مقاله نویسی ISI به زبان انگلیسی
کامل ترین مجموعه آموزشی مقاله نویسی ISI
به همراه منابع اصلی و اسلاید و جزوات دست نوشته شده
35 صفحه دکیومنت با فرمت ورد
نحوه ی نوشتن یک مقاله خوب در مورد علم کامپیوتر و چگونگی سنجش آن با وب دانش ISI
عنوان صفحه
چکیده 1
مقدمه 2
2- ارزیابی نشریات علمی CS 4
3) کجا کار خود را منتشر کنیم: کنفرانس در مقابل مجلات 7
1-3: دلیل ترجیع یک کنفرانس 9
2-3 دلیل ارجحیت یک مجله 10
4- چگونه یک مقاله خوب بنویسیم و چگونه با سردبیر مقابله کنیم 12
5. دزدی ادبی و ابداع 14
6- وظیفه بررسی کننده (منتقد ادبی) 19
7- مطالعه موردی – از مرحله بررسی در IJCCC 21
8) مطالعه موردی پیشرفت تقاضاها- نیازها در رومانیا 23
9- نتیجه گیری: نشر رایج و مدل بررسی تحقیق را نابود می کند 25
منابع 28
خلاصه:
دنیای دانشگاهی برای ارزیابی ارزش نشریات علمی به سنجش وزن عظیم (حجم) کتاب سنجی روی آورده است.
چکیده:
مقاله ما دو هدف دارد: نخست: مادر مورد محدودیتهای ابزارهای ارزیابی عددی بکار رفته در نشریات علمی بکار رفته در نشریات علمی کامپیوتر بحث می کنیم دوم، ما دستورالعمل هایی را در مورد طرز نوشتن یک مقاله خوب برای ارائه با نسخه خطی و طرز کنترل مرحله بررسی در اختیار شما قرار می دهیم. ما تجربه خود را به عنوان سردبیران مجله بین المللی ارتباطات و کنترل کامپیوتر (IJCCC) برای شما گزارش می دهیم. ما نشریات را از دو جنبه مهم تجزیه و تحلیل می کنیم:
دزدی ادبی و بررسی همتا (همکار). به عنوان مثال، مادرمورد پیشرفت و ترقی ضوابط و معیارهای ارزیابی مورد استفاده در سیستم دانشگاه Romanian بحث می کنیم. ما صراحتاً نگرانی های خود را در مورد طرز ارزیابی کار خود، مخصوصاً بوسیله محصولات کتاب سنجی بیان می کنیم. نتیجه گیری این ما این است که ما باید ارزیابی کتاب سنجی را با تفسیر انسانی ادغام کنیم.
کلمات کلیدی: نشریه علمی- ارزیابی نشریه- دزدی ادبی- بررسی- شاخص های کتاب سنجی
1-مقدمه:
عموماً کار دانشکده ها به سه مقوله تقسیم می شود: تحقیق- آموزش (تعلیم) و خدمت.
پروتکل های ارزیابی در محدوده مختلف و فعالیت های علمی اجراء شده در هر یک از این زمینه ها را در نظر گرفته است. ارزیابی دانشکده برای اهداف تعیین مجدد، پیشرفت، اعطای تصدی و توسعه حرفه ای در نظر گرفته شده است.
در طی دهه گذشته، تمرکز اعضای علمی هیئت دانشگاه به عنوان اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری مردم در آموزش عالی یک انقلاب مجدد در نحوه ارزیابی و اندازه گیری عملکرد اعضای هیئت علمی را به وجود آورده است. در توسعه سیستم های ارزیابی قابل اعمال تا حد زیادی مشکل به دلیل این حقیقت است که ارزش ارزیابی اغلب بحث انگیز می باشد.
روش های ارزیابی متفاوتی از نظامی به نظام دیگر وجود دارد.
روش های ارزیابی به ارتباطات استانداردی که بر پایه کیفیت قضاوت های بنا نهاده شده و مکانیسم های قابل قبول برای کارهای مستند دانشگاهی می باشد وابسته است.
به عنوان عضوی از حرفه، دانشکده تنها حقوق و قضاوت هایی کیفی از کارهای اجرایی را که در بین اعضای صفوف آنها مدعی هستند را حفظ می کند.
در سطوح مختلف، مدیران غیر دانشگاهی هم در روند ارزیابی دانشکده دخیل هستند. مواردی از قضاوت های غیر دانشکده ای در مورد فعالیت های علمی دانشکده ای که تنها براساس معیارهایی مانند تعداد نشریات و عوامل موثر، بدون اینکه تخصصی در مورد قضاوت های مربوط به اینکه نشریات داشته باشد وجود دارد.
این مناقشه های احتمالی را ایجاد می کند، و در بسیاری از موارد ما می توانیم تنش هایی را در ارتباط بین مدیران دانشکده ای مشاهده کنیم. این مناقشات از شکست ارتباط بین دو گروه شروع می شود.
2- مقاله علمی
Scientific paper
آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با نگارش یک مقاله علمی و چگونگی ارسال و پذیرش آن
اهمیت و ضرورت ارائه مقاله علمی (دلایل ظاهری و باطنی)
در واقع مثل این است که اصلاً تحقیق انجام نگرفته است.
مراحل مقاله نویسی ISI به زبان انگلیسی