مبانی نظری و پیشینه تاثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه
48 صفحه
همراه با منابع
2-1- مقدمه.................................................................................................................. 15
2-2- مبانی نظری......................................................................................................... 15
2-2-1- عدم اطمینان محیطی ....................................................................................... 15
2-2-2- مشتری مداری.................................................................................................. 21
2-2-2-1- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی....................................................... 22
2-2-2-2- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی........................................................... 28
2-2-3- کارآفرینی........................................................................................................ 31
2-2-3-1- سیر تکاملی کارآفرینی.................................................................................. 31
2-2-3-2- جریانهای اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی................................................... 33
2-2-3-3- گرایش کارآفرینانه........................................................................................ 35
2-2-3-3-1- خطرپذیری ............................................................................................. 38
2-2-3-3-2- نوآوری .................................................................................................. 41
2-2-3-3-3- پیشگامی................................................................................................. 43
2-2-3-3-4- رقابت تهاجمی........................................................................................ 45
2-2-3-3-5- استقلال کاری.......................................................................................... 47
2-9- پیشینه تحقیق....................................................................................................... 49
2-3- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق........................................................... 57
مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه