سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

The Role of Job Embeddedness in Predicting Turnover in Individualistic and Collectivistic Cultures

اختصاصی از سورنا فایل The Role of Job Embeddedness in Predicting Turnover in Individualistic and Collectivistic Cultures دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 The Role of Job Embeddedness in Predicting Turnover in Individualistic and Collectivistic Cultures


 The Role of Job Embeddedness in Predicting Turnover in Individualistic and Collectivistic Cultures

ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کرده و مقاله اصلی را دانلود نمائید. در صورت تایید مقاله اصلی می توانید ترجمه سلیس و روان این مقاله را در قسمت زیر دانلود کنید.

بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

 

 

عنوان فارسی مقاله:

آیا آنها ماندنی هستند یا رفتنی؟

نقش محاط کار در پیش بینی گردش مالی در فرهنگهای فردگرا و جمع گرا

Anuradha Ramesh 1         Michel J.Gelfand 2

1) نهمین خانه PDI, آتلانتا, جورجیا       2)  دانشگاه ماری لند

 

چکیده

اگرچه گردش مالی یکی از موضوعات نگران کننده جهانی است, متناقضاً مطالعات اندکی درمورد گردش مالی در میان فرهنگها وجود دارد. ما قابلیت تعمیم مدل محاط کار (میتچل و لی, 2001) را با بررسی گردش مالی در یک کشور فردگرا (ایالات متحده) و یک کشور جمع گرا (هند) بررسی نمودیم. با استفاده از داده های میان-فرهنگی از مراکز تماس (N=797), ما نشان دادیم که اگرچه سازماندهی محاط کار در هردو کشور گردش مالی را پیش بینی کرده, ابعاد مختلفی از محاط کار گردش مالی را در ایالات متحده و هند پیش بینی کرده است. به عنوان یک فرضیه, بر اساس نظریه فردگرایانه- جمع گرایانه, تناسب شغل شخصی یک پیش گویی کننده قابل توجهی از گردش مالی پایین تر در ایالات متحده بود, درحالیکه  تناسب سازماندهی شخصی, پیوندهای سازمانی, و پیوندهای اجتماع از پیش گویی کننده های قبل توجه گردش مالی در هند بود. همچنین ما ساختار توسعه یافته جدیدی از خانواده-محاط پیش بینی های-محاط گردش مالی را دورتر و بالاتر از محاط کار کشف نمودیم  و حمایت های ابتدایی را برای سودمندی آن هم در هند و هم در ایالات متحده پیدا کردیم. درمورد مفاهیم نظری و عملی بحث شده است.

واژگان کلیدی: محاط کار, گردش مالی و نگهداری, فرهنگ, فردگرایانه, جمع گرایانه, شیوه های منابع انسانی


دانلود با لینک مستقیم


The Role of Job Embeddedness in Predicting Turnover in Individualistic and Collectivistic Cultures

چگونه یک فروشنده جذاب باشیم (اسرار نفوذ در ذهن و قلب مشتری )

اختصاصی از سورنا فایل چگونه یک فروشنده جذاب باشیم (اسرار نفوذ در ذهن و قلب مشتری ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چگونه یک فروشنده جذاب باشیم (اسرار نفوذ در ذهن و قلب مشتری )


چگونه یک فروشنده جذاب باشیم (اسرار نفوذ در ذهن و قلب مشتری )

چگونه یک فروشنده جذاب باشیم؟

(اسرار نفود در ذهن و قلب مشتریان با جذابیت چهار بُعدی)

 

مهارت جذابیت چهار بُعدی فروشنده و بازاریاب چه مزیتی دارد؟

  نکته مهم در مورد این مهارت اینست که شما به عنوان فروشنده از هر ترفندی برای افزایش مشتریان و فروش بیشتر استفاده کنید در نهایت رقبای شما آنرا تقلید می کنند و همان روش را بکار میگیرند .اما مهارت ارتباطی نفوذ در دل و قلب مشتری به هیچ عنوان قابل تقلید نیست و هیچکس نمی تواند جذابیت شما را تقلید کند. چون نحوه برخورد هر فروشنده ،با دیگر فروشندگان متفاوت است و تعداد بسیار کمی از فروشندگان هستند که این مهارت جادویی را بلدند.

موضوع وقتی جالب می شود که مشتریان به هیچ وجه متوجه نمی شوند که شما در حال استفاده از این مهارت جادویی هستید و ناخودآگاه جذب رفتار،گفتار و شخصیت شما می شوند

جذابیت 4 بعدی چگونه کار می کند؟

 واقعیت اینست که مشتریان در برخورد اول براساس این 4 عامل در مورد فروشنده قضاوت و اعتماد می کنند :

 شخصیت فروشنده

 ظاهر فروشنده

 رفتار فروشنده

 گفتارفروشنده

 بر این اساس اگر شما فقط در یکی از این موارد ضعیف عمل کنید نمیتوانید در جلب اعتماد و توجه مشتریان موفق باشید و مسلماً یک فروشنده جذاب محسوب نمی شوید.

   در این کتاب شما قدم به قدم و جزء به جزء مهارتها و راهکارهایی در این چهار حوزه می آموزید که با بکار گیری آنها می توانید در کار و زندگی تان جذابتر از قبل باشید به نحوی که در اولین برخورد با مشتریان بیشترین اثر گذاری مثبت داشته باشید در نتیجه مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید .

 اما قبل از همه اینها شما باید در حوزه ذهنی و شخصیتی جذابیت داشته باشید. جذابیتی اصیل و ریشه ای ،نه جذابیت های توخالی و تصنعی که به راحتی توسط مشتریان با هوش امروز تشخیص داده می شود.

 در بخش اول کتاب "چطور یک فروشنده جذاب باشیم" شما تکنیکهای تست شده و مبتنی بر علم روانشناسی را یاد میگیرید که با استفاده از آنها به راحتی و به صورت ریشه ای موانع درونی جذابیت خودتان را از بین می برید و در کمترین زمان ممکن صاحب یک شخصیت جذاب و دوست داشتنی می شوید.

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

 

در بخش دوم  کتاب شما یاد می گیرید که فروشندگان حرفه ای چگونه لباس می پوشند و شما باید چه نکات ریز و مهمی را در لباس پوشیدن رعایت کنید تا جذاب ، قابل اعتماد و دوست داشتنی به نظر برسید.

مطالب این بخش فقط در مورد ظاهر و پوشش فروشندگان و بازاریابان مرد است .

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

 در بخش سوم کتاب فروشنده جذاب شما یاد میگیرید که با رعایت یک سری نکات ساده ،رفتاری کاملا حرفه ای ومشتری پسند را از خود در برابر مشتریان به نمایش بگذارید.رفتاری محترمانه و حرفه ای و نه چاپلوسانه .چراکه مشتریان به راحتی تفاوت چاپلوسی و احترام واقعی را درک می کنند.

 

 فروشندگان موفق دائم در حال یادگیری هستند

وهیچگاه یادگیری را متوقف نمی کنند

 

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

در بخش چهارم کتاب فروشنده جذاب شما یاد می گیرید که هنگام گفتگو با مشتری چه حالتهایی به بدن خود بدهید و چه زبان بدنی داشته باشید تا جذاب و قابل اعتماد به نظر برسید و مشتری احساس خوبی نسبت به شما داشته باشد.ضمن اینکه با روشهایی می توانید از آنچه در دل مشتری می گذرد با خبر شوید !

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

در بخش پنجم شما مهارتهای گفتاری و فن بیان را میآموزید و یاد می گیرید گه چگونه فن بیان زیبا و قدرتمندی داشته باشید تا از آن برای ارائه و معرفی کالا و خدمات تان استفاده کنید .

 شما یاد میگیرید که چه مواردی را در نحوه بیان و گفتگو با مشتریان باید رعایت کنید و یا از انجام چه مواردی خودداری کنید تا بعد چهارم جذابیت وجودیتان را تقویت کنید.

 با بکار گیری این مهارتهای گفتاری مشتری بیشترین لذت را از گفتگو و مصاحبت با شما خواهد برد .و قبل ازاینکه به شما به عنوان یک فروشنده نگاه کند ،شما را دوستی قابل اعتماد خواهد یافت.

 ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

  با عمل به توصیه ها و آموزشهای این کتاب :

 شما قدم به قدم همزمان در چهار بُعد شخصیتی ،ظاهری ،رفتاری و گفتاری جذابیت فوق العاده ای کسب می کنید به نحوی که پس از مدتی اطرافیان شما متوجه تغییرات جادویی شما خواهند شد.

