سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی با عزت نفس افراد معلول اوتیسم کامل با 5 فصل

اختصاصی از سورنا فایل پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی با عزت نفس افراد معلول اوتیسم کامل با 5 فصل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی با عزت نفس افراد معلول اوتیسم کامل با 5 فصل


پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی با عزت نفس افراد معلول اوتیسم کامل با 5 فصل

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی با عزت نفس افراد معلول اوتیسم کامل با 5 فصل 

 

 

 

 

کلید واژه: عزت نفس، هوش معنوی، افراد معلول اوتیسم

 

فهرست مطالب
مطالب                                                صفحه

فصل اول کلیات تحقیق    1
1.1- مقدمه    2
2.1- بیان مسئله    3
3.1- اهمیت و ضرورت تحقیق    5
4.1- اهداف تحقیق    6
5.1- هدف کلی    6
6.1- هدف های فرعی    6
7.1- فرضیه تحقیق    6
8.1- فرضیه اصلی    6
9.1- فرضیه های فرعی    6
10.1- تعریف علمی    7
11.1- عزت نفس    7
12.1- هوش معنوی    7
13.1- تعریف عملیاتی    7
14.1- عزت نفس    7
15.1- هوش معنوی    7
فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق    8
1.2- بخش اول: عزت نفس    9
2.2- مقدمه    9
3.2- تعریف عزت نفس    10
4.2- عزت نفس در محیط کار    11
5.2- عزت نفس    12
6.2- عزت نفس از لحاظ روانشناسی    13
7.2- شکل‌ گیری و تحول عزت‌نفس    14
8.2- مزایای اعتماد به نفس    19
9.2- ویژگی های شخصی که عزت نفس بالا  دارد     19
10.2- بر عکس آنها، اشخاصی که دارای اعتماد و عزت نفس پایین هستند    20
11.2- عوامل سازمانی مؤثر در ارتقاء عزت نفس    21
12.2- نقش سرپرستان در تقویت عزت نفس    23
13.2- هشت رمز بالابردن عزت نفس    25
14.2- به دیگران احترام بگذارید    25
15.2- توانا ساختن و اختیار دادن    25
16.2- به جا و موافق عمل کنید    26
17.2- ایجاد امنیت کنید    26
18.2- حد و مرزهای فردی خود را مشخص کنید    27
19.2- تفاوتهای اجرایی را بررسی کنید    27
20.2- رفتار را بسنجید و واکنش سازنده ای فراهم کنید    28
21.2- استعدادهای بالقوه را تقویت کنید و کارکرد مورد نظرتان را بشناسید    28
22.2- نظریه دانشمندان درباره عزت نفس    28
23.2- نظریه مازلو    28
24.2- نظریه راجرز    29
25.2- نظریه کوپر اسمیت    29
26.2- نظریه اریکسون    29
27.2- نظریه فروید    30
28.2- نظریه  آلبرت الیس    30
29.2- نظریه ویلیام گلاسر    31
30.2- عزت‌نفس از دیدگاه قرآن، و احادیث و دانشمندان اسلامی    32
31.2- بخش دوم: هوش معنوی    33
32.2- هوش معنوی چیست؟    33
33.2- افرادی که دارای هوش معنوی هستند دارای این صفات می باشند:    40
34.2- دیدگاه متخصصان در مورد تأثیر معنویت در سلامت    41
35.2- اصولی جهت تقویت هوش معنوی یا احساسی    47
36.2- مشخصات افرادی که دارای هوش معنوی پایین هستند:    49
37.2- ارزیابی و نتیجه گیری از هوش معنوی:    50
38.2- بخش سوم: اوتیسم    51
39.2- اوتیسم چیست؟    51
40.2- تعریف اوتیسم    52
41.2- ویژگیهای کودک در خودمانده    53
42.2- درخود ماندگی یا عدم توانایی در برقراری ارتباط دوجانبه با دیگران از وایل زندگی    53
43.2- سرگرم شدن با اشیاء به جای انسان    53
44.2- رفتار وسواسی در برابر تغییرات    54
45.2- اختلال در ایجاد ارتباط کلامی    54
46.2- جهت درمان این کودکان    56
47.2- اتیولوژی    57
48.2- نشانه های عمومی بیماری اوتیسم :    59
49.2- اصرار بر یکنواختی و مقاومت در برابر تغییرات.    60
50.2- تشخیص اوتیسم :    62
51.2- تشخیص زودهنگام :    62
52.2- روشهای تشخیص :    63
53.2- شیوه ای‎‎ جدیـد بـرای تشـخیـص‎ بیماری‎ اوتیسم    64
54.2- درمان    65
55.2- اصلاح رفتار، ارتباط درمانی، اصلاح رژیم غذایی، دارویی    66
56.2- روش اِی بی اِی    66
 TEACCH -57.2     67
58.2- Floor Time    68
59.2- درمان یکپارچگی حسی    69
60.2- ارتباط درمانی    69
61.2- سیستم ارتباطی تبادل عکس    70
62.2- اصلاح رژیم غذایی    70
63.2- ‎‎کاربرد صوت درمانی در درمان اوتیسم    71
64.2- درمان داروئی:    74
65.2- داروها شامل:    74
66.2- پیش آگهی:    75
67.2- مقایسه ی اوتیسم با عقب ماندگی ذهنی    75
68.2- بازی در اوتیسم:    77
69.2- ارزیابی رشد مبتنی بر بازی    78
70.2- ارزیابی های سنجش صلاحیت یک زمینه ی بازی یا بیشتر    79
71.2- متدهای ارزیابی    79
72.2- ابزارهای تشخیص و غربالگری ویژه ی اوتیسم به وسیله ی بازی    80
73.2- کاربرد بازی در اوتیسم:    81
74.2- بازی ارتباطی    81
75.2- بازی کاربردی    82
76.2- بازیهای سمبولیک (نمادین)    82
77.2- بازیهای ساختار یافته(قاعده مند)    83
78.2- تاریخچه بازی    84
79.2- شاخص بازی طلبی بچه    84
80.2- تست بازی طلبی    85
81.2- فهرست های بازی مورد علاقه    85
82.2- پرسشنامه و مقیاس درجه بندی شرکت بچه ها در بازی    86
83.2- ابزار غربالگری برای اوتیسم در بچه های 2 ساله    86
84.2- بررسی بازی    87
85.2- مقیاس بازی سمبولیک    88
86.2- مقیاس بازی پیش دبستانی    88
87.2- مقیاس ارزیابی بازی    88
88.2- مقیاس گفتار برای کودکان نوپا     89
89.2- مقیاس ارتباطات و رفتار سمبولیک    89
90.2- بازی بسیار منظم بر اساس ارزیابی    90
91.2- بخش چهارم: پیشینه تحقیق    91
فصل سوم روش شناسی تحقیق    92
1.3- مقدمه    93
2.3- روش تحقیق    94
3.3- ابزار گردآوری داده ها    95
4.3- ویژگی های فنی ابزار اندازه گیری    96
5.3- جامعه آماری    97
6.3- نمونه و روش نمونه گیری    97
7.3- روش تجزیه و تحلیل داده ها    98
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها    99
1.4- مقدمه    100
2.4- توصیف و تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده    100
3.4- جنسیت:    100
4.4- سن:    102
5.4- آمار استنباطی داده ها    103
6.4- آزمون پیرسون    108
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات    109
1.5- مقدمه    110
2.5- نتیجه گیری فرضیات    110
3.5- پیشنهادها    113
4.5- محدودیتها    114
5.5- منابع    115


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی با عزت نفس افراد معلول اوتیسم کامل با 5 فصل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد