
فرمت فایل :powerpoint (قابل ویرایش) تعداد صفحات:71 صفحه
•قانون مشتری
• مشتری همیشه به دنبال بهترین و بیشترین است با پایینترین قیمت ممکن.
•قانون رضایت مشتری
• در تجارت هر کسی مشغول حفظ رضایت مشتری است و همیشه حق با مشتری است.
•مشغولیت ذهنی تاجران موفق ارائه خدمات بهتر به مشتری است.
•
•توجه به بهبود سیستم ها و روشها با75 امتیازبه عنوان یکی از شاخص های ارزیابی در ابعاد عمومی نظام ارزیابی عملکرد
1.تشکیل کارگروه تخصصی سیستم ها و روشها
2.روشهای اختصاصی (احصاء،مستند سازی و اصلاح و بازنگری)
3.روشهای مشترک (احصاء،مستند سازی و اصلاح و بازنگری)
•با استقرار مدیریت فرایند بخشی از اهداف مورد نظر دراستقرارمدیریت کیفیت جامع نیز محقق می گردد
•تاکید بر سیستم ها و روشها به عنوان یکی از هفت برنامه تحول اداری
پاورپوینت درباره مدیریت فرایند