سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق «فیه ما فیه» و درس «پیدای پنهان» فارسی دوم دبیرستان

اختصاصی از سورنا فایل دانلود تحقیق «فیه ما فیه» و درس «پیدای پنهان» فارسی دوم دبیرستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق «فیه ما فیه» و درس «پیدای پنهان» فارسی دوم دبیرستان


دانلود تحقیق «فیه ما فیه» و درس «پیدای پنهان» فارسی دوم دبیرستان

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 7

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

 

 

«فیه ما فیه»، مجموعه مقالات ، تقریرات و سخنرانی های حضرت مولانا جلال الدین محمد بلخی است که بتدریج بعد از وفاتش بوسیله پسرش بهاءالدین معروف به سلطان ولد یا مریدی دیگر از مریدانش به رشته تحریر در می آید. مولانا در سال هایی که عمده ی شب هایش در نظم و تقریر دفترهای شش گانه ی مثنوی می گذشت ، غالب روزهایش بعد از مجالس سماع و غزل سرایی به پاسخ پرسش هایی می شد که از روزگار صلاح الدین زرکوب تا پایان عمر ادامه می داشت ؛ یعنی بیش از سی سال (672-647) تدوین کامل کتاب و نامگذاری آن به فیه ما فیه و القابی چون اسرا جلالیه و مقالات ، بعد از فوت مولانا انجام می گیرد. به گمان مرحوم فروز الفز ، مولانا خود نامی بر این کتاب ننهاده و این اسم فیه ما فیه ، مقتبس از قطعه ای است که در فتوحات مکیّه ی ابن عربی آمده است.

 

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق «فیه ما فیه» و درس «پیدای پنهان» فارسی دوم دبیرستان

دانلود پروژه ی آماری

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پروژه ی آماری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه ی آماری


دانلود پروژه ی آماری

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 9

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

موضوع : داده های آماری زیر مربوط به درس ریاضی پایه ی اول ابتدایی 10 مدرسه می باشند :

 

20-16-17-19-20- 5/18- 18-20-10-7- 5/18-20- 5/6- 5/5

 

11-20-17-15-16- 19- 19- 18-20- 5/17- 5/16- 5/16- 15

 

14-15-16-17-17- 17-13- 5/19- 5/18- 5/19-20-20- 5/12

 

6- 18-20-20-19-19-19-19- 5-20- 14-16-17-20- 5/14-7

 

20-17-17- 18-19-20-20 5/18-10- 5/17- 5/16- 5/17- 5/18

 

16-20-20-20-17- 18- 5/19- 19-20- 17- 17- 18- 5/19-19

 

17- 18-19-20-20- 5/13-13-14- 19- 5/18- 5/16- 5/17- 19

 

20-20-9-20

 

جامعه ی آماری : تمام دانش آموزان این 10 مدرسه که در پایه ی اول ابتدایی درس می خوانند.

 

روش نمونه گیری : از بین کلاس های اول این مدارس یک نمونه ی 100تایی را به تصادف انتخاب می کنیم با استفاده از روش ماشین حساب.

 

جمع آوری داده ها : از طریق پرسش از افراد بطور شفاهی.

 

 

 

جدول فراوانی ،فراوانی نسبی ،فراوانی تجمّعی و درصد فراوانی نسبی :-

 

   

 

 

 

مراحل کار:

 

 ) و چون   R= a-b محاسبه می کنیم: (15= 5-20 = (R)1- پراکندگی داده ها

 

  عدد نسبتاً بزرگی است پس پراکندگی داده ها از هم زیاد است.R

 

 (K2- تعداد دسته ها را انتخاب می کنیم.(5=

 

 

 

 

 

 

       

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه ی آماری

دانلود پاورپوینت فصل 13 بازاریابی کاتلر، خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پر کنندگان خلا بازار - 21 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت فصل 13 بازاریابی کاتلر، خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پر کنندگان خلا بازار - 21 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت فصل 13 بازاریابی کاتلر، خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پر کنندگان خلا بازار - 21 اسلاید


دانلود پاورپوینت فصل 13 بازاریابی کاتلر، خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پر کنندگان خلا بازار - 21 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پر کنندگان خلاء بازار
بازرگانی بین الملل
فصل 13

خط مشی رهبر بازار

در بسیاری از فعالیت‌ها شرکتی وجود دارد که رهبر بازار شناخته  می شود . این  شرکت در بازار کالای  مربوطه بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است. رهبر بازار معمولاً دیگر شرکت‌های  واقع در آن صنعت را  از نظر تغییر قیمت فروش، معرفی کالاهای جدید، پوشش توزیعی و میزان و شدت تبلیغات هدایت و رهبری می‌کند.

 

خط مشی های پر کنندگان خلاء موجود در بازار

lگونه دیگر دنباله‌روی در یک بازار بزرگ، رهبر بازارشدن در یک بازار کوچک و یا پر کردن خلاءهای بازار است. شرکتهای کوچکتر معمولا از رقابت با شرکتهای بزرگ اجتناب میکنند وبه دنبال بازارهایی می‌روند که شرکت های بزرگ  به آن علاقه‌ای  نشان نمی‌دهند . و اگر هم علاقه‌ای داشته باشند این علاقه چندان زیاد نیست.
lیک پر کننده خلاء بازار شرکتی است که به قسمتهای کوچک بازارخدمت می‌کند. قسمتهایی که بزرگترها به آن توجهی نشان نمی‌دهند. اگر چه پر کنندگان خلاء بازار از دیرباز شرکتهای کوچک بوده‌اند ،اما هم اکنون شرکتهای بزرگی هم هستند که خط مشی‌های این پر کنندگان خلاء را دنبال می‌کنند.
lتخصص اندیشه اصلی در اتخازخط مشی پر کردن خلاء بازار است.
PSP که مخفف PlayStation Portable می باشد یک کنسول بازی کوچک است که توسط شرکت سونی از سال 2004 نسخه های مختلف آن به کاربران عرضه میشود. PSP یکی از محصولات پرفروش و موفق سونی بوده است.
سونی در یکی از تبلیغات خلاقانه خود، پلیسی را نشان می دهد که به جای استفاده از دستبند، به فرد مجرم یک دستگاه کنسول بازی PSP را داده است، زیرا اطمینان دارد که فرد مجرم هرگز وسیله بازی را رها نخواهد کرد و به همین دلیل امکان فرار ندارد !
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت فصل 13 بازاریابی کاتلر، خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پر کنندگان خلا بازار - 21 اسلاید

بررسی عملکرد مدل های رفتاری درزه های نامنظم سنگی به روش های آزمایشگاهی

اختصاصی از سورنا فایل بررسی عملکرد مدل های رفتاری درزه های نامنظم سنگی به روش های آزمایشگاهی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عملکرد مدل های رفتاری درزه های نامنظم سنگی به روش های آزمایشگاهی


بررسی عملکرد مدل های رفتاری درزه های نامنظم سنگی به روش های آزمایشگاهی

عنوان مقاله :بررسی عملکرد مدل های رفتاری درزه های نامنظم سنگی به روش های آزمایشگاهی

محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران تبریز


تعداد صفحات:8

 

نوع فایل :  pdf


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عملکرد مدل های رفتاری درزه های نامنظم سنگی به روش های آزمایشگاهی