سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودطرح توجیهی مـهـد کـودک( با ظرفیت پذیرش 75 کودک در سال)

اختصاصی از سورنا فایل دانلودطرح توجیهی مـهـد کـودک( با ظرفیت پذیرش 75 کودک در سال) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلودطرح توجیهی مـهـد کـودک( با ظرفیت پذیرش 75 کودک در سال)


دانلودطرح توجیهی مـهـد کـودک(  با ظرفیت پذیرش 75  کودک در سال)

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

  فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  تعداددصفحه:13

موضوع طرح : مهد کودک با ظرفیت پذیرش 75 کودک در سال

 محل اجرای طرح : قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور

 سرمایه گذاری کـل: 1/393 میلیون ریال

 سهم آوردة متقاضی: 1/43 میلیون ریال

 سهم تسهیلات: 350 میلیون ریال

 دورة بازگشـت سرمایه: 24 ماه

 اشتغالزایی :  7  نفر

     مقــدمه :

     تغییر روش زندگی افراد جامعه و تمایل روز افزون به زندگی ماشینی و مدرن ،‌ موجب بروز پاره‌ای مسائل جدید در زندگی روزمره شهروندان شده است. افزایش مشارکت بانوان در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و حضور بیشتر این قشر جامعه در محیط های کاری خارج از منزل باعث کاهش ساعات حضور مادران در محیط خانه و به تبع آن عدم وجود امکان مراقبت از کودکان توسط مادر می‌شود.

    از دیگر سو، با توجه به آموزه های نوین تربیتی و آموزشی استفاده از خدمات مشورتی نهادهای ذی‌صلاح در مورد تربیت و پرورش کودکان خردسال ، اهمیت فراوانی یافته است. مهد های کودک در این میان از عمده ترین مراکزی هستند که قادر می‌باشند ضمن نگهداری از کودکان در ساعات کاری ، موجبات آسایش خاطر خانواده ها را فراهم آورده و زمینه ساز فعالیت اقتصادی مفید والدین در محل کارشان شده و از سوی دیگر بااستفاده از مربیان کارآزموده و تحصیلکرده ، از روشهای نوین تربیتی و آموزشی بهره گرفته و زمینه ساز تربیت صحیح کودکان و بارور شدن استعدادهای آنان در زمینه های هنری و درسی گردند.

    با اجرای این طرح که شامل تاسیس یک باب مهد کودک دارای کارگاه های سفالگری و نقاشی و آزمایشگاه علوم می‌باشد،‌ ضمن اینکه گامی در جهت تعلیم و تربیت صحیح فرزندان این مرز و بوم برداشته می‌شود، بازده مناسب اقتصادی نیز عاید مجریان طرح خواهد گردید. همچنین بستر مناسبی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی خصوصا بانوان تحصیلکرده فراهم خواهد شد.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلودطرح توجیهی مـهـد کـودک( با ظرفیت پذیرش 75 کودک در سال)

پاورپوینت جامع درباره کربوهیدارت ها در 42 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل پاورپوینت جامع درباره کربوهیدارت ها در 42 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت جامع درباره کربوهیدارت ها در 42 اسلاید

پاورپوینت جامع درباره کربوهیدارت ها در 42 اسلاید

 

 

 

 

 

کربوهیدرات‌ها (هیدرات‌های کربن یا مواد قندی) هیدرات‌های کربن از اتم‌های کربن، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده‌اند. کربوهیدرات‌ها در بدن بیشتر به عنوان مولکول‌های ذخیره‌کننده انرژی عمل می‌کنند، اما کاربردهای ساختاری و نقش در انتقال پیام و... نیز دارند. به سه دسته ساده و مرکب و پیچیده تقسیم می شود. ساده: مونوساکارید:سه کربنه ها(تریوز):PGAL چهار کربنه ها.(تتروز) پنج کربنه (پنتوز): ریبوز و ریبولوز(دیواکسی ریبوز)و شش کربنه (هگزوز):گلوکز ،فروکتوز و گالاکتوز. مرکب: دی ساکارید ها: ساکارز، مالتوز و لاکتوز. پیچیده: پلی ساکارید ها: سلولز، گلیکوژن و نشاسته. جالب است بدانید فروکتوز قند میوه، لاکتوز قند شیر است. گلیکوژن ساختاری شبیه به نشاسته دارد. گلیکوژن همان نشاسته جانوری است.

کربوهیدرات‌های خالص شامل اتم‌های کربن، هیدروژن، و اکسیژن هستند با نسبت ملکولی ۱:۲:۱ که فرمول عمومی Cn(H۲O)n را تشکیل می‌دهند. با این وجود، خیلی از کربوهیدرات‌های مهم از این قانون مستثنی هستند (مثل دیوکسی‌ریبوز و گلیسرول که بدین ترتیب آنها را مستقیماً نمی‌توان کربوهیدرات خواند. با افزایش طول زنجیر، تعداد کربن‌های با مراکز فضایی افزایش می‌یابند و بدین ترتیب تعداد زیادی دیاسترومر امکانپذیر می‌شوند. قندها ترکیبات پلی هیدروکسی کربونیل اند، از این رو می‌توانند هِمی استال‌های حلقوی پایداری ایجاد کنند، بدین ترتیب ساختارهای اضافی و تنوع شیمیایی برای این ترکیبات پدید می‌آید. گاهی {...} همراه با حذف آب بدست می‌آیند. قندهای آلدئیدی بصورت آلدوزها طبقه بندی می‌شوند. آنهایی که عامل کتونی دارند، کتوز خوانده می‌شوند. بر اساس طول زنجیر، قندها، تریوز (۳ کربنی)، تتروز (۴ کربنی)، پنتوز (۵ کربنی)، هگزوز (۶ کربنی) و غیره نامیده می‌شوند. از اینرو، ۲ و ۳ - دی هیدروکسی پروپانول (گلیسرآلدئید) یک آلدوتریوز است. در حالی که ۱۱ و ۳۳ - دی هیدروکسی پروپانون یک کتوتریوز می‌باشد.

مونوساکاریدها

مونوساکاریدها ساده ترین کربوهیدرات‌ها هستند و مهم ترین آن ها هگزوزها (۶کربنی) و پنتوزها (۵کربنی) هستند.

گلوکز، قند خون یا قند انگور (گلایکیس، در فرهنگ یونانی به معنی شیرین) که به دکستروز موسوم است، یک پنتاهیدروکسی هگزانال بوده، از اینرو در خانواده آلدوزهگزوزها جای دارد. گلوکز بصورت طبیعی در بسیاری از میوه‌ها و گیاهان با غلظتی در گستره ٪۰٫۰۸ تا ۰٫۱۱٪ در خون انسان وجود دارد.

ایزومر کتوهگزوزی گلوکز، فروکتوز است. فروکتوز شیرین‌ترین قند طبیعی است (برخی از قندهای سنتزی شیرین‌ترند). فروکتوز نیز در بسیاری از میوه‌ها (فروکتوز در فرهنگ لاتین به معنی قند میوه) و درعسل وجود دارد.

قند طبیعی مهم دیگر گالاکتوز است. این قند واحد ساختاری این قند ۶ کربنی می‌باشد. فرمول ساده یا تجربی برای همه قندها می‌باشد. این فرمول، هم ارز فرمول هیدرات کربن است. این یکی از دلایلی است که به این دسته از ترکیبات کربوهیدرات گفته می‌شود.

  • مهم ترین پنتوز ها

ریبوز و دئوکسی ریبوز که در RNA و DNA شرکت دارند

اولیگوساکاریدها

اولیگوساکاریدها کربوهیدرات‌هایی تشکیل شده از ۱۰ الی ۱۲ کربن می‌باشند.

دوقندی‌ها (دی ساکاریدها)

دی‌ساکارید از تشکیل دو مونوساکارید از طریق تشکیل یک پل اتری (معمول استال) بدست می‌آید. آبکافت دی‌ساکاریدها، مونوساکاریدها را دوباره بدست می‌دهد.

مهم ترین دی ساکاریدها عبارتند از:

لاکتوز+ گلوکز

سلوبیوز (واحد تشکیل دهنده سلولز) = گلوکز + گلوکز.

دو قندی ها ( دی ساکارید ) به سه دسته : مالتوز ( قند جوانه جو ) ، لاکتوز ( قند شیر ) و ساکارز ( قند شکر ) . تقسیم می شود.

پلی‌ساکاریدها[ویرایش]

تشکیل اتر بین یک منو و یک دی‌ساکارید یک تری‌ساکارید ایجاد می‌کند(از ترکیب تعداد زیادی مونوساکارید به وجود می آید) و تکرار این فرایند نهایتاً به تولید یک پلیمر طبیعی (پلی‌ساکارید) منجر می‌شود. چنین کربوهیدراتهای پلیمری، تشکیل‌دهنده اسکلت اصلی سلولز و نشاسته هستند. مهم‌ترین پلی‌ساکاریدها شامل:

می‌باشند.

نشاسته کربوهیدرات ذخیره‌ای در گیاهان (سیب زمینی،، نان، برنج و...) است که از بهم پیوستن تک قندی‌ها به اشکال مختلف حاصل می‌شوند و در بدن پس از گوارش مالتوز تبدیل شده و سرانجام به تک‌قندی‌های گلوکز، فروکتوز و گالاکتوز در می‌آیند. این سه تک‌قندی جذب خون شده و پس از عبور از کبد به وسیله گردش خون در سرتاسر بدن پخش می‌گردد.

