سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل فلش گوشی huawei Y5II با بیلدC567B128

اختصاصی از سورنا فایل فایل فلش گوشی huawei Y5II با بیلدC567B128 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل فلش گوشی huawei Y5II با بیلدC567B128


فایل فلش گوشی huawei Y5II با بیلدC567B128

فایل فلش نایاب هوآوی HUAWEI_Y5II_Firmware_CUN-U29_C567B128

این فایل بسیارکمیاب می باشد

قدرشو دوستان بدونن


دانلود با لینک مستقیم


فایل فلش گوشی huawei Y5II با بیلدC567B128

پروژه ساخت و ایجاد component های جدید با استفاده از مدلسازی (( VSM)). doc

اختصاصی از سورنا فایل پروژه ساخت و ایجاد component های جدید با استفاده از مدلسازی (( VSM)). doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه ساخت و ایجاد component های جدید با استفاده از مدلسازی (( VSM)). doc


پروژه ساخت و ایجاد component های جدید با استفاده از  مدلسازی (( VSM)). doc

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 53 صفحه

 

مقدمه:

انسان برای اینکه بتواند هر کاری را  به نحو احسن انجام دهد نیاز به کسب یکسری مهارت  و  اطلاعات در مورد آن کار دارد تا بتواند با استفاده از مهارت های کسب شده و اطلاعاتی که در مورد نحوه ی انجام  کار دارد بازده کار خود و کیفیت انجام کار را به حد بالایی برساند .  تمام اموری که بشر در آنها دخالت داشته ، دارد و خواهد داشت از این قانون  کلّی  مستثنی نمی باشند ، یعنی؛ جمع آوری و حفظ اطلاعات در مورد آن موضوع و کسب مهارت های لازم جهت اجرای کار به نحو احسن .  در مورد کار با VSM  نیز ، ما نیاز داریم  پیش از ورود به مباحث اساسی در طراحی  مدل های VSM  ، با ابزارها و امکاناتی که می توانیم از آنها در رسیدن به هدف اصلی خود – که همانا ساخت و طراحی مدل های جدید VSM می باشد -  بهره  بجوئیم ،  آشنا شده و  با اتّکا به مهارت های کسب شده و با اضافه کردن چاشنی ابتکار خود به  آنها ، با اطمینان و علاقه به سوی رسیدن به هدف خود محکم و استوار گام برداریم . 

در این بخش می خواهیم شما را با پیش نیاز ها ی کار با مدل VSM آشنا کنیم . لازم به ذکر است که برای ورود به عرصه ی ایجاد ، طراحی و پیاده سازی  مدل های VSM  نیاز به آشنایی با نرم¬افزار PROTEUS  و زبان  برنامه سازی  C++ دارید . ما فرض می کنیم که شما با هر دوی این موارد آشنایی دارید بنابراین تنها به معرفی ابزار ها و سرویس هایی که نرم افزار PROTEUS در اختیار شما قرار می دهد و همچنین مفاهیم و کاربرد های توابع موجود در کتابخانه ISIS  که به زبان C++ می باشند ، خواهیم پرداخت .

 

فهرست مطالب:

پیشگفتار

فصل اوّل

مقدّمه

پیش نیاز های کار با VSM

1-1معماری VSM

1-2کلاسهای مورد استفاده در مدلسازی VSM

1-2-1 کلاس IACTIVEMODEL

1-2-2 کلاس ICOMPONENT

1-3تقسیم بندی توابع کلاسICOMPPONENT

1-3-1 مدیریت خصیصه

1-3-2 پردازش حالت فعال

1-3-3 مدریت گرافیک

1-3-4 سرویس ترسیم بردارها

1-3-5سرویس خروجی متن

1-3-6پشتیبانی پنجره POP- UP

1-3-7 توابع سرویس مدریت خصیصه

1-3-8توابع پردازش حالت فعال

1-3-9 توابع سرویس مدریت گرافیک

1-3-10 توابع سرویس ترسیم بردار ها

1-3-11توابع سرویس پشتیبانی پنجره های POP-UP

1-4 مؤلفه فعال

فصل دوم

آموزش مدلسازی VSM

2-1 ایجاد قسمت کتابخانه ولت منر

2-2تعیین خصوصیان برای ولت متر

2-3 تنظیمات ACTIVE MODEL برای ولت متر

2-4تنظیمات پروژه ی c++

2-5هدر فایل

2-6 ساختار و اجازه نامه یمدل

2-7ترکیب مدل های گرافیکی/ الکتریکی

فصل سوم

تولیدمدل نمونه VSM


دانلود با لینک مستقیم


پروژه ساخت و ایجاد component های جدید با استفاده از مدلسازی (( VSM)). doc

دانلود تحقیق کامل درمورد سنسورهای موجود در سیستم انژکتوری

اختصاصی از سورنا فایل دانلود تحقیق کامل درمورد سنسورهای موجود در سیستم انژکتوری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق کامل درمورد سنسورهای موجود در سیستم انژکتوری


دانلود تحقیق کامل درمورد سنسورهای موجود در سیستم انژکتوری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 13

 

سنسورهای به کار رفته در سیستم انژکتوری عبارتند از:

1- سنسور دمای هوا (ATS)

این سنسور در مسیر دستگاه هوای هواکش قرار گرفته است و اطلاعات مربوت به دمای هوا و مقدار هوای ورودی را به موتور را به واحد کنترل الکترونیکی ارسال می‌دارد .

واحد کنترل این اطلاعات را به جهت تنظیم مقدار پاشش سوخت در مانیفولد ورودی به کار می‌برد . این سنسور در واقع یک سنسور حرارتی می‌باشد که نوعی مقاومت است که آن با دمای هوای ورودی تغییر می‌کند بر اساس ولتاژ خروجی ، کامپیوتر موتور دمای هوای ورودی را تعین کرده و مطابق با آن میزان سوخت تزریقی را تنظیم می‌کند .

2- سنسور دمای آب (CTS )

این سنسور بر روی سر سیلندر و بر روی منیفولد هوا قرار گرفته است . این سنسور اطلاعات مربوط به درجه حرارت آب خنک کننده را توسط یک مقاومت حساس در برابر حرارت به واحد کنترل موتور بر اساس ولتاژ خروجی سنسور مربوطه ، گرم شدن موتور را تشخیص داده و در نتیجه مخلوط مناسبی از هوا و بنزین را در هنگامی که موتور سرد است فراهم می‌کند .

3- سنسور فشار هوای منیفولد ( MAP)

ای سنسور توسط یک شیلنگ میزان خلأ‌ داخل منیفولد را حس کرده و اختلاف ولتاژ را به واحد ECU ارسال می‌دارد این سنسور بر روی بدنه خودرو در کنار ECU و شیر برقی EGR و کنیستر قرار دارد . ECU توسط این اطلاعات نیازمندیهای سوخت دستگاه را تعین کرده و به انژکتورها دستور پاشش سوخت را ارسال می‌دارد این سنسور دارای ولتاژ 5 ولت می‌باشد فشار مطلق برابر است با فشار بارمتریک منهای خلایی که توسط پیستونها ایجاد می‌شود . به طور مثال اگر فشار بارومتریک در سطح دریا برابرHg 30 و خلا مانیفولد برابر Hg20 در این صورت فشار مطلق برابر Hg 10 می‌باشد . تمامی سنسورهای MAP به این طریق عمل می‌کنند .

1- انژکتور

انژکتور یک سولونوئید الکتریکی است که به صورت دیجیتالی عمل می‌کند ودستکاه ECU انژکتورها را در شرایط مختلف و با ارسال پالسهای الکتریکی کنترل می‌کند . هنگامی‌که جریان الکتریکی به انژکتورها می‌رسد سولونوئید دریچه پاشش را باز کرده و در اثر اختلاف فشار مابین لوله سوخت رسانی در منیفولد هوا سوخت به صورت پودر شده به پش سوپاپ هوا پاشیده می‌شود . طول زمان تزریق توسط ECU تعین می‌گردد . انژکتور از یک سوپاپ سوزنی و یک سولونوئید تشکیل شده است با اعمال ولتاژ به انژکتور سولونوئید درگیر شده و انژکتور را جهت تحویل سوخت باز می‌کند . هنگامی که به هر کدام از انژکتورها ولتاژ می‌رسد سوزن انژکتور آهنربا شده و سمت بالا حرکت می‌کند و بدین ترتیب مسیر بنزین ورودی به سیلندر را باز می‌کنند . با قطع جریان سوزن انژکتور توسط نیروی فنر به جای خود بر می‌گردد و نازل بسته می‌شود .

2- شیر برقی ( EGR )

یک نوع سولونوئید است که به فرمان ECU باز و بسته می‌شود یکی از گازهای آلاینده خروجی از موتور اکسید ازت می‌باشد . گاز ازت در درجه حرارت بالا در اتلق احتراق تشکیل می شود . بدین ترتیب که پیوند N2 و O2 شکسته شده و با یکدیگر ترکیبات NOX را می‌سازند که مضر جهت محیط زیست می‌باشند . برای کاهش تشکیل مقدار اکسید ازت بایستی درجه حرارت حاصل از حرارت را کاهش داد . بدین منظور سیستم EGR طراحی شده است که به طریق زیر عمل می‌کند . تمامی این سیستمها به این طریق عمل می‌کنند که کازهای خروجی را به منیفولد هدایت کرده تا درجه حرارت محفظه احتراق را پائین نگه دارند در نهایت آلودگی خروجی کمتر گردد . شیر برقی EGR در حالت عادی باز است یعنی هنگامی که موتور روشن می‌شود شیر برقی با ولتاژ 12 ولت مستقیم فعال شده وسوپاپ آن به وسیله آهن ربای ایجاد شده در سولونوئید باز می‌شود و کانال شیر را به هوای آزاد وصل می‌کند بنا بر این شیر مکانیکی EGR که به وسیله خلا تانک آرامش کار می‌کند بسته است زمانی که دور موتور ازحالت دور آرام به دور متوسط می‌رسد جریان الکتریسیته در در شیر برقی قطع شده و شیلنگ خلا به به شیلنگ شیر مکانیکی EGR وطل می‌شود در نتیجه مقداری از گاز خروجی از اگزوز به اتاق احتراق جهت کاهش حرارت حاصل از احتراق هدایت می‌شود بدین ترتیب از تشکیل NOX کاسته می‌شود با رسال فرمان از ECU به شیر برقی EGR سولونوئید آن باز شده و توسط خلا سوپاپ آن عمل می‌کند .

شیر برقی EGR در موارد زیر عمل نخواهد کرد :

1 – در حالت کار کرد سرد موتور

2- در حالت دور آرام

3- در بار سنگین موتور

 

3- شیر برقی دور آرام ISC

این سولونوئید تامین کننده هوای مورد نیاز در مراحل مختلف دور آرام می‌باشد تا موتور در مراحل مختلف دورهای موتور بهترین مخلوط سوخت و هوا را داشته باشد . هنگامی‌ که دریچه اصلی گاز بسته می‌شود یا پا از روی پدال برداشته می‌شود سنسور دریچه گاز وضعیت را از طریق ارسال سیگنالی به ECU اطلاع می دهد . در این صورت شیر برقی دور آرام با فرمان ECU باز می‌شود .

4- شیر برقی کنیستر ( استکانی ضد تبخیر )

این سولونوئید به وسیله دستکاه ECU کنترل می شود .

پالسهای الکتریکی دریافت شده از ECU یک حوزه مغناطیسی را در سیم پیچ سولونوئید ایجاد کرده و در نتیجه هسته آن تحریک شده آن به سمت بالا کشیده می‌شود و کانال ورودی را به کانال خروجی متصل می‌نماید .

بدین ترتیب در هنگام استارت زدن سولونوئید را تحریک می‌کند تا بخار بنزین انباشته شده در مخزن کنیستر را به وسیله کانالی که روی مخزن آرامش قرار دارد به منیفولد ورودی هدایت کند .

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درمورد سنسورهای موجود در سیستم انژکتوری

کتاب لاتین PRACTICAL SOIL DYNAMICS ( پویایی خاک)

اختصاصی از سورنا فایل کتاب لاتین PRACTICAL SOIL DYNAMICS ( پویایی خاک) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب لاتین PRACTICAL SOIL DYNAMICS ( پویایی خاک)


کتاب لاتین PRACTICAL SOIL DYNAMICS ( پویایی خاک)

این فایل حاوی کتاب لاتین پویایی خاک (PRACTICAL SOIL DYNAMICS) می باشد که به صورت فرمت PDF در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

 

 

- عنوان:                       PRACTICAL SOIL DYNAMICS 
- نویسنده:                    MILUTIN SRBULOV
- سال انتشار:               2011
- تعداد صفحات:             287
- زبان:                          انگلیسی
- فرمت فایل:                 PDF

 


دانلود با لینک مستقیم


کتاب لاتین PRACTICAL SOIL DYNAMICS ( پویایی خاک)