فرمت ورد
تعداد صفحات 67 صفحه
فهرست مطالب
عنوان صفحه مقدمه ........................................................................................
1- اطلاعاتی درباره سازمان بینالمللی استاندارد (ISO) .....................
1-1- فراتر از ISO 9000 و ISO 14000 ........................................
1-2- نام ISO .............................................................................
1-3- غیر دولتی ..........................................................................
1-4- اختیاری .............................................................................
1-5- اتفاق نظر ...........................................................................
1-6- وظیفه ISO .........................................................................
1-7- رعایت استانداردها ...............................................................
1-8- گواهینامه ISO 9000 و ISO 14000 .......................................
1-9- برچسب محصول نیست..........................................................
1-10- علامت ISO .....................................................................
2- سازمان ISO و استانداردهای مدیریت کیفیت ...............................
2-1- تاریخچه استانداردهای مدیریت کیفیت .......................................
2-2- ISO 9000 – 1994..............................................................
2-3- ISO 9000 – 2000 .............................................................
2-4- ISO 14000........................................................................
2-5- QS 9000/ISO TS 16949 ..................................................
3- مبانی مدیریت کیفیت................................................................
3-1- تغییر در مفهوم کیفیت ............................................................
3-2- مفهوم کیفیت.........................................................................
3-3- کیفیت از دیدگاه ISO 9000.....................................................
3-4- واژههای عمومی...................................................................
3-5- مفاهیم مربوط به کیفیت ..........................................................
3-6- اصطلاحات مربوط به ابزارها و فنون...............................................
4- نیازمندیهای نظام مدیریت کیفیت...............................................
4-1- نیازمندیهای 1994 – ISO 9000 ...........................................
4-2- نیازمندیهای ISO 9000 – 2000............................................
4-3- نیازمندی های QS 9000/ISO TS TS 16949 ..........................
5- اجرای استانداردهای مدیریت کیفیت در سازمان....................................
5-1- تصمیم و مأموریت ................................................................
5-2- خط مشی کیفیت....................................................................
5-3- انتخاب محدوده.....................................................................
5-4- طرحریزی پروژه..................................................................
5-5- تجزیه و تحلیل شرکت و فرایندهای آن .......................................
5-6- ارزیابی مقدماتی ...................................................................
5-7- طراحی نظام مدیریت کیفیت و ساختار مستندات ..........................
5-8- انتخاب و آموزش ممیزین داخلی ...............................................
5-9- مستندسازی نظام مدیریت کیفیت ..............................................
5-10- ایجاد ارتباط و انتخاب ممیز...................................................
5-11- استقرار نظام مدیریت کیفیت..................................................
5-12- ممیزی خارجی (ممیزی گواهینامه) ........................................
5-13- بازاریابی ..........................................................................
فهرست منابع و مآخذ
پروژه استانداردهای ISO