سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند ( مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران )

اختصاصی از سورنا فایل ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند ( مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند ( مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران )


ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند ( مطالعه موردی  صنعت لوازم خانگی  ایران )

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت MBA

گرایش بازاریابی

همراه با پرسش نامه

221 صفحه

چکیده:

این تحقیق به دنبال استخراج مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژی های توسعه برند است . در این تحقیق سعی می شود تا شیوه های مختلف توسعه برند که در حال حاضر توسط موسسات و بنگاه های اقتصادی و غیر اقتصادی  استفاده می شود بررسی گردد ، سپس به ارائه مدلی جامع برای انتخاب استراتژی توسعه برند با توجه به  استراتژی های بازاریابی در هر مرحله از چرخه عمر بازار ، اهداف برندسازی ، نوع برند و سایر پارامترهای تاثیر گذار اقدام می شود . در نهایت مدلی که ارائه  خواهد شد ، در صنعت لوازم خانگی و در استان تهران آزمون می گردد و نتایج به دست آمده جهت توسعه مدل و ارائه پیشنهادات استفاده  می گردد.


دانلود با لینک مستقیم


ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند ( مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد