سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله گیاه

اختصاصی از سورنا فایل دانلود مقاله گیاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله گیاه


دانلود مقاله  گیاه

 

مشخصات این فایل
عنوان: گیاه
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 16

این مقاله در مورد گیاه می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله گیاه

رده بندی ، تکامل ، بیولوژی و ژنتیک POPULUS
گونه POPULUS : شش بخش و گونه های متعدد
تیره سالیکا سیا میرب . شامل دو گونه کلی پاپولوس L . و سالیکس L از پاپولوس می باشد که تقریبا همه در نیمکره شمالی پخش شده اند . در آمریکای شمالی ، صنوبرها ، صنوبرهای شرقی و صنوبرها گرزان دامنه وسیع پخش با انواع فراوان ژنیتکی وجود دارند . چنین تنوع ژنتیکی ویژگی عمده پاپولوس POPULUS با تنوع موجود در سطح گونه ، پخش ، گونه و کلونی است . درختان تک تنه ، برگ ریز و سریع الرشد برای مدیریت شدید به خاطر سهولت در ریشه گرفتن ، استقرار سریع ،‌رشد سریع و نسبت های بالای فتوسنتز و ترادمیدن و نیز قابلیت آنها در تغییرات و تبدیل ژنیتیکی برا ی محصول اصلاح شده بطور قابل ملاحضه ای مورد تحقیق و مصرف قرار گرفته اند . براساس آزمایش های .....(ادامه دارد)

اهداف و فرضیه ها :
هدف کلی از تحقیق من آزمایش کردن پتانسیل گیاه پزشکی ژنوتیپ های کنونی صنوبر به منظور انجام توصیه هایی برای مطالعات مشابه و پروژه های علمی بود که در آن پتانسیل گیاه پزشکی شامل استقرار موفق ، رشد ، بهره وری و قابلیت جدا سازی مواد شیمیایی/مواد مغذی می شد . من به دنبال شناسایی ژنوتیپ های صنوبر با تجمع بالای زیست توده و غلظت باقت عناصر شناسایی شده از طریق آزمایشات زمینه ای (در محل) و گلخانه ای ......(ادامه دارد)

تکامل و ثبت فسیل پاپولوس :
ارائه بخشی در فسیل تقریبا با قدیمی ترین بخش در گونه پاپولوس برابر است . یافته های برگ دوره سوم در ثبت فسیل اولین صنوبرها در اواخر پالئوسن ،58میلیون سال پیش بوجود می آید . این فسیل ها ، در ساخت دره طلایی داکوتا در شمال یافت میشوند که امروزه با گونه های پی . مکزیکانای بخش آباسو مرتبط می باشد که نخستین بخش در گونه است . شواهد پنجاه میلیون ساله فسیل پی . میگسی ،پی . سیناموموئیدز پیشین مک گینیتی نیز از بخش ......(ادامه دارد)

ژنتیک و تولید مثل پاپولوس :
ژنوم پاپولوس اولین ژنوم درخت بود که ترتیب گذاری شد ، که پی . تریکوکارپا را مدل گونه های درختان جنگلی ساخت . پاپولوس عمدتا" بخاطر سایزکوچک ژنوم انتخاب شد که فقط چهار برابر سایز آرابید و پیس تالیانا ال . اولین گیاهی که ترتیب گذاری شد ، است . سایر ویژگیهای نوید بخش گیاه  پاپولوس بدین شرح  می باشند : رشد سریع ، سهولت هیبریداسیون ، حالت های جنسی و غیر جنسی تکثیر ، وشبکه گسترده جغرافیایی دانشمندان .....(ادامه دارد)

انتخاب اولیه کلون و آماده سازی برای قلمه زدن :
 25 کلون صنوبر از 6 گروه ژنومی در طی ژانویه 2005 برای انتخاب Phyto-recurrent  چرخه 1 آزمایش خارج از محل ریشه اولیه ، ساقه و رشد برگ برای انتخاب 12 کلون برای انتخاب چرخه 2 و3 انتخاب شدند . گروههای ژنومیک و کلون ها بر اساس رشد کنونی در شمال مرکزی ایالات متحده انتخاب شدند ، آزمایش های گذشته پوشش کلونی که موفقیت رشد منطقه را اثبات می کنند ، نشانه ای از هیبریدها از گونه های مضاعف  ......(ادامه دارد)

شاخص های اندازه گیری شده خلاصه شده نهایی :
برای شاخص های انتخاب فیتو – متناوب بکار رفته در چرخه های 1 تا 3 ، آزمایش های اندازه گیری شده آلومتریک بر مبنای اهمیت نسبی آنها برای استقرار اولیه و مشاهده شده در phytoremediation متعاقب بکار می رفتند اوزان از طریق منابع تعدیل یافته و تعدیل نیافته برای آزمایشات دلخواه مضاعف میشدند که از طریق خلا صه سازی نهایی مقادیر دنبال می شد . بطور کلی ، ریشه ها و بر گ ها هر یک 40 % وزن داشتند......(ادامه دارد)

 فهرست مطالب مقاله گیاه

فصل 1        معرفی کلی
اهداف و فرضیه ها :
سازمان رساله ( پایان نامه ) :
گونه POPULUS : شش بخش و گونه های متعدد
رده بندی ، تکامل ، بیولوژی و ژنتیک POPULUS
تکامل و ثبت فسیل پاپولوس :
بیولوژی پاپولوس :
ژنتیک و تولید مثل پاپولوس :
اصلاح آب شویی گورستان زباله :
چکیده :
مقدمه :
 مواد و روش ها :
انتخاب اولیه کلون و آماده سازی برای قلمه زدن :
شرح Ieachate :
طرح آزمایش :
انتخاب چرخه 1 :
انتخاب چرخه 2
انتخاب چرخه 3
نتایج:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله گیاه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد