v
این کتاب شامل سه بخش است :
- بخش اول : تاریخ و مفهوم تکنولوژی آموزشی
در جهان . - بخش دوم : آشنایی با طراحی منظم آموزشی .
3 . بخش سوم : معرفی رسانه ها .
آشنایی با مفهوم تکنولوژی آموزشی ،
طراحی منظم آموزشی و انواع رسانه ها .
هدف های کلی :
آ شنایی با تکنولوژی آموزشی ،تاریخچه و مفاهیم وابسته
مفهوم تکنولوژی آموزشی
تعریف تکنولوژی آموزشی
تعریف سیستم
سیستم برتر
نگرش سیستمتیک
تعریف ارتباط
انواع مدل ارتباطی و قیاس آنها
گروهی تکنولوژی آموزشی را کار با ابزارهایی مانند انواع پروژکتورها و فیلم میدانند.
دستهای دیگر تصورشان از این رشته کاربرد مواد در آموزش است و میگویند کاربرد هر مادهای در آموزش اعم از گچ یا ابزار بسیار ساده معلم ساخته تا پیچیده همه استفاده از تکنولوژی در آموزش است.