فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 34
مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتری
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی
منابع فارسی کامل
منابع انگلیسی کامل
ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید
2-2-2 راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:..............................................................................................................41
2-2-2-1تاریخچه یادگیری خودتنظیمی:.....................................................................................................41
2-2-2-2 مفهوم یادگیری خودتنظیمی :......................................................................................................42
2-2-2-3 راهبردهای یادگیری :..................................................................................................................45
2-2-2-3-1طبقه بندی راهبردهای یادگیری:.................................................................................45
2-2-2-3-1-1 راهبردهای مرور ذهنی :..................................................................................45
2-2-2-3-1-2 راهبردهای بسط دهی :....................................................................................45
2-2-2-3-1-3 راهبردهای سازماندهی :..................................................................................46
2-2-2-3-1-4 راهبردهای نظارت بر درک مطلب :.................................................................46
2-2-2-3-1-5 راهبردهای عاطفی :........................................................................................46
2-2-2-4 راهبردهای یادگیری خودتنظیمی :................................................................................................46
2-2-2-4-1 راهبردهای شناختی :.......................................................................................................46
2-2-2-4-2 راهبردهای فراشناختی :..................................................................................................47
2-2-2-5 رابطه ی یادگیری خودتنظیمی وپیشرفت یادگیری :.......................................................................48
2-2-2-6 ویژگی های یادگیرندگان برخوردار از توانایی خودتنظیمی در یادگیری :........................................48
2-2-2-7 آگاهی های فراشناختی و سبک های یادگیری :............................................................................50
2-2-3 عملکرد تحصیلی :..................................................................................................................................52
2-2-3-1 مفهوم عملکرد تحصیلی :............................................................................................................52
2-2-3-2 عوامل موثر در عملکرد تحصیلی :..............................................................................................54
2-2-3-2-1 عوامل فردی :...............................................................................................................54
2-2-3-2-2 عوامل خانوادگی و اجتماعی :.......................................................................................54
2-2-3-2-3 عوامل آموزشگاهی :.....................................................................................................54
2-2-3-2-4 جنس :..........................................................................................................................54
2-2-3-3 مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی :...........................................................................................55
2-2-3-4 عوامل موثر بر پیشرفت و افت تحصیلی :....................................................................................56
2-2-3-5 نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی :.....................................................................57
2-2-3-6 نقش خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی :......................................................................................59
2-2-3-7 رابطه ی خودتنظیمی یادگیری با مهارت ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان :...............................62
منابع
دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق رابطه یادگیری خودتنظیمی و عملکرد و پیشرفت تحصیلی با فرمت ورد