سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی اثرروش تدریس یادگیری مشارکتی بر هوش هیجانی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان...

اختصاصی از سورنا فایل بررسی اثرروش تدریس یادگیری مشارکتی بر هوش هیجانی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان... دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده 

فصل اول.. 1

کلیات تحقیق.. 1

1-1 مقدمه. 2

1-2- بیان مسأله. 4

1-3- اهداف پژوهش.... 2

1-3-1- هدف اصلی.. 2

1-3-2- اهداف فرعی.. 2

1-4- فرضیات پژوهش.... 3

1-4-1- فرضیه اصلی.. 3

1-4-2- فرضیههای فرعی.. 3

1-5- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش.... 3

1-6- تعریف واژههای کلیدی و اصطلاحات پژوهش.... 5

فصل دوم. 8

مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق.. 8

2-1 مقدمه. 9

2-2- هوش.... 13

2-3- هیجان.. 18

2-4- هوش هیجانی 19

2-4-1- حیطههای هوش هیجانی.. 21

2-4-2- کاربردهای هوش هیجانی.. 26

2-5- هوش هیجانی از دیدگاه صاحبنظران.. 31

2-5-1- رویکرد توانایی (توانمندی) 32

2-5-1-1- مدل هوش هیجانی مایر و سالوی.. 33

2-5-2- رویکرد مختلط... 35

2-5-2-1- مدل هوش هیجانی دانیل گلمن.. 36

2-5-2-2- مدل هوش هیجانی بار-‌ آن.. 40

2-5-2-2-1- مؤلفه‌های هوش هیجانی از دید بار- آن.. 41

2-6-  روشهای تدریس.... 45

2-6-1  تاریخچه تکوین تدریس.... 45

2-7 یادگیری مشارکتی.. 46

2-8- چارچوب نظری و مدل مفهومی.. 49

2-9- پیشینه تحقیق.. 52

2-9- 1- تحقیقات داخل کشور 53

2-9- 2- تحقیقات خارج از کشور 57

فصل سوم. 62

3-1 مقدمه. 63

3-2- روش تحقیق پژوهش.... 63

3-3- جامعه آماری و حجم نمونه و روش نمونهگیری.. 64

3-4- ابزار جمعآوری دادهها 64

3-4-1-  پرسشنامه هوش هیجانی.. 64

3-4-2-  روش تدریس یادگیری مشارکتی.. 67

3-5- روش تجزیه و تحلیل دادهها 69

فصل چهارم. 71

تجزیه و تحلیل داده ها 71

4-1  مقدمه. 72

4-2تجزیه و تحلیل توصیفی داده‌ها 73

4-3 تجزیه و تحلیل استنباطی داده‌ها (آزمون فرضیه‌ها) 80

فصل پنجم.. 88

نتیجه گیری و پیشنهادات... 88

5-1 مقدمه. 89

5-2خلاصه پژوهش.... 89

5-3 بحث پیرامون فرضیه‌های پژوهش.... 90

5-3-1 بررسی فرضیه اصلی پژوهش.... 90

5-3-2بررسی فرضیه فرعی اول پژوهش.... 93

5-3-3بررسی فرضیه فرعی دوم پژوهش.... 95

5-3-4 بررسی فرضیه فرعی سوم پژوهش.... 96

5-3-5 بررسی فرضیه فرعی چهارم پژوهش.... 98

5-4 نتایج کلی پژوهش.... 100

5-5پیشنهادهای پژوهش.... 100

5-5-1پیشنهاد‌های مبتنی بر یافته های پژوهش.... 100

5-5-2 پیشنهادهای پژوهشی.. 101

5-6 محدویت های پژوهش.... 101

5-6-1 محدویت های در اختیار پژوهشگر. 101

5-6-2 محدودیت های خارج از اختیار پژوهشگر. 102

منابع و ماخذ. 103

منابع فارسی.. 104

منابع لاتین.. 108

پیوست ها 111

  1. Abstract. 114

 

 

 


جدول 3-1- بررسی پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ.. 67

جدول 4-1  توزیع فراوانی ، کمترین و بیشترین ، میانگین و انحراف استاندارد میزان هوش هیجانی در گروه آزمایش و کنترل  73

جدول 4-2  توزیع فراوانی ، کمترین و بیشترین ، میانگین و انحراف استاندارد میزان هوش هیجانی در بعد خود آگاهی  در گروه آزمایش و کنترل.. 74

جدول 4-3  توزیع فراوانی ، کمترین و بیشترین ، میانگین و انحراف استاندارد میزان هوش هیجانی در بعد مهارت اجتماعی در گروه آزمایش و کنترل.. 76

جدول 4-4  توزیع فراوانی ، کمترین و بیشترین ، میانگین و انحراف استاندارد میزان هوش هیجانی در بعد خوش بینی  77

در گروه آزمایش و کنترل.. 77

جدول 4-5  توزیع فراوانی ، کمترین و بیشترین ، میانگین و انحراف استاندارد میزان هوش هیجانی در بعد کنترل عواطف  در گروه آزمایش و کنترل.. 78

جدول 4-6  نتایج آزمون کولموگرف -اسمیر نف تک نمونه ای جهت بررسی نرمال بودن توزیع داده ها 80

در متغیر وابسته هوش هیجانی و خرده مقیاس های آن.. 80

جدول 4-7 نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میزان هوش هیجانی در دو گروه آزمایش و کنترل در بین دانش آموزان  81

جدول 4-8 آزمون یو من-وایت نی جهت مقایسه هوش هیجانی در بعد خودآگاهی در گروه آزمایش و کنترل  83

جدول 4-9 آزمون یو من-وایت نی جهت مقایسه هوش هیجانی در بعد مهارت اجتماعی.. 84

در گروه آزمایش و کنترل.. 84

جدول 4-10 نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میزان هوش هیجانی در بعد خوش بینی در دو گروه آزمایش و کنترل در بین دانش آموزان.. 85

جدول 4-11 آزمون یو من-وایت نی جهت مقایسه هوش هیجانی در بعد کنترل عواطف... 86

در گروه آزمایش و کنترل.. 86

 

 

 

 


نمودار 2-1 مدل مفهومی پژوهش.... 51

نمودار 4-1 تفاوت میانگین هوش هیجانی دانش آموزان در دو گروه آزمایش و کنترل.. 74

نمودار 4-2 میانگین هوش هیجانی دانش آموزان را در بعد خودآگاهی بین دو گروه آزمایش و کنترل.. 75

نمودار 4-3میانگین هوش هیجانی دانش آموزان را در بعد مهارت اجتماعی در دو گروه 77

آزمایش و کنترل.. 77

نمودار 4-4 میانگین هوش هیجانی دانش آموزان را در بعد خوش بینی بین دو گروه آزمایش و کنترل.. 78

نمودار 4-5 میانگین هوش هیجانی دانش آموزان را در بعد کنترل عواطف بین دو گروه آزمایش و کنترل  79


دانلود با لینک مستقیم


بررسی اثرروش تدریس یادگیری مشارکتی بر هوش هیجانی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد