مقالات علمی پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمت Pdf صفحات 9
چکیده دانشگاه ها و موسسات آموزشی نیاز به نوآوری و ایجاد کیفیت و ویژگی خاص دارند زیرا نوآوری و کیفیت به صورت مداوم و مستمر منجر -
به شناسای و پاسخگوی نیاز مشتری شده و در نتیجه رضایت مشتری را ایجاد می کند. کیفیت در تحصیلات عالی، یک مفهوم پیچیده و چند
وجهی است. دانشجویان از طریق اشتراک در پردیس کالج ها و دانشگاه ها به جنبه های رسمی زندگی اجتماعی می پردازند، این اشتراک مزایای
مثبتی بر ایشان دارد. بررسی کیفیت زندگی دانشگاهی از جمله مباحث نوینی است که در مطالعات مورد توجه قرار گرفته است. دانشجویان نه
تنها نیاز به بقاء در دانشگاه تا زمان فارغ التحصیلی دارند، بلکه نیاز به مشارکت در مسائل فرهنگی چه در درون و چه در بیرون از دانشگاه دارند.
در مقاله سعی شده تا مبانی نظری مربوط کیفیت خدمات و زندگی دانشگاهی بررسی شود.
واژه های کلیدی: دانشگاه خصوصی، رضایت دانشجو، زندگی دانشگاهی، مشتری
بررسی تأثیر کیفیت زندگی دانشگاهی بر رضایت دانشجویان در دانشگاه های خصوصی