سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فیلم آموزش نرم افزار lab view

اختصاصی از سورنا فایل فیلم آموزش نرم افزار lab view دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فیلم آموزش نرم افزار lab view


فیلم آموزش نرم افزار  lab view

از آنجایی که نرم افزارLabVIEW  یک زبان برنامه نویسی محسوب می شود، بنابراین برای همه افرادی که می خواهند در دنیای برنامه نویسی فعالیت کنند مفید است. اما قابلیتهای ویژه آن باعث شده که این نرم افزار برای عده ای خاص محبوب تر باشد. قابلیت هایی مانند ارتباط آسان با سخت افزار، شبیه سازی پروسه های صنعتی، طراحی کنترلرهای مختلف، محیط گرافیکی جذاب، درک آسان الگوریتم برنامه و …

 

معمولا بیشتر کاربران LabVIEW  مهندسین شاخه های الکترونیک، کنترل، قدرت، مهندسی پزشکی و مکانیک هستند. اما لب ویو در ایران به قدری ناشناخته است که حتی بعضی از مهندسین فوق هم نام آن را نشنیده اند. اما LabVIEW در دیگر کشورها جایگاه ویژه ای دارد. صحت این ادعا با یک جستجوی ساده در اینترنت مشخص می شود. به عنوان نمونه اگر عبارت “LabVIEW Job” را جستجو کنید، فرصتهای شغلی مرتبط با LabVIEW را خواهید دید. مشاغلی که حقوق های قابل توجهی دارند. در سایت Linkedin.com نیز متخصصین لب ویو را خواهید یافت. در شبکه های اجتماعی نیز گروههای مختلفی در مورد LabVIEW بوجود آمده اند.

در این فیلم آموزشی که شامل بیست قسمت می باشد، کاربرد انواع منوهای نرم افزار و بلوک های داخل آن همراه با مثال توضیح داده میشود.


دانلود با لینک مستقیم


فیلم آموزش نرم افزار lab view
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد