دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 100 صفحه
به نام خدا مدیریت پروژه و تشکیلات کارگاهی مدیریت پروژه و تشکیلات کارگاهی سرفصل ها: تعریف پروژه و چگونگی شکل گیری آن انواع روشهای اجرا از نظر عوامل درگیر در اجرا بررسی فعالیت های مدیریت طرح، مشاور و پیمانکار بررسی عوامل درگیر در یک کارگاه ساختمانی و روابط بین آنها نظام ارتباطی عوامل کارگاه انواع پیمان ها برنامه ریزی و کنترل پروژه معرفی ابزارهای برنامه ریزی و کنترل پروژه کار با گانت چارت و روش مسیر بحرانی مدیریت تعریف مدیریت : استعداد دستیابی به حداکثر کیفیت در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مجموعه اقداماتی که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه و در کمترین زمان اهداف از پیش تعیین شده ای را محقق کنند.
مدیریت انواع مدیریت : مدیریت استبدادی مدیریت پدرانه مدیریت مشارکتی پروژه تعریف پروژه : پروژه، مجموعهای منحصربهفرد از فعالیتهای هماهنگشده با نقطة شروع و پایان مشخص میباشد، که توسط فرد یک سازمانی انجام میشود تا اهداف مشخصی را در قالب زمانبندی، هزینه و عملکرد از پیش تعریف شده، برآورده سازد.
پروژه تلاشی موقتی بوده که برای ارایة خدمات، یا محصول یا نتیجهای منحصر بهفرد انجام میگیرد.
پروژه کلیة کارهایی که سازمانها انجام میدهند را میتوان در قالب پروژه یا عملیات تقسیم بندی کرد.
خصوصیات مشترک : نیاز به نیروی انسانی دارای منابع محدود برنامهریزی، اجرا و کنترل میشوند.
تفاوت اصلی: عملیات، کارهای مستمر و تکراری هستند در حالکیه پروژهها موقتی و منحصر به فرد هستند.
پروژه پروژهها دارای یک زمان شروع و یک زمان پایان هستند پروژهها مجموعهای متوالی از کارها و فعالیتها هستند بهطور کلی این توالی تحت عنوان چرخة حیات پروژه نامیده میشود. به خاطر مقاصد مدیریتی، چرخة حیات به مراحل (فازهای) مختلف تقسیم میشود. هر یک از مراحل یا فازها معمولاٌ منجر به یک نتیجة (جزء قابل عرضه- Deliverable) مشخص میگردند.
تعریف چرخة حیات پروژه Project Life Cycle پروژه میزان صرف هزینهها و استفاده از نیروی انسانی در مرحل اولیه پروژهها عموماً کمتر بوده به مرور افزایش یافته و هنگامیکه پروژه به خاتمه نزدیک میشود این میزان به سرعت کاهش مییابد.
در مراحل اولیه پروژه احتمال موفقیت در انجام تعهدات و حصول کامل به نتایج از پیش تعیین شده کمتر است و بدین لحاظ میزان ریسک و عدم قطعیت بیشتر میباشد. اغلب برآوردها و پیش بینیها در مراحل آغازین پروژه دقیق نیست. امکان تأثیر گذاری ذینفعان روی خصوصیات نهایی محصول پروژه در ابتدا در بیشترین حد خود قرار دارد.
هزینه تغییرات و اصلاح اشتباهات به صورت معمول با پیشرفت پروژه افزایش مییابد.
ویژگیهای چرخة حیات پروژه پروژه پروژه شروع پروژه (دوران ابتدائی) تعیین اهداف تعیین نیازمندیهای گروههای ذینفع پروژه تعریف مفهوم پروژه و اخذ تائیدات لازم تهیه طرح و برنامه اصلی پروژه نهایی کردن تعریف پروژه تعیین محدودیتها و باید های پروژه پروژه دورهی اجرای پروژه (دوران میانی) برنامه پروژه تائید و برای اجرا ابلاغ می گردد. کلیه روشهای اجرائی تعریف شده به کار گرفته می شود. نیازمندیهای قراردادی و تعریف شده به اجرا در می آید. پروژه تکمیلی میگردد. پروژه خاتمهی پروژه (دوران پایانی) کنترل
متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
- در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
- به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
- پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
- در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
- در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
- هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد.
دانلود فایل پرداخت آنلاین
دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه و تشکیلات کارگاهی