سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه

اختصاصی از سورنا فایل مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه


مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه

مبانی نظری و پیشینه تاثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه

48 صفحه

همراه با منابع

2-1- مقدمه.................................................................................................................. 15

2-2- مبانی نظری......................................................................................................... 15

2-2-1- عدم اطمینان محیطی  ....................................................................................... 15

2-2-2- مشتری مداری.................................................................................................. 21

2-2-2-1- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی....................................................... 22

2-2-2-2- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی........................................................... 28

2-2-3- کارآفرینی........................................................................................................ 31

2-2-3-1- سیر تکاملی کارآفرینی.................................................................................. 31

2-2-3-2- جریان­های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی................................................... 33

2-2-3-3- گرایش کارآفرینانه........................................................................................ 35

2-2-3-3-1- خطرپذیری ............................................................................................. 38

2-2-3-3-2- نوآوری .................................................................................................. 41

2-2-3-3-3- پیشگامی................................................................................................. 43

2-2-3-3-4- رقابت تهاجمی........................................................................................ 45

2-2-3-3-5- استقلال کاری.......................................................................................... 47

2-9- پیشینه تحقیق....................................................................................................... 49

2-3- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق........................................................... 57


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد