مبانی نظری و پیشینه تاثیر سرمایه ی اجتماعی بر راه اندازی کسب و کار خانگی
45 صفحه
همراه با منابع
- مقدمه................................................................................................................................................... 10
- تعاریف و نظریه های سرمایه اجتماعی....................................................................................... 11
2-2-1- بوردیو........................................................................................................................................... 12
2-2- 2- لین.............................................................................................................................................. 13
2-2-3- کلمن............................................................................................................................................ 14
2-2-4- پاتنام............................................................................................................................................. 14
2-2-5- فرانسیس فوکویاما..................................................................................................................... 15
- تعاریف و مفاهیم کسبوکار خانگی................................................................................................ 20
2-3-1- انواع مدلهای کسبوکار خانگی.......................................................................................... 22
2-3-2- چالشها و موانع توسعه مشاغل خانگی.............................................................................. 24
2-3-3- کسبوکار خانگی در ایران...................................................................................................... 24
2-4- تحقیقات خارجی.................................................................................................................................. 25
2-5- تحقیقات داخلی.................................................................................................................................... 29
2-6- جمع بندی............................................................................................................................................. 34
2-7- چارچوب نظری و مدل مفهومی پژوهش....................................................................................... 35
2-7-1- اعتماد........................................................................................................................................... 36
2-7-2- شبکه............................................................................................................................................ 37
2-7-3- هنجار........................................................................................................................................... 38
2-8- مدل زیر بنایی پژوهش....................................................................................................................... 39
2-9- خلاصه فصل.......................................................................................................................................... 40
مبانی نظری و پیشینه تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر راه اندازی کسب و کار خانگی