سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش تخصصی معلمان چگونه توانستم مشکل بد خطی و نارسا نویسی را در مبینا برطرف سازم

اختصاصی از سورنا فایل گزارش تخصصی معلمان چگونه توانستم مشکل بد خطی و نارسا نویسی را در مبینا برطرف سازم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی معلمان چگونه توانستم مشکل بد خطی و نارسا نویسی را در مبینا برطرف سازم


 گزارش تخصصی معلمان چگونه توانستم  مشکل بد خطی و نارسا نویسی را در مبینا برطرف سازم

 دانلود گزارش تخصصی معلمان چگونه توانستم  مشکل بد خطی و نارسا نویسی را در مبینا برطرف سازم با فرمت وردقابل ویرایش در 19 صفحه این گزارش تخصصی به صورت کامل و قابل آماده میباشد و تمامی قسمتهای مورد نیاز گزارش تخصصی را دارا میباشد با هم بخشی از آن را می بینیم

در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .

 

این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.

 

آموزشگاهی که این پژوهش در آن انجام می شود ، دارای ویژگیهای زیر می باشد :

 

دانش آموز مورد نظر دختری با قد متوسط  ( 120 سانتی متر)  و وزن ( 25 کیلو گرم) می باشد. او فرزند چهارم یک خانواده ی 4 نفری می باشد. و والدین او دارای سواد چهارم ابتدایی هستند و از نظر مالی در سطح متوسط می باشند.او دارای یک برادر 3 ساله نیز می باشد.

 

   در نوشته های این دانش آموز اندازه ی حروف در یک کلمه با هم تناسب ندارند .          ( حروف دندانه دار ، ریز و حروف قبلی و بعدی را درشت می نویسد ) دو جزء کلمات ترکیبی را خیلی با فاصله می نویسد ، به طوری که دو کلمه ی جدا از هم تصور می شود. حروف گودی دار ( مقعر ) مانند " ی "  ، " ل " و " ن " را به صورت شکسته و گوشه دار می نویسد.

 

اتصالات حروف را در کلمات به صورت اصولی انجام نمی دهد و در نوشته هایش خط زمینه را رعایت نمی کند. گاهی که اشتباه می نویسد دوباره بدون پاک کردن ، روی همان کلمه ی اشتباه شروع به تصحیح می نماید . بنابراین نوشته ها ی وی نا مفهوم و کثیف به نظر می رسد. به خاطر همین بد خطی و عدم استفاده از مداد پاک کن در اکثر مواقع ، دفاتر و کتابهایش اغلب کثیف و نا مرتب است.

 

البته گاهی با تشویق های من و مادرش حوصله به خرج می دهد و خوب می نویسد. و این روزنه ای برای شروع به اصلاح وضع موجود برای من می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی معلمان چگونه توانستم مشکل بد خطی و نارسا نویسی را در مبینا برطرف سازم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد