رضایت بخشی ، به صورت همانند نتایج تصمیم گیرندگان انسانی ( افراد تصمیم گیرنده ) و مدل پایگاه دانش را ایجاد نماید .

1)‌مقدمه و حرکت

این مقاله در صدد است تا مقایسه ای از کاربرد رویکردهای متفاوت مدل سازی تصمیم در یک موضوع حسابرسی ، ازجمله ارزیابی ریسک ذاتی و ریسک کنترل در خریدها، چرخة موجودی ها وحسابهای پرداختی راارائه دهد . دو مدل کمک به تصمیم ، یعنی مدل پایگاه دانش (‌مدل خبره )‌و مدل مبتنی بر روش ، برای موضوع تصمیم بکار گرفته می شوند و نتایجی که آنها ایجاد می کنند ،مورد مقایسه قرار می گیرد .

زمان برای تصمیم گیرندگان کمیاب است و منابع گران و پرهزینه هستند . توانایی بکارگیری کامپیوترها برای موضوعات تصمیم گیری ، مزایای بالقوة زیادی در بردارد . جایی که مسائل ، نسبتاً خوب بنیان یافته اند ، رفع امر تصمیم گیری از تصمیم گیرندگان انسانی ، آنها را برای پذیرش و درخواست بیشتر مشاغل ، آزاد خواهد ساخت .

اجرای موفق کار مدل سازی تصمیم ، به انتخاب صحیح ابزار برای کامل نمودن این وظیفه ، بستگی دارد مقاله های قبلی از جمله (Delisione tall (1994) ,Bharadwjetal (1994) , Peters(1989) رویکرد پایگاه دانش را به عنوان روشی مناسب برای ارزیابی ریسک حسابرسی برگزیده اند ، این مقاله درصدد است بررسی نماید که آیا این انتخاب صحیح است یا خیر .

( Weber(1997 به تمایل محققان سیستمهای اطلاعاتی اشاره می کند ، تا توجه آنها را به قدیمی ترین تکنولوژی در دسترس و خسارات رویکردهای توسعه یافته اخیر و امکان بروز زیان در صورت پشتیبانی تئوریکی از کارهایشان ، جلب کند ، بنابراین مطلوبست تاقبل از توجه به پروژة مدل سازی تصمیم گیری ، به رویه های مدل سازی منتشر شده توجه کنیم .

ا ستفاده از کامپیوترها به طوری کلی و مدلهای مبتنی بر سیستمهای پایگاه دانش به طور اخص ، به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از فرآیند حسابرسی ، بیشتر معمول رایج است ، مدارکی بر این روند می توان از طریق منابع و مأخذ اکثر متنهای حسابرسی اخیر و مقاله هایی که به طور خاص با این نکته سروکار دارند ، بدست آورد .

به عنوان مثال ، نشانة‌اخیر از میزان اهمیتی که دانشگاه وحرفه به سیستم خبره ( مدل پایگاه دانش ) داده اند را از (1995)White می توان دریافت . این مقاله 105 سیستم حسابداری آکادمیک را در سطح ایالات متحده بررسی کرد . از این تعداد 96 درصد ، نقش هوش مصنوعی و سیستم خبره را درحسابداری و حسابرسی واحد مورد رسیدگیشان ، پنهان نمودند و 46 درصد به طور مستقیم کاربرد سیستمهای خبره را لمس کردند .

این نوشته جات و آثار چاپی ، مزایای رویکرد پایگاه دانش در مدل سازی تصمیم را افزایش داد Wateman(1986) ، ویژگیها و مزایای زیر را به عنوان مزایای بالقوة سیستمهای خبره نسبت به افراد تصمیم گیرنده (‌تصمیم گیرندگان انسانی ) ، مشخص نمود :

اظهار عقیدة مصنوعی ( سیستم خبره )

اظهار عقیده کارشناسان ( تصمیم گیرندگان انسانی )

دائمی

انتقال آسان

مستند سازی آسان

از بین رفتن

انتقال مشکل

مستند سازی مشکل

Consistent

غیر قابل پیش بینی

قابل تهیه ، مقرون به صرفه

گران ، پرهزینه

مزایای سیستم خبره نسبت به افراد تصمیم گیرنده

این روشن نیست آیا این مزایا مختص استفاده از سیستم خبره می باشد ، یا خیر ؟ در جهت متتنوع نمودن درجات این سیستم ، به نظر می رسد که در هر نوع کامپیوتری برای کمک به تصمیم گیری قابل کاربرد هستند وسعت این مزایا بسیار وسیع و متنوع است . به عنوان مثال ؛ مسائل تصمیم گیری را رفع نماید . وقوع مکرر ابهام در مسئله


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی استفاده از یک مشتق دیگر بجای استفاده از مدل پایگاه دانش

تحقیق درباره سیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاه گولنیو لهستان

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق درباره سیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاه گولنیو لهستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 87

 

سیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاه گولنیو لهستان

خلاصه:

طراحی یک سیستم گرمایش و ذوب برف در فرودگاه GolenioW در کشور لهستان هدف این مقا له می‌باشد. سیستم بر اساس کار کرد و استفاده از انرژی زمین گرمایی در منطقة Sziciecin نزدیک به شهر Goleniow طراحی شده است. در این منطقه آب زمین گرمایی در محدودة دمایی 40 تا 90 درجه سانتیگراد یافت می‌شود. مبنای طراحی سیستم استفاده از هیت پمپ هایی می‌باشد که گرما را از آب گرم 40 تا 60 درجه سانتیگراد جذب می‌کنند. برای درک عملکرد چیدمان پمپ حرارتی مختلف در یک سیستم گرمایی برای سیال زمین گرمایی 40 oc مقایسه هایی به عمل آمده است. برای منطقه مورد نظر محاسبات جریان سیال و محاسبات گرمایش موجود می‌باشد.

سیستم دیواره های پخش گرما شامل یک دبی سنج مبدل حرارتی زمین گرمایی و پمپ حرارتی (که به طور الکتریکی کار می‌کند) می‌باشد. اگر سیستم با یک اوپراتور که مستقیماً بعد از مبدل حرارتی زمین گرمایی نصب شده است کار کند سیم نوع I و اگر با اوپراتوری که بطور غیرمستقیم روی شبکة برگشت آب نصب شده است کار کند سیتم نوع I I و اگر شامل یک منبع حرارتی معمولی با یک دیگ گازی (که می‌توانند با هم با یک مبدل حرارتی زمین گرمایی کار کنند) سیستم نوع I I I می‌باشد.

منطقه گرمایش توسط یک سیستم توزیع (شامل اتصالات موازی) گرما را بین مصرف کنندگان با احتیاجات مختلف توزیع می‌کند.در اولین مصرف کننده (سیستم گرمایش با رادیاتور دما پایین) محاسبات در دو حالت کاری متفاوت انجام می‌شود. در اولین حالت دمای آب خروجی و ورودی تابعی از دمای هوای بیرون می‌باشد. در دومین حالت دمای آب خروجی و ورودی به دمای بیرون بستگی ندارد و ثابت فرض می‌شود. دومین مصرف کننده یک سیستم تهویه وآب گرم مصرفی است که آب شبکه را با دمای ثابت در طول سال به حرکت در می‌آورد. نوع سوم استفاده یک سیستم ذوب برف است.

که در محدوده دمایی 3oc تا– 16 oc با تأمین گرماهای متفاوت در دو حالت ذوب برف و در جا کارکردن، عمل می‌کند.گرمای ناشی از زمین در این سیستم توسط مبدل حرارتی تامین می‌شود.

هر یک از سه سیستم فوق الذکردر این مقاله مورد نظر می‌باشند و توسط دیاگرام شماتیکی مربوطه کاربرد انرژی زمین گرمایی، الکتریکی و انرژی کسب شده توسط دیگ گازی را شرح می‌دهد معرفی می‌شوند.

در سیستم های گرمایی، هیت پمپ مستقیم از هیت پمپ غیر مستقیم اقتصـــادی تر و موثرتر می‌باشد. با کنترل هدفمند وبا استفاده از یک حسگر برف در یک سیستم ذوب برف مقدار آب گرم و هزینه عملیات کاهش می‌یابد.

معرفی

متاسفانه اخیراً همه احتیاجات سوخت لهستان برای گرمایش از سوزاندن زغال سنگ قهوه ای تأمین می‌شود. مهمترین نتیجه سوزاندن چنین سوختهای فسیلی تخریب محیط زیست است.

برای مهار رشد سریع آلودگی محیط زیست، صاحب نظران تمایل زیادی بسمت جایگزینی منابع انرژی (بازگشت پذیر) که در میان آنها انرژی زمین گرمایی نقش مؤثری ایفاء می‌کند دارند. لهستان یک کشور غنی در منابع آب زمین گرمایی با آنتالپی متوسط می‌باشد. حجمی از این آبهای گرمایشی ، در حدود تقریباً 6500 Km3 (در سوکولوسکی) دمایی بین 30 تا 120 درجه سانتیگراد دارند.آب در محدودة دمایی 50 oc تا 90 oc از میان سوراخهایی با عمق km 1.5 تا 3km به سطح زمین آورده می‌شوند.

کم و بیش منابع زمین گرمایی بطور یکنواخت در قسمت هایی از لهستان در حوزه یا زیر حوزه های زمین گرمایی مخصوصی که به مناطق و ایالات زمین گرمایی خاصی تعلق دارد توزیع شده اند. بهترین شرایط مناسب و دلخواه زمین گرمایی در Podhale and Studety, Polish Low land می‌تواند یافت شود.با وجود چنین انرژی با پتانسیل


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاه گولنیو لهستان