سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد تکنیکهای تحلیلی

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق درمورد تکنیکهای تحلیلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد تکنیکهای تحلیلی


تحقیق درمورد تکنیکهای تحلیلی

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش ) 


قسمتی از محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 41 صفحه

«تکنیکهای تحلیلی» کلمة ً تجزیه و تحلیل ً یکی از آن کلمات متداول است که زیبا به نظر می‌آید، اما معانی گوناگونی دارد.
شیوه‌های مختلف زیادی برای تجزیه و تحلیل ایمنی هوایی وجود دارد و تکنیکهای استاندارد بسیار کم برای این کار وجود دارند. برای اهدافمان، ما قصد داریم که ً تجزیه و تحلیل ً را به دو طریق متفاوت تعریف کنیم.
اول، می‌خواهیم آن را به عنوان وسیله‌ای برای سازماندهی اطلاعات ارقای به منظفر اندازه گیری چیزی یا تعیین روشها بکار بریم.
در مرحلة دوم، نگاهی به تکنیکهای تحلیلی خواهیم داشت که برای حل مشکلات یا تحلیل علتها کاربرد دارند.
بیایید با ارقام شروع کنیم. نرخها : شما باید محاسبات نرخی ابتدایی و محدودیتهای آنها را بشناسید.
شما جمله‌هایی را شنیده‌اید یا خوانده‌اید که به این معنا هستند و ً نرخ سوانح سازمان xxx درسال قبل این چنین و آنچنان بود ً.
پس چه چیزی ؟
این نرخ از کجا آمده است؟
چه معنی می‌دهد؟
چه سودی دارد؟
سؤالات بالا، سؤالات مفیدی هستند. نرخ، شمار وقایعی است که با در معرض آن وقایع قرار گرفتن، تقسیم شده است.
تنها دلیل محاسبه یک نرخ آن است که اختلافات آشکار را بدانیم.
اگر این عرضه داشته ثابت بودند هیچ نیازی به محاسبة نرخ نبود.
ما فقط می‌توانستیم از شمار وقایعی که رخ می‌دادند استفاده کنیم و همان هم کاملاً صحیح می‌بود.
به بیانی ساده‌تر، تعداد سوانعی که ما با آنها رو به رو هستیم، به وضوح با مقدار استفادة ما از هواپیما مرتبط است. ص 162 - اگر ما به همان تعداد در ماه از هواپیما استفاده کنیم (یا سال) می‌توانیم فقط از تعداد سوانحمان در تجزیه و تحلیل استفاده کنیم.
علیرغم این، ما اینکار را انجام نمی‌دهیم.
ساعات پروازی ما تغییر می‌کنند و می‌دانیم که افزایش سوانح به معنای آن نیست که اگر پروازهای ما افزایش یابند، تعداد سوانح هم زیاد شوند.
برای حل این موضوع.
در هر ساعت پروازی سوانح را محاسبه می‌کنیم. فرض کنید که سازمان ما در طول سال 4000 ساعت پرواز و یک سانحه داشته باشد.
نرخ سانحه ما عبارت است از : سانحه در هر ساعت پروازی این رقم چیزی نیست که بتوان به راحتی دربارة آن صحبت کرد، بنابراین آن را در یک ثابت ضرب می‌کنیم تا از شر ممیز راحت شویم.
اگر آن را در 000/10 ضرب کنیم نرخی به میزان 2.5 سانحه در هر 10/000 ساعت پروازی به دست می‌آوریم.
اگر از ثابت 000/001 که استاندارد شرکت ما است استفاده کنیم، نرخی به میزان 25 سانحه در هر 000/100 ساعت پروازی داریم.
ذکر هر نکته در اینجا ضروری است.
نرخ واقعی همواره یک عدد بسیار کوچک است، و عدد 000/100 فقط یک ثابت ریاضی است.
این ثابت هیچ اهمیت بخصوصی ندارد. برای ارائه ایده‌هایی از اینگونه ارقام به شما، در اینجا نرخ تقریبی سوانح هوایی در هر 000/100 ساعت، برای گونه‌های مختلف پروازی در ایالات متحده در سال 1990 وجود دارد. مجموع سوانح پروازهای از پیش تعیین شدة خطوط هوایی 0.22 سوانح مرگبار پروازهای از پیش تعیین شدة خطوط هوایی 0.06 مجموع سوانح پروازهای دو طرفه خطوط هوایی 0.63 سوانح مرگبار پروازهای دوطرفة خطوط هوایی 0.09 مجموع سوانح تاکسی هوایی

متن بالا فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید

بعد از پرداخت ، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد تکنیکهای تحلیلی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد