سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مروری بر عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

اختصاصی از سورنا فایل مروری بر عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مروری بر عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک


مروری بر عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf    صفحات  7

چکیده:
امروزه تجارت الکترونیک یکی از مسائل مهم و اساسی در دنیای کسب و کار است و به مبادلاتی که بین افراد و سازمان بدون حضور
فیزیکی و به وسیله اینترنت انجام میگیرد اطلاق می شود. تجارت الکترونیک باعث افزایش ارتباط اقتصادی در سطح ملی و بین
المللی می گردد. اما آنچه در تجارت الکترونیک نقش بسزایی دارد اعتماد مردم به فضای وب و الکترونیک است. اعتماد مشتریان یکی
از عوامل مهم و از عنصرهای اصلی موفقیت تجارت الکترونیک به شمار می رود.با این وجود مفهوم اعتماد مشتری و عوامل موثر آن
برای خریدار به صورت شفاف تعریف نشده است. بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی و اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک و به
کارگیری راهبردهای موثر در این زمینه از عوامل تاثیر گذار برای موفقیت تجارت الکترونیک به شمار می رود.مقاله پیش رو ضمن
بیان تعاریفی از تجارت الکترونیک ،اعتماد و مباحث مربوط به موضوع پیشنهاداتی در این زمینه ارائه می دهد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک، رضایت مشتری، مفهوم اعتماد، مزایای تجارت الکترونیک


دانلود با لینک مستقیم


مروری بر عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد