سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه بررسی سیستمهای ارتباط در هواپیما

اختصاصی از سورنا فایل پروژه بررسی سیستمهای ارتباط در هواپیما دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه بررسی سیستمهای ارتباط در هواپیما


پروژه بررسی سیستمهای ارتباط در هواپیما

نوع فایل:WORD

تعداد صفحه:110

نگارشگر:محمد رنجبر

قابلیت ویرایش: دارد

 

چکیده:

به طور کلی سیستم ارتباط هوایی که در باندهای UHF (225 MHZ-400MHZ)  و VHF (108MHZ-174 MHZ ) به صورت دید مستقیم (LINE of Slight ) کار می کند و برای ارتباط دو هواپیما (air - air)  و ارتباط هواپیما و ایستگاه زمینی (air - ground) طراحی شده است.

درفصل اول اجزاء تشکیل دهنده سیستم ارتباط هوایی (communication ) شامل یک واحد فرستنده وگیرنده رادیویی (R/T ) همراه با سینی نصب آن ، واحد کنترل رادیویی واحد نمایشگر کانل رادیویی و آنتن رادیویی شرح داده شده است .

درفصل دوم جمع بندی اتصال قطعات سیستم ارتباط هوایی همراه با هدف و ماموریت سیستم ارتباط هوایی و تجهیزات آن بیان شده است .

درفصل سوم هریک از دستگاهها جداگانه همراه با اجزاء و نقشه های آن و طریقه کارکرده دستگاه توضیح داده شده است.

درفصل چهارم مشخصات الکترونیکی ، مکانیکی و محیطی دستگاه کامل گفته شده است .

در فصل پنجم راه اندازی سیستم ارتباط هوایی در حین پرواز از طرف خلبان همراه با طریقه کار کرد و استفاده از واحدها برای ایجاد یک ارتباط صدایی مطلوب و ایمن شرح داده شده است.

در فصل ششم تئوری عملکرد سیستم ارتباط هوایی که چگونه درهنگام T.X و R.X قسمتهای مختلف باهم هماهنگ شده وچه قسمتهایی درحین T.X و R.X باهم ارتباط پیدا میکنند تا یک ارتباط هوایی مناسب درجین پرواز برای خلبان ایجادشده ، شرح داد شده است.

درفصل هفتم....

 

فهرست مطالب

فصل اول 

1- اجزاء و قطعات سیستم ارتباط هوایی

1-1 واحد فرستنده و گیرنده رادیویی(R/T)

1-1-1قابلیت واحد فرستنده و گیرنده رادیویی(R/T) 

1-2 واحد کنترل رادیو(C.U)

1-3 سینی نصب رادیو (SHOCK MOUNNT)

1-4 واحد نمایشگر کانال رادیو

1-5 آنتن رادیویی

1-6  شرح بلوک دیاگرام ارتباطی با تجهیزات جانبی

فصل دوم

2- تجمیع مجموع رادیو درداخل هواپیما

2-1  اهداف ، ماموریت و تجهیزات

فصل سوم 

3-  تشریح واحدها(دستگاه ها و ماژول ها) سیستم ارتباط هوایی

3-1 تشریح واحد فرستنده و گیرنده رادیویی (R/T)

3-1-1 شرح بلوک دیاگرام ماژول تغذیه (R/T)

3-1-2 شرح بلوک دیاگرام ماژول کنترل و CPU ، (R/T)

3-1-3 شرح بلوک دیاگرام ماژول سینتی سایزر (R/T)        

3-1-4 شرح بلوک دیاگرام ماژول فرستنده (R/T)

3-1-5 شرح بلوک دیاگرام  کلی ماژول گیرنده اصلی (R/T)

3-1-6 شرح بلوک دیاگرام ماژول گیرنده گارد (R/T)

3-1-7 شرح بلوک دیاگرام کلی ماژول پاورآمپلی فایر (R/T)

3-2 معرفی اجزاء واحد فرستنده و گیرنده رادیویی(R/T)

3-2-1 شرح  اجزاء واحد فرستنده و گیرنده رادیویی(R/T)

3-3 تشریح واحد کنترل (C.U)

3-3-1 تعریف و شرح عملکرد واحد کنترل رادیو

3-3-2 تحلیل بلکوک دیاگرام واحد کنترل

3-4 معرفی اجزاء واحد کنترل رادیویی  

3-4-1 شرح اجزاء واحد کنترل رادیویی

3-5 تشریح واحد نمایشگرکانال رادیو

3-5-1 معرفی واحد نمایشگرکانال رادیو

3-5-2 تحلیل بلوک دیاگرام واحد نمایشگرکانال رادیو

3-6 معرفی اجزاء واحد نمایشگر کانال رادیو

3-6-1 شرح اجزاء واحد نمایشگر کانال رادیو

3-7  معرفی اجزاء سینی نصب(R/T)

3-7-1 شرح اجزاء سینی نصب(R/T)

فصل چهارم

4- مشخصات و قابلیت های رادیو (R/T)      

4-1 مشخصات فنی

4-1-1 مشخصات الکترونیکی

4-1-2 مشخصات فرستندگی 

4-1-3 مشخصات گیرندگی  

4-2مشخصات مکانیکی

4-3 مشخصات محیطی

فصل پنجم

5-تشریح چگونگی راه اندازی سیستم ارتباط هوایی

5-1  عملکرد ولوم ها وسلکتور

5-2 روش استفاده از دستگاه در حالت های مختلف

5-2-1 مد  AM

5-2-2 مد  FM

5-2-3 مد   ECCM

5-3  عملکرد سلکتور مد(MODE)

فصل ششم

6- تئوری عملکرد سیستم ارتباط هوایی

6-1 عملکرد کلی سیستم

6-2 عملکرد بخش تغذیه

6-3 عملکرد زیر بخش کنترل و پردازشگر مرکزی

6-4 مسیر دریافت رادیو (گیرندگی )

6-4-1  حالت ECCM

6-4-2 نقش ماژول CPU  و کنترل در مسیر گیرندگی

6-4-3 نقش برد صوتی ماژول تغذیه در مسیر گیرندگی

6-5 مسیر ارسال رادیو (فرستندگی )

6-5-1 نقش برد صوتی ماژول تغذیه در مسیر فرستندگی

6-5-2 نقش ماژول CPU  و کنترل در مسیر فرستندگی

6-5-3 نقش ماژول فرستنده (M4)

6-5-4 ماژول تقویت کننده توان (M7)

6-5-5 سایدتن

فصل هفتم

7- جنگ الکترونیک وبررسی طرحی برای بهبود مد ECCM

7-1 روشهای تهاجمی (Offensive)

7-2 روشهای تدافعی (Defensive)

7-2-1 روشهای طیف گسترده

7-2-1-1 روش پرش فرکانسی (FH)

7-2-1-2 روش پرش زمانی (TH)

7-2-1-3 تلفیق دو روش (FH) ، (TH)

7-3 استفاده از تکنیک ریت متغیر(Variabli rate)

7-4 استفاده از تکنیک FCS       

7-5 عملکرد مدECCM   

 جمع بندی مطالب  

پیشنهادات  

منابع


دانلود با لینک مستقیم


پروژه بررسی سیستمهای ارتباط در هواپیما
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد