مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf صفحات 9
چکیده
رشد روزافزون اینترنت و ضریب نفوذ بالای آن در کشور ما بستر لازم را برای انجاام فاایتات یاای رجااری در ایا
محتط فرایم نموده. در سال یای اختر سازمان یا و شرکت یای بستاری اقدام به جذب مشتری و فارو محواولا
خود با استفاده از اینترنت و ایجاد وب سایت نموده اند. اقتضائا خاص فاایتت رجاری در فضای مجازی، رفتار ویژه
مورفکنندگان در ای محتط و رقابت شدید بت فاالان بایفال و بایقوه در جذب مشتری برای فروشگاه یای اینترنتا
خود ایمتت بررس یرچه دقتق رر فاایتت در ای حوزه را مشخص ما نمایاد. واژویا حاضار باا در نفار گارفت
روانای ایجاد وفاداری ) رمایل به رکرار خرید( رفتاری در مشتریان به عنوان شاخو برای سنجا موفقتت فروشاگاه
یای اینترنت به بررس و اویویت بندی عوامل راثتر گذار بر ایجاد رمایل به رکرار خرید در مشتریان م وردازد. رحقتق
حاضر با آزمودن مدی مفهوم که با استفاده از زنجتره کتفتت، منافع، رضاایت و وفااداری و مادل سانجا موفقتات
ستستم یای اطلاعار موثر بر وفاداری رفتاری را مورد مطایاه قرارداده است، عوامل راثتر گذار را شناسای ما نمایاد.
نتایج ای رحقتق نشان داد که کتفتت اطلاعا )به ینگام بودن و رنوع اطلاعار (، کتفتت ستستم )امنتت و دسترس ( و
کتفتت خدما )وذیرفت مرجوعا و سارعت واساخگوی ( عوامال ماوثر بار ایجااد وفااداری رفتااری در مشاتریان
م باشند.
کلما کلتدی: رضایت، قود خرید مجدد، کتفتت ستستم، کتفتت اطلاعا ، کتفتت خدمات
اولویت بندی عوامل موثربرتمایل به خرید مجدد از فروشگاههای اینترنتی