سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد بازاریابی با فرمت ورد

اختصاصی از سورنا فایل دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد بازاریابی با فرمت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد بازاریابی با فرمت ورد


دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد بازاریابی با فرمت ورد

تعداد صفحات: 47 صفحه فرمت ورد قابل ویرایش

بازاریابی

مقدمه ....................................................................................................................................................................................... 43

تعریف بازاریابی ...................................................................................................................................................................... 43

اهمیت بازاریابی ....................................................................................................................................................................... 45

مؤلفه­های فرآیند بازاریابی ....................................................................................................................................................... 47

الف) محیط بازار ..................................................................................................................................................................... 47

1- محیط کلان ........................................................................................................................................................................ 48

2- محیط خرد ......................................................................................................................................................................... 48

ب) سیستم­های اطلاعات بازاریابی .......................................................................................................................................... 49

ج) برنامه­ریزی بازاریابی .......................................................................................................................................................... 50

د) فرآیند اجرای بازاریابی ........................................................................................................................................................ 50

ه) سیستم کنترل و نظارت ....................................................................................................................................................... 51

اهمیت بازاریابی خدمات بانکی ............................................................................................................................................... 52

الف) تبلیغ با هدف اطلاع رسانی ............................................................................................................................................ 53

ب) تبلیغ با هدف ترغیب ........................................................................................................................................................ 53

ج) تبلیغ با هدف یادآوری ....................................................................................................................................................... 53

 

بخش سوم: بازاریابی اجتماعی

مقدمه ....................................................................................................................................................................................... 54

مبنای اجتماعی بازاریابی: تأمین نیازهای انسانی ...................................................................................................................... 55

تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی .......................................................................................................................... 56

مفهوم بازاریابی اجتماعی ......................................................................................................................................................... 59

تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی ........................................................................................................................................ 62

تعریف بازاریابی اجتماعی ....................................................................................................................................................... 63

دیدگاه بازاریابی اجتماعی ........................................................................................................................................................ 65

ابعاد بازاریابی اجتماعی ........................................................................................................................................................... 66

مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی ............................................................................................................................. 67

مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی ................................................................................................................................ 68

جنبه­های بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری .................................................................................................................... 71

آمیخته بازاریابی ....................................................................................................................................................................... 72

 

بخش چهارم: بررسی مطالعات انجام شده

مطالعات انجام شده در ایران ................................................................................................................................................... 74

مطالعات انجام شده در سایر کشورها ...................................................................................................................................... 80

منابع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد بازاریابی با فرمت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد