پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان
بررسی و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بیمه ایران در شهر مشهد (بر اساس مدل کانو) به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف + پاورپوینت دفاع
چکیده:
در شرایط رقابتی کنونی و در حالی که رقابت در صنایع مختلف بسیار نزدیک می باشد، رضایت مشتریان اهمیت دو چندان یافته است. بنابراین آگاهی از میزان این رضایت و شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان امری حیاتی برای سازمانها به شمار می رود. در خصوص سازمانهای خدماتی که محصولاتی ناملموس عرضه می کنند. سنجش رضایت مشتریان اهمیت بیشتری خواهد داشت. در این پژوهش سعی شده است میزان و عوامل موثر بر رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران مورد اندازه گیری قرار گیرد (در شهر مشهد). در این تحقیق عوامل موثر بر رضایت مشتریان با نظر گروه خبرگان شناسایی و در قالب پرسشنامه که در اختیار مشتریان قرار گرفته است و با استفاده از مدل کانو مورد آزمون قرار گرفته است. در نهایت با استفاده از نرم افزار SPSS به تحلیل اطلاعات بدست آمده پرداخته و سپس نتیجه گیری وارائه پیشنهادات صورت گرفته است.
پایان نامه بررسی و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بیمه ایران در شهر مشهد