سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد ارزیابی آبریزش دهان 57 ص

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق در مورد ارزیابی آبریزش دهان 57 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 92 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

ارزیابی آبریزش دهان

چه کسی؟ کودک و یا بزرگسال دچار فلج مغزی

چه مواردی؟ مولفه های ارزیابی آبریزش دهان

چرا؟ برای دستیابی به اطلاعات مناسب برای ارزیابی آبریزش دهان افراد

چگونه ؟ از طریق مصاحبه، مشاهده و تستهای ویدیو فلوروسکوپیک (در صورت لزوم) در برخی مراکز، یک تیم کودک یا بزرگسال دارای مشکل آبریزش دهان را ارزیابی می‌کنند وبعد با توافق کلی دستور العمل ها وتوصیه هایی را به فرد یا مراقبین او ارائه می کنند. اعضاء تیم اصلی معمولاً شامل فرد مورد بررسی و خانواده یا مراقبین او، متخصص گوش و حلق و بینی ، آسیب شناسی گفتار و زبان، کار درمانگر، متخصص کودکان یا متخصص داخلی و داندانپزشک است.

مشورت با سایر متخصصان مثل نورولوژیست، ارتودنتیست، فیزیولوژیست، فیزیوتراپیست، و یا متخصصین بررسی رشد کودک بسته به فرد مورد بررسی ممکن است لازم باشد.

ارزیابی تیمی امکان در نظر گرفتن همه جانبه شرایط برای تدوین و هماهنگی مناسب یک برنامه مراقبتی را فراهم می کند. برای اجرای توصیه ها، می توان منابع را شناسایی و تعیین کرد.

نقش دندانپزشکان بررسی اکلوژن و سلامت دهان و دندان فرد و ارائه توصیه هایی جهت رسیدگی به مشکلات قابل درمان می باشد. متخصص گوش و حلق و بینی بسندگی مسیر عبور هوا را بررسی و هر گونه انسداد ناشی از انحراف تیغه بینی، وجود لوزه سوم، سینوزیت یا آلرژی را درمان می کند. متخصص کودکان یا داخلی سلامت عمومی فرد و هر گونه تاثیری را که آبریزش دهان روی سلامت عمومی فرد می گذارد مورد ارزیابی قرار می دهد. کار درمانگر یا فیزیوتراپیست بررسی وضعیت بدن (پوسچر) و نشستن را انجام می دهد.

نقش آسیب شناس گفتار زبان گرفتن تاریخچه ای از مشکل فرد، ارزیابی ساختار و عملکرد مکانیزم دهانی- صورتی در کنترل دهان و بلع بزاق و نیز تعیین شرت آبریزش دهان است. علاوه بر این، آسیب شناس گفتار و زبان میزان کارکرد زبانی بیمار و توانایی او را در درک و انجام دستور العملهایی که می تواند برای برخی از انواع درمانها مهم باشد، تخمین می زند.

آسیب شناس گفتار و زبانی که در مدرسه یا مرکزی کار می کند که هیچ تیمی برای انجام یک ارزیابی جامع وجود ندارد، باید با اولین پزشک بیمار جهت تبادل اطلاعات حاصل از ارزیابی ، مشورت کند. رویکردهای درمانی کمکی نیز باید با این پزشک مورد بحث قرار گیرد.

تاریخچه

جریان ارزیابی باید با یک مصاحبه از بیمار و یا مراقبین او شروع شود. نظر آنها در مور میزان و شدت آبریزش دهان باید به عنوان هدف ارزیابی اخیر و همچنین به عنوان قیاسی برای ارزشیابی تاثیر درمان ثبت شود. اطلاعات مربوط به تاثیر اجتماعی آبریزش دهان بر فرد باید مورد توجه قرار گیرد. آگاهی فرد از این مشکل و همچنین انگیزه او برای تغییر این رفتار باید ارزیابی شود.

