پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت Doc صفحات 135
فهرست مطالب
عنوان.............................................................................................صفحه
Contents
(گرایش بازگانی داخلی ( Error! Bookmark not defined.
3-1-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق : 4
7-1-تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی : 6
8-1-متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی: 9
10-1- جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه : 10
11-1- روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها: 10
3-2- عوامل مؤثر بر توانمندی های نام تجاری.. 20
4-2- روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند 23
1-4-2-ویژگی های شخصیتی در برند 24
2-4-2- اثر شخصیت برند بر سه پیامد ارتباطی عمده (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند) 24
5-2-نقش نام تجاری در موسسات.. 26
2-5-2-علاقه مصرف کنندگان به نامهای تجاری.. 27
6-5-2- ارائه دهنده دوستی و رضایت.. 29
6-2-روشهای ارزیابی برند در دنیا 33
1-6-2- ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکنندگان – نظریه آکر. 33
7-2- وفاداری به نام تجاری.. 36
1-7-2-طبقه بندی مقیاس های وفاداری به نام تجاری.. 37
1-1-7-2-بازار کالاهای مصرفی. 37
2-1-7-2-بازار کالاهای با دوام 38
8-2- شهرت برند و نقش آن در توسعه کسب و کار. 39
1-8-2-اهمیت خوش نامی (شهرت) تجاری یا برند 40
2-8-2- الزامات در ایجاد شهرت تجاری (برند) و علامت تجاری مناسب.. 41
2-5-8-2- ثبت نام های دامنه نشانی اینترنتی یا مرتبط با آن بلامانع است. 42
3-8-2- مدیریت شهرت تجاری (برند) 42
-2-8-4ارزش نام تجاری (برند) برای شرکت ها 43
1-5-8-2- حقوق مالکیت فکری.. 45
2-5-8-2-حقوق ناشی از ثبت علامت تجاری: 46
9-2- نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در انتخاب مشتری.. 47
2-12-2-تدوین راهبرد نام تجاری: 55
16-2- روابط میان ابعاد ارزش برند 65
17-2-منافع ایجاد وفاداری در مشتری.. 65
19-2- تاریخچه شرکت صنایع غذائی سحر هودان. 72
19-5-گروه صنایع غذایی بهروز : 74
1-15-2- پیشینه تحقیقات داخلی: 75
2-20-2- پیشینه تحقیقات خارجی: 78
4-3- نمونه و روش نمونه گیری.. 84
6-3- پایایی و روایی پرسشنامه. 86
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 88
2-4) معرفی آزمونها و معیارها و ضرایب.. 89
1-3-4( روش همبستگی اسپیرمن: 91
2-3-4) روش یو من _ وایت نی : 91
1-4-4) : توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن افراد را نشان می دهد. 92
2-4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سابقه کار افراد را نشان می دهد. 94
3-4-4)توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات افراد را نشان می دهد. 95
(4-4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت افراد را نشان می دهد. 96
5-4) آمار استنباطی و تجزیه و تحلیل داده ها 97
1-5-4 : بررسی و آزمون فرضیات بر مبنی ضریب همبستگی اسپیرمن. 98
1-1-5-4) فرضیه اول: بین وفاداری به برند بر میزان خرید موثر است. 98
2-1-5-4) فرضیه دوم: بین کیفیت ادارک شده توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 99
3-1-5-4) فرضیه سوم : بین آگاهی از برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 100
4-1-5-4) فرضیه چهارم : بین تداعی برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 100
2-5-4 : بررسی فرضیه ی پژوهش بر اساس مدل رگرسیون. 102
1-2-5-4) فرضیه اول: بین وفاداری به برند بر میزان خرید موثر است. 102
2-2-5-4)فرضیه دوم: بین کیفیت ادارک شده توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 104
3-2-5-4) فرضیه سوم:بین آگاهی از برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است......................................... 106
4-2-5-4)فرضیه چهارم : بین تداعی برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 108
3-5-4 : بررسی و آزمون فرضیات براساس یو من- وایت نی. 110
1-5) مقدمه ...........................................................................................................................116
2-5) نتیجه گیری ...................................................................................................................116
5-4-پیشنهادات کاربردی پژوهش: 118
فهرست اشکال و جداول
عنوان....................................................................................................................................................صفحه
جدول( 1-2-4) : تجزیه واریانس رگرسیون ساده 90
جدول( 1-4) : توزیع فراوانی برحسب سن. 92
جدول( 2-4) : توزیع فراوانی برحسب سابقه کار. 94
جدول( 3-4 ) : توزیع فراوانی بر حسب تحصیلات.. 95
جدول( 4-4 ) : توزیع فراوانی برحسب جنسیت.. 96
جدول(6-4) : آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن وفاداری به برند بر میزان خرید ............................................. 99
جدول( 7-4 ) : آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن کیفیت ادارک شده توسط مشتری بر میزان خرید. 99
جدول( 8-4) : آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن تداعی برند توسط مشتری برمیزان خرید 100
جدول ( 10-4 ) : ضریب همبستگی،میانگین ها،انحراف معیار. 101
جدول( 11 -4) : محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 102
جدول( 12-4 ) : محاسبه معادله رگرسیون بعد وفاداری به برند 103
جدول( 13 -4 ) : محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 106
جدول( 14-4 ) : محاسبه معادله رگرسیون بعد کیفیت ادارک شده توسط مشتری.. 105
جدول( 15-4 ) : محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 108
جدول(16 -4 ) :محاسبه معادله رگرسیون بعد آگاهی از برند توسط مشتری.. 107
جدول (17-4) : محاسبه معنی دار بودن رگراسیون به وسیله آزمون F ......................................................... 108
جدول(18-4) : محاسبه معادله رگرسیون بعد تداعی برند توسط مشتری.. 109
بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان