لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:10
فهرست:
خلاصة اجرایی
توصیف مورد
خانه های فروش شیر و فروشندگان، نسبتاً با قیمت غیر حساسیت زایی ارائه شیر داشتند.
در شرکت شیر ان زد، با یک تولید 45 برای سال 1991، به 36 در سال 1995 و 20 برای سال 2000 یک کاهش تولید دیده می شد. میانگین فروش در سال 2000، برای فروشندگان 300000 لیتر بود. قیمت فروش شیر به وسیله نوع مشتریان تفاوت داشت. پیش پرداخت به شرکت شیر ان زد به وسیلة فروشندگان، هفتگی و ماهانه، به صورت دقیق انجام می شد. فروش اصلی برای سال 2001 انتظار می رفت حدود 25% برای تحویل شیر به خانه ها، 25% برای فروشگاه های محلی و سوپرمارکت ها فروش کلی برای سال 2001 انتظار می رفت 21 میلیون لیتر شیر و 4 میلیون لیتر دیگر تولیدات.
به هر حال، با رشد جالب در مغازه های اینترنتی، و آزمایش های خاص در مغازه های خواروبار اینترنت که نیاز دارند به اثر شعبه های تحویل شیر به خانه ها، شرکت شیر ان زد فرصتی داشت که کامل کند دیگر تولیدات را. بنابراین، اجرای درست و سودمند برای فروشندگان شبکه مهم بود، که کارهایشان را وسعت دهند و ممکن سازند استراتژی های آینده شان را.
تحقیق در مورد شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد