سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله هنر انعطاف پذیری

اختصاصی از سورنا فایل مقاله هنر انعطاف پذیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله هنر انعطاف پذیری


مقاله هنر انعطاف پذیری

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:10

 

هنر انعطاف پذیری

تحقیقات جامعه

شناسان

انعطافپذیریمغزکودکاندوزبانه

ژوبینابوطالبی

 

آیا شما هم اسیر خاطرات دوران کودکی محنت بار خویش هستید؟ کمی فکر کنید. در چنین حالتی، نباید اجازه دهید، باقی مانده عمرتان با چنین احساسی سپری شود.

 

آیا شما هم اسیر خاطرات دوران کودکی محنت بار خویش هستید؟ کمی فکر کنید. در چنین حالتی، نباید اجازه دهید، باقی مانده عمرتان باچنیناحساسیسپریشود. رهاییازاینفلاکتوبرخورداریازیکزندگیسالموکامل،‌غیرممکننیست. باورکنیدتعدادافرادیکهخودراازچنینمهلکهایرهانیدهاند،بسیاربیشازآناستکهتصورمی‌کنید. هرچندکهنمیتواننقشجامعهودستگاههایحمایتی دولتی در حمایت از کودکان خانواده های بحران زده را نادیده گرفت، اما در هر شرایطی این شما هستید که باید رنگ دیگری به زندگی خویش بزنید و یقین دارم که شما می‌توانید.

برخی انعطاف پذیری را یک هنر می‌دانند،‌نهایی ترین هنری زندگی که به تازگی مورد بررسی بیشتر محققان قرار گرفته است هر چند که باید تا کنون به خوبی شناخته می‌شد.   هستهاصلیانعطافپذیری،باورخویشتندرعینباوربسیاریازامورخارجاز وجودماست. افرادانعطافپذیرسرنوشتخویشرابهدستمصیبتنمیسپارند . آنهاباحرکتبهسویاهدافیدرماورایخودشانانعطاف پذیر می‌شوند و با ملاحظه دوران بد زندگی خویش به عنوان دورانی موقت و گذرا از زندگی خود، بر درد و غم غلبه می‌کنند.

محققان درصدد کشف رابطه انعطاف پذیری با ویژگی های ژنتیک افراد هستند. به نظر می‌رسد توان ارثی مردم برای مدیریت استرس هایی که در طول زندگی با آنها مواجه می‌شوند،‌ متفاوت باشد اما انعطاف پذیری، اکتسابی و قابل پرورش نیز هست. شما می‌توانید شخصیت درونی و باور خویشتن خویش تان را تقویت کنید تا انسانی شایسته و برخوردار از صلاحیت شوید. شما می‌توانید روان تان را تقویت کنید. شما می‌توانید ارباب خودتان باشید و بر نفس تان مسلط شوید.

نگاهی دوباره به جریان زندگی تان و تفسیر دوباره قدرتی که در ماجراهای متفاوت زندگی از خود بروز داده اید، موجب تقویت انعطاف پذیری شما می‌شود. شاید برخی از حوادث نشان دهند که تا دوران بزرگسالی، دورانی که افراد بر مشکلات دوران کودکی غلبه می‌کنند و زندگی خود را بازسازی می‌کنند، از انعطاف پذیری واقعی برخوردار نبوده اید.

یکی از مشکلاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، عناصری از فرهنگ ماست که موجب ستایش درماندگی می‌شود یعنی همه شرایط برای اینکه تا آخر عمرتان خود را قربانی حادثه ای که برای تان رخ داده بدانید، مهیاست اما در واقع، حتی اگر خودتان به اندازه کافی آگاه نباشید، از توان بالایی برای رسیدن به قدرت برخوردارید.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله هنر انعطاف پذیری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد