سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تولید محتوای آموزشی حرکت آبها: نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای: مفاهیمی برای اصول طراحی

اختصاصی از سورنا فایل تولید محتوای آموزشی حرکت آبها: نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای: مفاهیمی برای اصول طراحی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تولید محتوای آموزشی حرکت آبها: نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای: مفاهیمی برای اصول طراحی


تولید محتوای آموزشی  حرکت آبها: نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای: مفاهیمی برای اصول طراحی

نرم افزار مولتی مدیا حرکت آبها

داری آزمون یاد گیری

17 صفحه پاورپینت ارایه

صدا گذاری برای راحتی خردسالان 

پس آزمون

دارای فایلهای فلش برای راحتی یادگیری

دارای 8 فرم مختلف با اموزش متحرک

 

پژوهش در فن آوری های آموزشی -- از تصاویر متحرک به سیستم های تدریس خصوصی مبتنی بر کامپیوتر حرکت کرده است--اسناد تاریخی ناامید کننده ای که ادعای قوی برای فناوری جدید می کردند به وسیله ی طبقه ی بالایی از مفاهیمی که سرانجام شکست خوردند دنبال شدند.(کوبان1986،مایر).
به عنوان مثال ، در سال 1922 ، توماس ادیسون مخترع مشهور اعلام کرد که "تصاویر متحرک انتخاب شدند تا در سیستم آموزشی ما تغییر اساسی ایجاد کنند و در چند

سال آینده جایگزین کتاب های درسی شوند "(مندرج در کوبا ، 1986 ، ص 9)

 

با این حال ، در بررسی نقش تصاویر متحرک در مدارس در طول دهه های پس از پیش بینی های بزرگ ادیسون ، کوبا (1986 ، ص17.) این نتیجه رسیدند که بسیاری از معلمان از فیلم ها به ندرت در کلاس درس استفاده می کنند " به طور مشابه ، پنجاه سال بعد در دهه ی 1970 ، بازی مانند آموزش به کمک کامپیوتر (CAI) برنامه هایی که به عنوان موجی از آینده در آموزش و پرورش محسوب می شدند در نهایت ثابت کردند که موثر تر از آموزش های معلم محور نیستند(شناخت و گروه فناوری در وندربیلت ، 1996). امروزه ادعاهای قوی مشابهی در مورد پتانسیل محیط های یادگیری چند رسانه ای ساخته شده است.


دانلود با لینک مستقیم


تولید محتوای آموزشی حرکت آبها: نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای: مفاهیمی برای اصول طراحی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد