سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود درس پژوهی با موضوع ریاضی ششم ابتدایی روش حل مسأله

اختصاصی از سورنا فایل دانلود درس پژوهی با موضوع ریاضی ششم ابتدایی روش حل مسأله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود درس پژوهی با موضوع ریاضی ششم ابتدایی روش حل مسأله


دانلود درس پژوهی با موضوع  ریاضی ششم ابتدایی روش حل مسأله

دانلود درس پژوهی ریاضی ششم ابتدایی روش حل مسأله

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 31صفحه

قسمتی از مجموعه

طرح درس

موضوع روش حل مسئله  

 مشخصات طرح درس:

کتاب: ریاضی/ پایه: ششم/ درس : حل مسئله  زمان : ۵۰ دقیقه /  

  ابزارو وسایل کمک آموزشی:

  «کتاب ریاضی ششم- کاغذ رنگی وسفید- مداد رنگی قیچی- چند قرص نان گرد خط کش -پرگاردر صور امکان گالن۲۰ لیتری سفید رنگ یا وسیله مشابه و مناسب- مقداری آب مقداری گِل رُس یا خمیر بازی چوب کبریت دو بسته - نخ ضخیم»

نحوه ی گروهبندی:

در آغاز سال تحصیلی بر اساس نحوه ی عملکرد دانش آموزان گروهبندی صورت گرفته و بچه ها در دو گروه چهار نفره قرار گرفته و هر یک برای گروه خود نامی را انتخاب میکند وانتخاب سرگروه توسط معلم صورت میگیرد.

رفتار ورودی:

برقراری ارتباط ؛

مدرس سر ساعت مشخص وارد کلاس شده و دانش آموزان با ورود او از جا برخواسته و با ‍‍‍ذکر صلوات بر محمد و آل محمد بر جای خود می نشینند و (مدرس می گوید:بفرمایید بچه ها)و با یاد و نام خدای مهربان درس را آغاز میکند»و شروع به احوالپرسی میکند(سلام بچه های گلم/سلام/حالتون خوبه/بله/خدا رو شکر امیدوارم که روز خوب و خوشی رو شروع کرده باشید؛از اینکه این فرصت روپیدا کردم که یه روزدیگه در کنار شما باشم خوشحالم) خب بچه های گلم حالا برای اینکه مطمین بشم همتون حاضرین یه حضور و غیاب می کنم (غیاثوند/حاضر/عبدلی/حاضر/کمالی/حاضر/نوری/حاضر/امیری/حاضر/سلخوری/حاضر/صالحی/حاضر/امامقلی/حاضر)و به این ترتیب مدرس نام بچه ها را یکی پس از دیگری می خواند و بچه ها دستهای خود را بالا گرفته و به این ترتیب حضور خود را اعلام میدارند؛خب خدا رو شکر که همتون سالم و حاضرین ؛حالا تکالیف جلسه قبلتون رو بزارین روی میز که سر گروه ها ببینند؛ (5دقیقه)

ارزشیایی تشخیصی:

سوالاتی از دروس قبل به ویژه نمایش اعداد کسری با رسم شکل وتقسیم یک واحد به قسمت های مساوی می پرسیم.تک تک بچه ها را پای تابلو آورده و به منظور اطمینان یافتن ازیادگیری مطالب جلسه قبل از آنها می پرسیم. (5دقیقه)

  ایجادانگیزه ونحوه ارایه تدریس (35 دقیقه)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود درس پژوهی با موضوع ریاضی ششم ابتدایی روش حل مسأله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد