تعداد صفحه:4
قالب بندی:ورد
قسمتی از مقاله:
از اشتباه کردن نهراسید. احتمالاً شما نیز این را تجربه کردهاید که اشتباه از سوی بیشتر افراد، منفی ارزیابی میشود.
- نکته اول:
کار خود را تا حد ممکن به طور مؤثر سازماندهی کنید. برای پیشرفت موفقیتآمیز باید بتوانید کارتان را به طور مؤثر و عالی سازماندهی کنید. مقولههایی که در این زمینه میگنجد عبارتند از:
مدیریت زمان، سازماندهی وظایف و مدیریت خود. اهداف شغلی خود را بهطور واقعی معین کنید و ببینید آیا با تدابیری که اندیشیدهاید و گامهایی که در این زمینه بر میدارید واقعاً به آن دست مییابید.
سعی کنید تا حد امکان مراحل پیشرفت را آسان سازید و از انجام کارهای غیرضروری بپرهیزید.وظایف خود را به دیگران محول کنید تا زمان بیشتری برای انجام کارهای مهم و اساسی داشته باشید.
شش نکته مهم در مدیریت موفقیت