مقاله به زبان انگلیسی سال 2014: Interaction effects of formal and social controls on business-to-business performance
و شامل چکیده زیر میباشد:
مطالعات بازاریابی و استراتژی، بعنوان یک عامل مهم از عملکرد B2B است. مطالعه موجود، دیدگاه متضادی از اینکه آیا کنترل رسمی یا اجتماعی یک مکانیزم کنترلی بهتر است ارائه می دهد و به بررسی اثرات متقابل آن ها می پردازد. در این مطالعه هدف نویسندگان، بررسی اثر متقابل مکانیزم این دو کنترل از طریق تقسیم قراردادB2B (کنترل رسمی) به دو حالت ( معاملاتی و رابطه ای) و بطور خاص بررسی اثر کنترل اجتماعی بر هر حالت است. نویسندگان همچنین به دنبال بررسی اثرات تعدیل پویایی محیطی هستند. اندازه گیری عملکرد B2B، بازتاب کیفیت رابطه و نتایج مالی است. نتایج، تفاوت های قابل توجهی از تعاملات بین هر حالت قرارداد را نشان می دهد و کنترل اجتماعی به سطح پویایی محیطی وابسته است و نشان می دهد که شرایط محیطی معاملات، منعکس کننده حد مطلوب مکانیزم کنترلی مدیران است.
مقاله 2014 ISI : اثر متقابل کنترل های رسمی و اجتماعی در عملکرد B2B