موضوع فارسی :به سمت اجرای یک زمان واقعی مدل عضلات انسان دگردیس در محیط دیجیتال انسان
موضوع انگلیسی :Towards implementing a real-time deformable human muscle model in digital human environments
تعداد صفحه :8
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
وضعیت فعلی هنر مدل های دیجیتال انسان به عنوان پروکسی بصری برای انسان در بخشی به دلیل پیشرفت در گرافیک کامپیوتری. آنها را با دقت بیومکانیکی که شبیه حرکت واقعی انسان را انجام دهد. مدل مانند Santos® یک اسکلت biomechanically دقیق رانندگی حرکت، که به نوبه خود کنترل تغییر شکل پوست انعطاف پذیر برای رئالیسم اضافه، همه در زمان واقعی است. با این حال، این مدل فاقد سیستم عضلانی اسکلتی واقع بینانه است که در زمان واقعی به حرکت بیومکانیکی پاسخ دهند. آنها نیاز به سطح قبل از پردازش های مختلف قبل از حرکت را می توان به آنها اعمال می شود، در نتیجه جلوگیری از اثر زمان واقعی؛ مدل های عضلانی باید انعطاف پذیر و تغییر شکل، که در شبیه سازی های کامپیوتری به طور کلی به نیاز محاسبات بالاتر به معنی. با ترکیب پیشرفت در گرافیک کامپیوتری، به ویژه قابلیت بازی رندر کردن گرافیک سریع، با ادبیات شناخته شده در مدل سازی عضلانی، یک سیستم عضلانی اسکلتی بدن کامل اولیه که در زمان واقعی تغییر شکل همراه با اسکلت و پوست ارائه شده است. با توجه به مطالعات بیومکانیکی انسان دیجیتال فوکوس، مدل اجرا مراکز در بیان ریاضی، و نه نمایندگی حجمی گرافیکی، سیستم اسکلتی عضلانی واقعی. به این ترتیب، هر عضله به عنوان یک خط که در یک موقعیت مبدا، تعیین شده از آناتومی شروع می شود، و به پایان می رسد در موقعیت درج مربوطه تعریف شده است، در حالی که بسته بندی به عنوان در اطراف موانع استوانه ای که تقلید از حداقل برآمدگی مورد نیاز برای این خط نیاز به در مرکز باشد از عضلات معادل واقعی. برای هر عضله، موقعیت مبدا، موقعیت درج و پارامترهای مانع (موقعیت، چرخش و مقیاس) به نسبت به مفاصل کلیدی برای بیان دقیق به دست آمده باشد. این دستی بر اساس هر عضله برای 126 عضلات انجام شد، و می تواند به هر نماد های تن سنجی افزایش یافته است. با این مدل در زمان واقعی اولیه است، بالقوه برای یک ارزیابی سریع تر از اثر عضلات در عملکرد کار انسان وجود دارد، که منجر به یک مدل کامل است که در زمان واقعی تغییر شکل.
دانلود مقاله ISI به سمت اجرای یک زمان واقعی مدل عضلات انسان دگردیس در محیط دیجیتال انسان