 
آمیلوز، پلیمر خطی گلوکز است

گلیکوژن تنها شکل ذخیره انرژی به صورت قند در بدن انسان است. مقدار ذخیره گلیکوژن در انسان ۳۵۰ گرم است. حدود ۱۰۰ یا ۱۰۸ گرم گلیکوژن در کبد است و بقیه در ماهیچه‌هاست. مقدار ذخیره گلیکوژن در بدن انسان به اندازه این است که نیازهای نصف روز انسان را تأمین می‌کند. بدین صورت که فردی گرسنه‌است و غذا نمی‌خورد، گلیکوژن کبدی، قند خون وی را تأمین می‌کند و گلیکوژن ماهیچه‌ها، نیازهای عضلانی را تأمین می‌کند. زمانی که گرسنگی دوم اتفاق می‌افتد، زمانی است که گلیکوژن کبدی تخلیه شده و گلیکوژن که تحت تأثیر زیمایه (آنزیم) فسفریلاز قرار می‌گیرد گلیکوژن کبدی است نه گلیکوژن ماهیچه.

سلولز نیز پلی‌ساکاریدی است که در گیاهان تولید می‌شود. تفاوت ساختمانی آن با نشاسته این است که در سلولز پیوندهای بتا ۱ به ۴ وجود دارد اما در روده پستانداران آنزیمی برای تجزیه آن وجود ندارد. در روده نشخوار کنندگان سلولز توسط آنزیم سلولاز که توسط باکتری‌های روده‌ای آنها تولید می‌شود تجزیه می‌شود.

اشتراک بگذارید:

 

پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید
 

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 6,175 تومان
(شامل 5% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 6,500 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک

 

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایلCarbohydrates_714490_4170.zip993.5k




دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت جامع درباره کربوهیدارت ها در 42 اسلاید

تحقیق و مقاله -بررسی تطبیقی آیات مذاکره خداوند با فرشتگان از دیدگاه المیزان و المنار

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق و مقاله -بررسی تطبیقی آیات مذاکره خداوند با فرشتگان از دیدگاه المیزان و المنار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و مقاله -بررسی تطبیقی آیات مذاکره خداوند با فرشتگان از دیدگاه المیزان و المنار

تحقیق و مقاله -بررسی تطبیقی آیات مذاکره خداوند با فرشتگان از دیدگاه  المیزان و المنار

تعداد صفحات : 12

فرمت : word

چکیده :

با توجه به اذعان خود قرآن و اجماع مسلمانان ، قرآن ، مصون از تحریف می باشد و آنچه که مورد اختلاف است تنها در دلالت آیات می باشد. از جمله از آن آیاتی که طبق نظر علامه طباطبائی و صاحب المنار در دلالتشان اختلاف است آیه های مذاکره سوره بقره می باشد . در این نوشتار سعی بر آن شد که نکات اختلاف و اشتراک علامه طباطبائی با صاحب المنار رااز آیات مذاکره به روش توصیفی و تبیینی تبیین داده شود و نتیجه اینکه بدان رسید این است که علامه طباطبائی نکته اشتراکی که با المنار دارد این است که اشکال ملائکه در مسئله خلافت خلیفه زمینی به عنوان اعتراض نبوده بلکه به عنوان سوال بوده است و نکته اختلافی که بین این دو بزرگوار بود این بود که علامه منظور از خلیفه را خلافت از طرف خداوند را قبول کردند بر خلاف صاحب المنار که فقط دو قول را مطرح کردند و نظریه ای نداده اند و اختلاف دیگری که در بینشان بود این بودکه صاحب المنار علت کفریت شیطان را عدم سجده بر آدم دانست بر خلاف علامه که قائل بر این شد که شیطان قبل از خلقت آدم کافر بوده و امروز کفریتش آشکار شد.

اشتراک بگذارید:

 

پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید
 

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 3,200 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک
انجام می شود
کدتخفیف:

 

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل0007_714500_1977.zip22.2k

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و مقاله -بررسی تطبیقی آیات مذاکره خداوند با فرشتگان از دیدگاه المیزان و المنار

دانلود پاورپوینت درباره اصول و مبانی مدیریت

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت درباره اصول و مبانی مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت درباره اصول و مبانی مدیریت

Hایجاد سازمان یادگیرنده ترجمه محمدرضا زالی – مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران ( 3 نفر)
مدیریت استراتژیک – فرد آر دیوید ترجمه دکتر علی پارساییان نشر فرهنگ و هنر(4 نفر)
ساختن برای ماندن – ترجمه فضل اله امینی (3 نفر)
پنج دشمن کار تیمی – مترجم فضل الله امینی نشر فرا( 3نفر)
پنجمین فرمان – مترجم حافظ کمال حقیقت - محمد روشن نشر سازمان مدیریت صنعتی(3نفر)
مدیریت اقتضائی – مترجم ناصر میرسپاسی میر (1 نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
ناجی نیسان – مترجم مسعود نیازمند( 1 نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
فراز و نشیب مدیریت در فورد و کرایسلر(1نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
رهبری کارآفرین( 1 نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)

 

و ...

در 32 اسلاید

قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت درباره اصول و مبانی مدیریت

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد

اختصاصی از سورنا فایل دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد


دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد

درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد

تعداد صفحات:29

فرمت فایل:ورد

 

 

 

 

 

 

چکیده

آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.

درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .

درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .

به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !

در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :

همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.

منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش­ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس­ها شروع کنید، مسئله­ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه­ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .

ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد