سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دهم

اختصاصی از سورنا فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دهم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دهم


اقدام پژوهی چگونه  توانستم اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دهم

دانلوداقدام پژوهی چگونه  توانستم اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دهم بافرمت ورد وقابل ویرایش

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده:    

  پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی  مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.   و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه اول متوسطه است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس فیزیک است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم. 

توصیف وضیعت و بیان مساله:

اینجانب       ، دارای مدرک لیسانس فیزیک ، مدت       سال سابقه خدمت در نظام مقدس آموزش و پرورش را دارم. پژوهش حاضر مربوط به دانش آموزان آموزشگاه        می باشد.   محمد دانش آموز پایه ی اول متوسطه آموزشگاه امام خمینی می باشد .محمد دارای قدی متوسط و اندامی ظریف است، مذهب او شیعه و در خانواده ی چهار نفری زندگی میکند.محمد فرزند اول خانواده است. محمد در کلاس تقریبا کم حرف و آرام است و هیچ ذوقی در کلاس برای یادگیری مراحل تمرینات نشان نمیدهد و گاهی آنقدر با اضطراب با شرایط مواجه میشود که باعث اختلال و عدم توجه دیگران و حتی اضطراب دیگران هم میشود. معمولاً حرفهایش و ظاهرش هم نوعی با نا خوشنودی و استرس همراه است. با مشاهده ی رفتار او و با توجه به تاثیر رفتارش در کلاس و اهمیت درس فیزیک در جامعه ی کنونی بر آن شدم تا علل بروز این رفتار ها را بیابم و برای بهتر شدن وضعیت او راه کارهایی طراحی کنم 

فهرست مطالب

چکیده:    3 کلید واژه :    3 مقدمه:    4 توصیف وضیعت و بیان مساله:    5 تعریف کلید واژه ها:    5 اضطراب چیست؟    5 نگرانی چیست؟    6 جمع آوری اطلاعات  شواهد 1 :    7 مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس:    7 مصاحبه با دوستان:    7 مصاحبه با دیگر دبیران محمد:    8 مصاحبه با والدین محمد:    8 مصاحبه با خود محمد:    9 مطالعات تحقیقات گذشته :    10 اضطراب فیزیک چیست ؟    10 اضطراب فیزیک واکنش احساس آگاهانه به یک یا چند مورد زیر است :    10 چگونه اضطراب فیزیک دانش آموزان افزایش می یابد ؟    11 تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها :    12 الف) عوامل محیطی    12 1- فشارهای والدین :    12 2- شیوه آموزش دبیر :    12 3- محتوی کتاب های فیزیک :    13 4- تجارب منفی :    13 ب) شیوه های اشتباه آموزش فیزیک    13 1) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی :    13 پ) عوامل فردی    14 1) کاهش اعتماد به نفس :    14 2) احساس ضعف و کمبود :    14 یافته های علمی    15 ● نشانه های استرس    16 ▪ نظریه های روانکاوی:    16 ▪ نظریه های رفتاری:    16 ▪ نظریه وجودی:    17 انتخاب راه جدید موقتی :    18 اجرای راه حل و نظارت بر آن :    20 گردآوری اطلاعات ( شواهد2 )    21 ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :    23 پیشنهادات    23 منابع :    25


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دهم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد