لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 7
فهرست مطالب :
شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران
توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی
محاسن:
معایب:
توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش
مزیتها:
معایب:
مجتمعهای تولیدی و شبکه های توزیع مستقل
توجیه هزینه ای ایجاد شبکه های توزیع برای مجتمعهای بزرگ تولیدی
شبکه های توزیع مستقل و بازار تهران بزرگ
شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران
تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانالهای توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند. این نوشتار سعی دارد که براساس تجربیات نویسنده، انواع کانالهای توزیع در ایران و مزایا و معایب هریک را بیان کند.
تحقیق در مورد شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران