پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس Awesome Support
افراد زیادی هستند که در سایت خود نیاز به پشتیبانی کاربران و استفاده از سیستم تیکت دارند. برای این دسته از افراد پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس را آماده کردیم که یک پلاگین حرفه ای وردپرس است و نیاز خیلی ها رو برطرف میکند. تا قبل از این خود ما برای مشتری هایی که درخواست سیستم تیکت داشتند به ناچار از اسکریپت های php استفاده میکردیم. سیستم خوبی بود ولی خارج از سایت اصلی اداره میشد و کمی از حرفه ای بودن کم میکرد. به خاطر همین پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس را آماده کردیم تا در کنار قالب های حرفه ای وردپرس بتوانید از سیستم تیکت حرفه ای نیز استفده کنید.
طراحی واکنشگرا:
به هیچ عنوان نگران عملکرد پلاگین در قالب خود نباشید. چرا که این پلاگین به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده است و در تمام دیوایس ها به خوبی عمل میکند.
راه اندازی پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس:
بعد از نصب پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس، از طرف پلاگین پیغام نصب برگه های ضروری به شما داده میشود که باید انها را نصب کنید.
با نصب برگه ها پشتیبانی خود را آغاز کنید
از سیستم تیکت پشتیبانی خود لذت ببرید
ویژگی های پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس:
– صفحه ورود و ثبت نام حرفه ای:
با استفاده از پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس، کاربران شما صاحب یک پنل پیشرفته برای ورود و ثبت نام در سایت شما خواهند بود و به مدیریت وردپرس دسترسی نخواهند داشت.
– پنل تنظیمات حرفه ای با امکانات بسیار زیاد:
در پنل تنظیمات این پلاگین امکانات بسیار زیادی گنجانده شده است و کانفیگ های مختلفی در اختیار شماست تا به بهره گیری هر چه بهتر از پلاگین کمک کند.
– پشتیبانی از چندین اپراتور:
اگر سایت را گروهی اداره میکنید به راحتی میتوانید اپراتور های مختفی تعریف کنید تا به صورت گروهی بخش پشتیبانی را اداره کنید. اپراتور های شما در پنل خود میتوانند تیکت های جدید را ببینند و پاسخ دهند !
– امکان پیوست کردن فایل ها:
همان طور که از یک سیستم تیکت حرفه ای انتظار میرود، مشتریان شما قادرند تا فایل های خود را در تیکت پیوست کنند. البته این امکان از پنل تنظیمات قابل فعال/غیرفعال سازی است.
– پیشنهاد اموزش ها به صورت اجاکس:
شما میتوانید این قابلیت را از پنل تنظیمات فعال کنید که با شروع تایپ عنوان تیکت توسط کاربر، اموزش های مرتبط با عنوان به صورت آجاکس و زنده به او پیشنهاد شود. شاید سوال او قبلا پاسخ داده شده باشد !
– پنل مخصوص اپراتور برای پاسخگویی به تیکت ها:
مسئول پشتیبانی در یک پنل مجلل تیکت ها را میبیند و قادر به تفکیک تیکت ها و پاسخ به انهاست. سوال و پاسخ های هر تیکت نیز به خوبی در زیر هم لیست میشود.
– پنل ویژه ی مشتری به همراه لیست تیکت های قبلی و امکان ایجاد تیکت جدید:
مشتری شما در پنل خود تیکت های قبلی خود را میبیند و به ان ها دسترسی دارد. همچنین به راحتی میتواد تیکت جدید ایجاد کند !
– قابلیت استایل بندی & قابلیت استفاده از گراواتار:
همونطوری که قبلا هم گفتیم افزونه با همه قالبها به صورت کامل هماهنگ خواهد بود. شما قادر هستید استایلهای پیشفرض افزونه را متناسب با قالب سایت خودتون تغییر بدین و یا حتی به کل اون رو غیرفعال کنید.
میخواید صورت جذاب مشتریهاتون رو ببینید؟ اگه اونا از گراواتار استفاده کنند، خواهید تونست ! این افزونه به صورت کامل با گراواتار هماهنگ هست.
– مدیریت دسترسی کاربران و اپراتور ها به تیکت ها:
این افزونه همراه با یک سیستم پیشرفته مدیریت دسترسی میباشد. که میتونید تعیین کنید که کدام کاربر بتونه تیکت رو ببینه و جواب بده. همچنین میتونید تا تیکت ها رو عمومی کنید تا همه بتونن ببین. البته فکر کنم بهتره که تیکت ها رو روی حالت خصوصی بزارید که فقط خود مشتری و اپراتور بتونه ببینه
– اطلاع رسانی با استفاده از ایمیل:
برای هر عملیاتی (مثلا ارسال تیکت جدید) میتونید ایمیل اطلاعرسانی را فعال یا غیرفعال کنید. و هر قالب ایمیلی به سادگی قابل دلخواه سازی است. مثلا با باز شدن تیکت جدید، ایمیلی برای اپراتور ارسال بشه و یا مثلا با بسته شدن تیکت، ایمیلی برای مشتری ارسال بشه.
– امکان بستن تیکت های قدیمی:
مرتب کردن تیکتهای قدیمی در صورتی که تعدادشون زیاد باشه واقعا دردناکه ! بعضا مشتریها بعد از اینکه جوابشون رو گرفتن حتی توی سایت وارد هم نمیشن، با استفاده از این ویژگی میتونید محدودیتی رو برای در نظر گرفتن تیکتها به عنوان قدیمی تعیین کنید. که پس از گذشت این زمان تیکتهایی که به آنها جوابید اده نشده باشد بسته خواهند شد.
– و امکانات مفید دیگری که میتوانید برای اطلاعات بیشتر توضیحات اصلی را بخوانید.
پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس Awesome Support