استراتژی مدیریت هزینه ها ، کیفیت و زمان
موضوعات :
- تفاوت رویکرد سنتی در مورد کیفیت و رویکرد مبتنی بر کیفیت
- کیفیت بر مبنای مشتری
- مقایسه هزینه های کنترل کیفیت و هزینه های فقدان کنترل کیفیت
- موازنه هزینه های کنترل کیفیت و هزینه های ضعف در کیفیت
- ابزارهای مورد استفاده برای تشخیص مشکلات کنترل کیفیت
- سیستم به موقع ، مدیریت کیفیت جامع را تایید می کند
- اهمیت زمان در محیط رقابتی
- کاهش زمان پاسخگویی از طریق مدیریت بر مبنای کیفیت
- اصلاحات حسابداری مدیریت سنتی بر مبنای مدیریت کیفیت جامع
این فصل شامل موضوعاتی است که ممکن است شما از وجود آنها در حسابداری مدیریت متعجب شوید. به عنوان مثال کنترل کیفیت و زمان پاسخگویی به مشتریان.
در حقیقت هزینه های مدیریت ، کیفیت و زمان پاسخگویی در سازمان ها ارتباط نزدیکی دارند. برای رقابت پذیر بودن مدیران باید یاد بگیرند که در عین حال که زمان تحویل را کوتاه می کنند و هزینه ها را کنترل می کنند ، کیفیت محصولات شان را افزایش دهند.
همان طور که در فصل 3 گفتیم ، تنها تمرکز بر هزینه ، ممکن است موجب شود که مدیران افزایش کیفیت یا زمان تحویل فوری را نادیده بگیرند.
این فصل بررسی می کند که مدیران ، جهت تلفیق کردن کنترل هزینه موثر ، کیفیت بالا و تحویل فوری کار کنند
تعداد صفحات: 20