سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه آذرنوش شرق

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق در مورد شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه آذرنوش شرق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

 

 

 

 

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه آذرنوش شرق ( سهامی خاص) در تاریخ  21/ 03 / 1384  تحت شماره  18569  در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده و در اسفند ماه سال 1385 شروع به بهره برداری نموده است.

این شرکت در زمینی به مساحت 14000 مترمربع بنا گردیده که  زیر بنا بخش تولید این شرکت 1872 مترمربع میباشد و در برنامه های آتی به 3500 مترمربع گسترش خواهد یافت .

فعالیت اصلی شرکت تولید و فروش انواع محصولات لبنی پاستوریزه شامل انواع  شیر , ماست ,  پنیر و دوغ میباشد و ظرفیت جذب شیر خام روزانه در حدود 100 تن است. 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت , ماشین آلات و تجهیزات تولید و بسته بندی جدید و بهره گیری از کارشناسان مجرب و کارآزموده این شرکت را قادر به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار عالی و تامین کمی و کیفی نیازهای مشتریان نموده است.

اصول کار در این مجموعه با رسیدن به استاندارد جهانی (HACCP) و (ISO) همگام با تکنولوژی و مدیریت تعالی سازمانی بر اساس  مدل برتری EFQM می باشد.

این شرکت در سال 1386 طراحی استراتژی خود را به منظور انطباق با اهداف کلان سازمانی با مدیریت شرکت صورت داده و از جمله برنامه های  آتی شرکت که در راستای  راهبردهای تدوین شده است ,  احداث یک خطوط تولیدات استرلیزه , راه اندازی خط تولید UF و انواع پنیر ، که در دست اقدام است.

مشتری مداری و احترام به نظر مشتری شعار این مجموعه بوده و امیدوارم هستیم بتوانیم گامهای بلندی به سوی افقهای تازه در صنعت لبنیات کشور بر داریم.

 

دریافت و بهبود شیر خام :

این بخش مسئولیت سازماندهی امور دامداران طرف قرار داد , تامین شیر خام , کنترل مراکز تولید و جمع آوری شیرخام را عهده دار است.

 انجام تستهای آزمایشگاهی قابلیت مصرف شیر خام کارخانه و سایر کنترل های ضروری در  این   ارتباط  می باشد.

ضمنا این بخش با همکاری مداوم با دامداران طرف قرار داد جهت رفع مشکلات مربوط به آنها و تامین برخی از نیازمندیهای آنان اقدامات لازم را انجام می دهد.

واحد تولید :

محصولات این شرکت با تکنولوژی روز لبنیات مطابق با روشهای استاندارد ملی تولید شده و در تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده  می شود و کنترل های دقیق آزمایشگاهی ناظر بر تمامی عملیات تولید بوده و این قسمت شامل تمامی واحد های تولید و بسته بندی محصولات شرکت می باشد .

واحد کیفیت در 2 بخش آزمایشگاههای کنترل  و  بخش کنترل کیفی :

کلیه محصولات در این شرکت از زمان دریافت شیر خام و سایر مواد اولیه مصرفی جنبی (تولید و بسته بندی) با نمونه برداریهای مطابق با ضوابط استاندارد ملی تحت آزمایشات لازم قرار می گیرید و پس از حصول نتایج آزمایشات و اطمینان از تطابق محصول با استانداردهای مربوطه و بعد صدور مجوز تویع توسط مسئول فنی به بازار مصرف عرضه می گردد.

ضمنا واحد کنترل کیفی نیز همراه با آزمایشگاه کنترل در تمامی مراحل صحت عملیات و فرآیندهای تولید را در چرخه (مواد اولیه - محصول در جریان تولید و محصول نهائی) دارد و منانع بروز هرگونه عدم تطابق در تولید محصولات می باشد.

در این شرکت کلیه عملیات تولید  ، کنترل  ، بازرگانی و فنی بر مبنای سیستم مدیریت کیفیت (ISO) و  HACCP طراحی و اجرا می گردد.

واحد فنی مهندسی و تاسیسات :

این بخش از شرکت موظف به تامین و حفظ و نگهداری سیستم های تولید و پشتیبانی می باشد و اینکار را با پرسنلی زبده در امر تعمیرات و .... با حمایت کامل از بخش تولید در بردوام بودن خطوط تولید و تغییرات لازم در آنها جهت بهره وری بیشتر بانجام میرساند .

 واحد D  &  R    :

با توجه به لزوم اجتناب ناپذیر متکی بودن بر علوم و تکنولوژی روز , این شرکت با راه اندازی واحد  تحقیق و توسعه سعی در انطباق شرایط عملیات و کیفیت محصولات خود با تکنولوژی روز را دارد.

این واحد علاوه بر ایجاد شرایط فوق , وظیفه طراحی و تولید آزمایشی محصولات جدید را نیز عهده دار می باشد.

واحد فروش و بازرگانی:

این بخش مسولیت بازاریابی و تحقیقات بازار لبنیات داخلی و خارجی ( نیاز سنجی , نظر سنجی و...) و همچنین برنامه ریزی فروش و توزیع محصولات و تدارک مواد اولیه و ... را بر عهده دارد که امر فروش بوسیله پنج کامیونت ایسوزوی شرکت و چندین پیمانکار فروش بانجام رسیده و خرید 5 (پنج) دستگاه دیگر کامیونت در برنامه های آتی شرکت میباشد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه آذرنوش شرق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد