فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:17
فهرست مطالب:
چکیده 4
فصل اول 5
مقدمه 6
اهداف 8
آماده سازی شرایط 9
بیان مسائل 10
فصل دوم 12
اجرای اقدام بهینه 13
نتایج این روش 14
فصل سوم 20
فهرست منابع 21
چکیده
مسئله ارزشیابی وبه دنبال آن اضطراب خاصی که برای دانش آموزان به وجود می آید باعث می شود که به این مقوله از یادگیری بیشتر پرداخته شود . برای رسیدن به بهترین راه و روشی که بتواند این اضطراب و نگرانی خاص را از ذهن دانش آموزان بیرون ببرد ، این بود که در اولین مرحله شیشه عمر غول امتحان شکسته شود که این هم با کمک خود دانش آموزان امکان پذیر بود و می بایست انجام گیرد .
برای این منظور راه های مختلفی اجرا شد که مرحله به مرحله ترس و اضطراب دانش آموزان را از بین برد و در نهایت به نقطه ای از امر یادگیری می رسیم که فراگیران نه تنها از وجود امتحان و ارزشیابی ترس و وحشت ندارند بلکه با دیدی باز به آن می نگرند و از انجام آن خوشحال و مسرور می شوند و همین امر باعث می شود که یادگیری به بهترین شیوه صورت گیرد
تحقیق ارتباط شیوه های ارزشیابی در پیشرفت تحصیلی