توصیف آبریزش دهان

آلایر، بلاسکو، هابرفلنر (2002) و کریسدال و وایت (1989) روشهایی را برای توصیف آبریزش دهان پیشنهاد کردند. آنها اظهار کردند که آبریزش دهان خفیف زمانی است که بزاق روی لبها بماند. آبریزش دهان متوسط موقعی است که بزاق روی لبها و چانه دیده شود. وقتی بزاق از لبها و چانه روی لباس بریزد، آبریزش دهان ،


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد ارزیابی آبریزش دهان 57 ص

دانلود پاورپوینت هوش های چندگانه 23 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت هوش های چندگانه 23 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

هوش های چندگانهMULTIPLE INTELLIGENCES گاردنر(1983) هفت هوش گاردنر(1999) نه هوش توانایی های هوشی بشر در مقوله های متفاوتی طبقه بندی می شود.
هوش زبانیهوش ریاضی - منطقیهوش مکانی هوش حرکتی - جسمانیهوش موسیقیاییهوش میان فردیهوش درون فردیهوش طبیعت گراهوش وجودی شرایط را برای تجارب عملی آماده می سازد. M I معلم روش تدریس خود را از زبانی به تصویری و از تصویری به .
.
.
تغییر می دهد. کلاس را گروه بندی می کند. فرصت اندیشیدن را فراهم می کند. از ابزار های متنوع در آموزشی استفاده می کند. تکنیک های آموزش هوش زبانی قصه گویی افکار بکر (نقشه ذهنی، نمودار ون ) انتشار نوشته ها ضبط صوت هوش زبانی توانایی استفاده از زبان خودتان و دیگر زبانها برای فهماندن مقاصد خود به دیگران و درک مقاصد آنان.
یک گفتگوی رادیویی درباره ------ تولید کنید. درباره ------ بحث کنید. درباره ------ یک شعر، قصه، یا مقاله بنویسید. تکنیک های آموزش هوش ریاضی - منطقی کمیت سازی طبقه بندی و رده بندی روش پولیا روش حل مسئله، روش علمی هوش منطقی - ریاضی توانایی درک اصول علت و معلولی به گونه ای شبیه به درک دانشمندان یا منطق دانان، استفاده از استلال کمی و ریاضی به گونه ای شبیه به استفاده ریاضی دانان مطلب ------ را به یک فرمول ریاضی تبدیل کنید. یک آزمایش علمی دربارة ------ طرح و اجرا کنید. با استدلال منطقی ------ را توضیح دهید.
تکنیک های آموزش هوش مکانی رنگ طراحی ذهنی سمبل های گرافیکی تجسم هوش فضایی توانایی بازنمایی جنبه های فضایی دنیا در ذهن خود، مانند خلبانان، بازیکنان شطرنج، نقاشان، مجسمه سازان, یا آرشیتکت ها برای ------ یک نمودار، نقشه، یا طرح بکشید. یک اثر هنری تولید کنید که ------ را نشان دهد. یک بازی با چوب یا ورق ------ خلق کنید.
تکنیک های آموزش هوش حرکتی - جسمانی واکنش های بدنی نمایشی مفاهیم حرکتی نقشه های بدنی تکنیک های آموزشی هوش بدنی - جنبشی توانایی استفاده از قسمتی یا تمامی بدن خود برای حل یک مسئله، تولید یک فراورده، یا عمل کردن شبیه به ورزشکاران یا بازیگران.
با یک حرکت یا تعدادی حرکت ----- را نشان دهید. یک ------ بسازید. یک برنامة گردش علمی به منظور ------ طراحی کنید و در آن شرکت نمایید.
تکنیک های آموزش هوش موسیقی موسیقی دادن به کلام موسیقیایی کردن مفاهیم هوش موسیقایی توانایی پردازش ذهنی موسیقی به گونه ای که موجب شناسایی الگوها، به یاد سپردن الگوها، و دستکاری موسیقی برای حل مسائل یا بیان درک و فهم بشود.
آهنگی دربارة ------ بخوانید. توضیح دهید که چگونه موسیقی ییک آهنگ شبیه ------ است. یک ابزار موسیقی بسازید که ------ را نشان دهد.
تکنیک های آموزش هوش میان فردی پروژه و واحد کار گروهی ایفای نقشی تدریس اعضای تیم هوش بین فردی توانایی درک افراد دیگر و برقرار کردن رابطة معنی دار با آنان.
این کار از راه درک اشخاص دیگر امکان پذیر است.
یعنی چه کاری می توانند انجام دهند، چگونه با دنیا و دیگران رابطه برقرار می کنند، واکنش احتمالی آنان چیست، چه چیزی را دوست دارند، از چه

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت هوش های چندگانه 23 اسلاید

دانلود پاورپوینت وب سایت چیست 13 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت وب سایت چیست 13 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 13 صفحه

1- وب سایت چیست ؟
 وب سایت ، مجموعه ای از صفحات مرتبط به یکدیگر است که اطلاعات را در قالب متن،تصویر، صدا، و فیلم در اختیار بازدید کننده وب سایت قرار می دهد.  2- چه کسانی می توانند وب سایت داشته باشند ؟
 تمام اشخاص و سازمانها می توانند وب سایت داشته باشند.
به جرات می توان گفت که سریعترین و بهترین راه معرفی فعالیتها، محصولات و شرکتها ، وب سایت است.
در واقع وب سایت نقش دفتر مجازی شما را بر عهده دارد که در تمام ساعات شبانه روز پذیرای مراجعات مراجعه کنندگان شما است .
- انگیزه ایجاد وب سایت چیست ؟
تصمیم به طراحی و ایجاد یک پایگاه وب معمولاً به  عوامل مختلفی مانند : گسترش دسترسی به اطلاعات، بهبود ارتباط با مخاطبان ،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌ی روش‌های سنتی تحویل اطلاعات، تا بهبود کارآیی سازمانی  متکی است.
گاهی عامل انگیزشی ممکن است صرفاً این باشد که "‌همه یک پایگاه دارند" [پس ما هم باید داشته باشیم]. 4- برای ایجاد یک وب سایت چه باید کرد ؟
یک وب سایت از چهار قسمت اصلی تشکیل شده • دامنه (دامین) • وب هاست• طراحی• برنامه نویسی درگام نخست باید برای شما یک نام (دامین) ثبت کرد .
سپس متناسب با نوع وب سایت و فعالیت شما یک طرح گرافیکی طراحی ، تقسیم و برنامه نویسی کرد و در نهایت به یک صفحه وب تبدیل کرده سپس آن صفحه را در کامپیوتری که همیشه به اینترنت متصل است(سرور) ذخیره کنیم (روی فضای اینترنتی که به شما اختصاص داده ایم یا همان وب هاست) و حالا با وارد کردن نام دامنه در نوار آدرس مرورگر خود می توانیم وب سایت خود (همان صفحه وب)را ببینید. نکته : در بالا ما خیلی ساده توضیح دادیم که این چند قسمت چه هستند و کارایی آنها چیست . 5- دامنه (Domain ) چیست ؟
نام اینترنتی شما است که از دو قسمت تشکیل شده قسمت اول نام دامنه و  قسمت دوم پسوند دامنه است  و منحصر به فرد است یعنی یک نام با پسوند مشخص را فقط یک نفر می تواند ثبت نماید .  مانند دامنه www.digital.com که متعلق به شرکت hp است -چگونه می توانم یک دامین داشته باشم ؟
شما باید در گام نخست از آزاد بودن یک دامین برای ثبت آگاه شوید.
برای این منظور به آدرس :  www.domain.com مراجعه و نام یا نامهای مورد نظر خود را وارد و از آزاد بودن آن مطمئن شوید .  و به ما اطلاع دهید تا ما دامنه مورد نظر شما را برای شما به ثبت برسانیم 7-برای ثبت دامنه از چه کاراکترهایی می توانم استفاده کنم ؟
کارکترهای مجاز عبارتند از : حروف a تا z ، اعداد 0 تا 9 و خط تیره ( - ) ، در ضمن حروف کوچک و بزرگ تفاوتی نمی کند .
8- آیا می توانم Domain خود را برای همیشه به ثبت برسانم ؟
خیر ، می توانید مدت ثبت آن را از 1 تا 10 سال تعیین کنید و قبل از به پایان رسیدن دوره ثبت ، برای تمدید آن اقدام نمائید . 9- یک نام خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟
مراجع شود به قسمت مشاوره ثبت دامنه 10- وب هاست چیست ؟
پس از اینکه دومین خود را به ثبت رساندید ، برای نمایش صفحات وب سایت خود احتیاج به انتخاب سرویسی دارید که بتواند آنها را در تمام مدت شبانه روز و در هر کجای دنیا با اتصال به اینترنت نمایش دهید .
این سرویس وب هاست نام دارد . 11- هاست ویندوز بهتر است یا لینوکس ؟
در حقیقت بازدید کننده

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت وب سایت چیست 13 اسلاید

تحقیق درباره زندگینامه دکتر شریعتی

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق درباره زندگینامه دکتر شریعتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره زندگینامه دکتر شریعتی


تحقیق درباره زندگینامه دکتر شریعتی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 55

 

زندگینامه

تاریخ نشان داده است که میان شرایط اجتماعی و تکامل اندیشه روشنفکران تاثیر متقابلی حکمفرماست. معمولاً یک روشنفکر حساس و صادق در یک محیط غیرانسانی احساس خفگی می‌کند و علیه نابرابری و استثمار دست به طغیان می‌زند. او با نیروی اندیشه‌اش که از طریق سخن گفتن و نوشتن بیان می‌شود، علیه سیستم فاسد جامعه‌اش اعلان «جهاد» می‌کند. واضح است که این وظیفه چندان ساده به نظر نمی‌رسد، چرا که متضمن رویارویی شدید میان یک سیستم پرقدرت مادی و یک اندیشه به ظاهر ضعیف است. با همه اینها، صحیفة تاریخ پرصفحة بشریت نمونه‌های بسیاری را شاهد است که در این رویارویی‌ها، یک اندیشه تنها، هنگامی که قادر به بسیج توده‌ها گردد، همة سدها و موانع را از سر راه برداشته و بر بزرگترین قدرت مادی نهفته در یک انسان یا یک سیستم نیرومند، فائق می آید. تقریباً همة ملتها دارای یک چنین مردان بانفوذ اندیشمندی درمیان خود بوده‌اند. ایران با فرهنگ و تمدّن غنی و باشکوه خود، اندیشمندانی به جهان تقدیم کرده است که نه تنها بر ایرانیان، بلکه بر اندیشه بشریت تاثیر عمیقی بجای گذاشته‌اند. دکتر علی شریعتی یکی از این روشنفکران چند بعدی است که نامش در کنار بزرگانی چون فرانتس فانون، ژان پل سارتر، ژاک برک، گورویچ، آلبر کامو و لوئی ماسینیون که بر قلمرو اندیشه‌های جهانیان حاکم بوده‌اند، ثبت است.

دکتر شریعتی اساساً یک متفکر، یک معلم، یک مبلغ، و یک مبارز بود. او بعنوان محصول پاک و مؤمن عصر و زمان خود، کاشف راه و زندگی جدیدی بود که تنها به ایران محدود نمی‌شد، و به همین دلیل از دیگر متفکرانی که بر افکار عمومی در ایران تاثیر گذاشتند، متمایز بود. شریعتی در اوضاع اجتماعی ـ سیاسی معاصر خود یک شورشگر، یک اصلاح‌طلب و یک «مجاهد» بحساب می‌آمد، اما روحیه مخالفت و سرکشی او از پوچگرایی و نیهیلیسم ناشی نمی‌شد، بلکه برعکس شناخت آگاهانه مشکلات واقعی ایرانیان و بویژه نسل جوان روح شریعتی را برانگیخت. برتر و بالاتر از هرچیز، او رنج عمیقی از بدبختی و سرنوشت مصیبت‌بار نوع انسان می‌کشید. سرمایه‌های او در این مسیر خوفناک ذهن فعال، دید و برداشت تشخیص‌گرایانه، و گنجینه آگاهی و شناختی بود که از مکاتب فکری و عملی گوناگون گردآورده بود. شگفت‌انگیز نیست که شریعتی با برخورداری از ان مواهب و استعدادات، در سه صحنة مذهب، جامعه‌شناسی و سیاست به منظور ارائه سنتزی میان ارزشهای سنتی و ارزشهای جدید، ظاهر شد، و شرافت انسانی و خیر اجتماعی را سرلوحة اهداف نهائی خود قرار داد.

برای ارزیابی درست شخصیت و ماهیت اندیشه‌های شریعتی، باید نگاهی به محیط خانوادگی و اجتماعی او که بدون شک در شکل‌گیری جریان فکری شریعتی جوان نقش برجسته‌ای داشت، بیفکنیم. او اولین نسل دانشمند تبار خود نبود، و تحت تاثیر سنتهای خانواده‌اش، بویژه پدرش محمدتقی شریعتی، قرار گرفت. پدربزرگش «آخوند حکیم» و عموی پدرش «عادل نیشابوری» از علماء و دانشمندان بسیار برجسته فقه، فلسفه و ادب بشمار می‌آمدند. خانودان او تنها یک ملای روضه‌خوان نبودند، بلکه مبارزان و مجاهدانی فعال بودند که در راه ایمان و وجدان بشری مبارزه کرده‌اند. پدرش «کانون نشر حقایق اسلامی» مشهد را بنیان نهاد و از مبتکرین و آغازگران جنبش نوین اسلامی بحساب می‌آید.

علی شریعتی در سوم آذرماه سال 1312 در مزینان، یک روستای سنتی کوچک، کنار کویر، در نزدیکی مشهد دیده به جهان گشود. گرچه پدرش نخستین معلم او بحساب می‌آمد، اما او در سیستم آموزشی جدید در دبیرستانهای ابن‌یمین و فردوسی مشهد هم تحصیل نمود، و در این مراحل زبان عربی و فرانسه را نیز آموخت. علی با داشتن گرایش تدریس، به دانشسرای تربیت معلم وارد شد و پس از دوسال مدرک مربی‌گری گرفت. بدین ترتیب در سن 18 سالگی شغل معلمی را آغاز نمود که تا پایان عمر عاشق این شغل بود. در ادامة تحصیلات آکادمیک، در سال 1337 از دانشگاه مشهد با احراز رتبة ممتاز با مدرک لیسانس ادبیات فارغ‌التحصیل شد. عطش پایان‌ناپذیر او برای کسب دانش و آگاهی بیشتر هنگامی به اوج خود رسید که توانست با استفاده از بورس تحصیلی، از دانشگاه سوربن پذیرش بگیرد. پنج سال بعدی اقامت او در پاریس شاید سازنده‌ترین و مهمترین دوران گسترش و تعمیق دانش و دیدگاه اجتماعی و فلسفی او بحساب می‌آمد. مطالعه اندیشه‌های گوناگون فیلسوفان و نویسندگان جدید و علاوه بر این همکاری شخصی‌اش با بعضی از آنها باعث شد تا به تفکر بپردازد و اندیشه‌های جدیدی از خود ابداع کند. در سال 1342، در جامعه‌شناسی و تاریخ ادیان، یعنی مهمترین موضوعات مورد علاقه‌اش دکتری گرفت. پس از آن او دانش و آگاهی خود را در راه تحلیل مشکلات سیاسی ـ اجتماعی مردم و کشورش بکار برد و راه حل جدیدی ارائه داد.

علی شریعتی در دوران نوجوانی دردها، غم‌ها، رنجها، بدبختی‌ها و محرومیت‌های مستضعفین را احساس کرد و خود نیز آنها را تجربه نمود. محیط اجتماعی دوران نوجوانی‌اش با بی‌سوادی، خرافات، فقر، ستم، استبداد، سلطه خارجی و استثمار آمیخته بود. بی‌توجهی دولت نسبت به فقر، و ایجاد یک سیستم غیرعادلانه، تاثیر عمیقی بر ذهن اثرپذیر او بجای گذاشت و باعث شد نفرت عمیقی نسبت به این سیستم پیدا کند.

علی شریعتی تا دوران جوانی‌اش شاهد اوضاع نابسامان دو پادشاه سلسله پهلوی بود که اقداماتشان کشور را به جانب اسارت سوق می‌داد و مردم ایران را از سنتهای قومی، فرهنگی و ارزشهای خود بیگانه می‌کرد. تا این زمان، در نظام رسمی ارباب و رعیتی نسلی پرورش یافته بود که به نحو عمیقی مجذوب غرب و برخی از ایدئولوژی‌های مسلط آن شده بود. جوانان تحصیلکرده در اثر همین گرایشات تماس خود را با مذهب قطع کرده بودند.در دهة 30، هنگامی که شاه و دولت او در ایران برنامة اصلاحات وسیع را آغاز کردند و عمداً ایرانیان جوان و تحصیلکرده را با پیشنهاد مشاغل جدید و همکاری با سیستم، به غیر مذهبی بودن، تشویق می‌کردند، دکتر علی شریعتی با دانش و آگاهی عمیقی که از گرایشات و اندیشه‌های جدید داشت، در جهت مخالف این جریان گام برداشت و اسلام را محور اصلی موضوع تعالیم خود قرار داد. او از همان آغاز دوران معلمی‌اش، و نیز در زمانی که هنوز نوجوانی بیش نبود، نیروی خود را در راه تبلیغ منطقی، علمی و مترقی اسلام صرف کرد. این جنبه از زندگی او با تحولاتی همراه بود که اولین و نخستین مرحلة آن با دوران دکتر محمّد مصدق همزمان شد که طی آن ایرانیان ناسیونالیست و ضدامپریالیست سر برافراشته و کوشش کردند برتری خود را به اثبات رسانند. علی به همراه پدرش در مشهد، فعالانه در نبرد سیاسی علیه نفوذ و سلطه بیگانه درگیر شد. آنها در


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره زندگینامه دکتر شریعتی

پاورپوینت اعداد جادویی در خوشهای اتمی

اختصاصی از سورنا فایل پاورپوینت اعداد جادویی در خوشهای اتمی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 26 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

MAGIC NUMBER

1

بسم الله الرحمن الرحیم

اعداد جادویی در خوشهای اتمی

عباس آذریان

Magic number in clusters

MAGIC NUMBER

3

خوشه های اتمی

نسبت تعداد اتم های سطحی به تعداد کل اتمها =

به عنوان مثال حتی برای خوشه ای به بزرگی اتم این نسبت برابر 10 درصد است

در خوشه ها خواص سطحی اثر عمده ای بر روی خواص فیزیکی خوشه ها می گذارد.

مهمترین تفاوت خوشه ها با توده ماده نسبت سطح به حجم انهاست.

MAGIC NUMBER

4

(MAGIC NUMBER)اعداد جادویی

تعریف اعداد جادویی

عوامل موثر در ظهوراعداد جادویی

1- مکانیسم رشد و تشکیل

2- تقارنهای هندسی

3- بسته بودن لایه های الکترونی


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اعداد جادویی در خوشهای اتمی