لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:31
فهرست مطالب
فصل اول : مقدمه
فصل دوم
سازماندهی درس:
1-2- نقش اساتید:
2-2- چارچوب درس:
فصل سوم
گزارش الکترونیکی پروژه:
1-3- ارزیابی سیستم و همسانی ارزیابی:
فصل چهارم
پروژه 2003-2002
ربات بی سیم توپ جمع کن با کنترل تحت وب:
1-4- طراحی سخت افزار روبات:
2-1-4- جمع آوری و انبار کردن توپهای پینگ پنگ:
3-1-4- جلوگیری از برخورد به مانع:
4-1-4- موقعیت Handy Board و سیم کشی:
5-1-4- سیستم بیسیم:
2-4- طراحی نرم افزار روبات:
1-2-4- واسط وب کاربران:
2-2-4- گپ:
کنترل روبات
3-2-4- کنترل نرم افزاری:
4-2-4- رشتههای مختلف علمی پروژه:
3-4- نتایج پروژه:
شکل 5 : مدل مجسم نهایی روبات
شکل 6 : قطعات روبات
نتایج و توصیههای آموزشی:
فصل پنجم
1-5- نتایج و ارزیابی گروهها:
2-5- شرح روزانه الکترونیکی پروژه:
3-5- نتایج نظرخواهی:
4-5- نتایج مازاد حاصل شده:
واژه نامه انگلیسی - فارسی
فصل اول : مقدمه
چیزهای بسیاری در مورد فواید تشویق دانشجویان جهت کار روی مسائلی از رشتههای مختلف علمی بصورت مشترک نوشته شده است و بسیاری از مسائل واقعی جهان جهت دستیابی از طریق کار فردی بسیار پیچیده هستند.
مجموع درسهای حاصل از دو گروه منظم، یکی از راههای تسهیل تجربة مشارکت علمی برای دانشجویان است. بخش اعتبارات فنی مهندسی حتی امکان کار بر روی تیمهای مشارکتی چندگانه را جزء یکی از یازده نتیجة برنامههای اصلی مورد نیاز قرار دارند. مهندسین طراحی و کارشناسان علوم تکمیلی کامپیوتر را جهت یک تجربه علمی گرد هم آوردهاند.
در پاییز سال 2002 دانشجویان به طراحی و تکمیل یک ربات بیسیم توپ جمع کن با کنترل تحت وب پرداختند که قادر به دوری از برخورد به موانع میباشد و توسط یک کاربر خارجی و از طریق یک سرور تحت وب کنترل میشود.
در این مقاله ما به فراهم آوردن پیش زمینه و تاریخچهای از این مجموعه واحد درسی در دانشکده «لوراس» پرداخته و به توصیف جنبههای ویژه درس و خلاصهای از نتایج گزارش سال اقدام کردیم سپس تلاشهای ارزیابی خود را که جهت گسترش فرآیند این مجموعه درسی مورد استفاده قرار دادیم.
فصل دوم
سازماندهی درس:
بخش علوم کامپیوتر «دانشکده لوراس» یک تیم طراحی از دانشجویان ارشد خود را از سال 1986 جهت تکمیل پروژه درخواست کرد. در سال 1997 بخش فیزیک و مهندسی دانشکده لوراس برنامهای جدید تحت عنوان «الکترومکانیک» را توسعه دادند.
در تلاش جهت به مشارکت گذاشتن هر دو برنامه، کارشناسان مورد نیاز علوم تکمیلی کامپیوتر با مهندسین طراحی بصورت یک گروه درآوردند. از سال 1998، این پروژه رباتهای متحرک خودکار که شامل اتومبیلهای مسابقهای مسیریاب، رباتهای آتش نشان و در پروژه این سال یک ربات بی سیم توپ جمعکن را شامل میشود.
1-2- نقش اساتید:
اجرا قبلی واحد درس زمانی تعیین گردید که مراحل مناسب توسط تعیین گردیده و به شکل پروژههای کوچکتر ساخته شده و توسط گزارشات و نمایش آنان تکمیل شد. یکی از فواید این روش نگهداری درس بصورت سازمان یافته و ارائه جدول تعیین شده بود. اما در تجزیه شخص مؤلف تیمهای طراحی واقعی جهان چنین پروژههای کوچک معین ندارند و بایست بهترین عملیات درسی را مشخص کنند و یک دورة زمانی عاقلانه برای یک هدف واقعی را بعنوان یک تیم در نظر بگیرند. در تلاشی برای نسخه برداری یک تجربة ضعیفتر تعیین شده، ما جهت کاهش کارفرماییهای جزئی اساتید، درس را بازسازی کردیم نقش ما اساساً بعنوان مدیر بود و جداول و ابعاد پروژه را برای تیمهای دانشجویی تغییر میدادیم.
پروژه طراحی ربات بی سیم توپ جمع کن با کنترل تحت وب