 بنابراین:

اگر به اندازه کافی در جلب اعتماد و قانع کردن مشتری موفق نیستید و فکر میکنید مشتری به سختی به شما اعتماد می کند

 اگر میخواهید در دل ذهن و قلب مشتریان خود نفوذ کنید

 اگردوست دارید فروشنده محبوب مشتریان باشید

 اگر دوست دارید یک فروشنده جذاب ، حرفه ای و قابل اعتماد به نظر برسید

اگرعلاقمند یا متقاضی استخدام به عنوان فروشنده یا بازاریاب هستید و میخواهید مهارتهای ارتباط حرفه ای با مشتریان را یاد بگیرید

اگر میخواهید همیشه یک قدم از سایر فروشندگان و رقیبان جلوتر باشید

  این کتاب دقیقاً برای شما نوشته شده

 این کتاب پیش نیاز هر آموزش دیگری است چراکه مهارتهای ابتدایی و البته مهم یک فروشنده و بازاریاب در ارتباط با مشتری در این کتاب آموزش داده شده است.

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ 

پس از دانلود شما کتاب را به صورت فایل پی دی اف فشرده دریافت می کنید .لطفا برای اینکه در اجرای فایل به مشکل برنخورید ابتدا نرم افزارهای فشرده ساز(winrar) و پی دی اف خوان را روی موبایل ،تبلت ،و یا کامپیوتر خود نصب کنید. 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


چگونه یک فروشنده جذاب باشیم (اسرار نفوذ در ذهن و قلب مشتری )

طراحی سیستم خبره برای بررسی و ارزشیابی علمی اساتید(پایانامه کارشناسی ارشد صنایع) 136 صفحه

اختصاصی از سورنا فایل طراحی سیستم خبره برای بررسی و ارزشیابی علمی اساتید(پایانامه کارشناسی ارشد صنایع) 136 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طراحی سیستم خبره برای بررسی و ارزشیابی علمی اساتید(پایانامه کارشناسی ارشد صنایع) 136 صفحه


طراحی سیستم خبره برای بررسی و ارزشیابی علمی اساتید(پایانامه کارشناسی ارشد صنایع) 136 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس تهران

چکیده :

هریک از اعضا هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در یکی از مراتب چهارگانه ، مربی،استادیار،دانشیارو استاد مشغول به کار است.برای اینکه یک عضو هیئت علمی بتواند از مرتبه ای به مرتبه بالاتر ارتقا یابد باید تمامی فعالیت هایی که در مرتبه فعلی انجام داده است ارزیابی می شود و براساس مندرجات آیین نامه ارتقا وزارت فرهنگ و آموزش عالی به هرفعالیت، امتیازی تعلق می گیرد.با توجه به اینکه این امر به روش دستی و توسط یک فرد کارشناس انجام می شود امکان بروز اشتباه زیاد بوده ، کار به کندی صورت می گیرد.از طرف دیگر در صورتی که یکی از بندهای آیین نامه تغییر یابد و یا به صورتی که عضو هیات علمی مورد نظربرای ارتقا به مرتبه بالاتر امتیاز کافی کسب نکند ، لازم خواهد بود که تمامی محاسبات مجددا انجام شود.به علاوه به دلیل پایین بودن سرعت کار ، سیستم نمی تواند در هر لحظه از وضعیت فعالیت ها و امتیاز های تمامی اعضای هیات علمی آگاه باشد.

با توجه به اهمیت موضوع و به منظور برطرف نمودن اشکالات فوق، در این پایانامه سیستم خبره ای طراحی شده است که قادر است مشکلات فوق الذکر را برطرف نماید.طراحی سیستم مزبور طی مراحل زیر انجام گرفته است:

1- آیین نامه ارتقا وزارت فرهنگ و آموزش عالی و مصوبات کمیته ارتقا دانشکده مورد بررسی قرار گرفت تا سیستم براساس آن طراحی شود.

2-نرم افزار vp-expert به عنوان یک نرم افزار سیستم خبره برای نوشتن کد برنامه و نرم افزارهای foxpro2 و سایه ، برای ایجاد بانک های اطلاعاتی لازم انتخاب شد.

3-بانک های اطلاعاتی متعددی برای ذخیره کردن اطلاعات مختلف (اطلاعات مربوط به فعالیت های اعضای هیات علمی ، جمع امتیازات حاصل از نوع فعالیت و ... ) ایجاد گردید.

4-کد برنامه شامل دوقسمت می باشد ، نوشته شد.قسمت اول برنامه که با استفاده از نرم افزار foxpro2 و سایه نوشته شده است ،استفاده از بانک های اطلاعاتی را برای کاربر تسهیل می کند.قسمت دوم برنامه که در واقع پایگاه دانش سیستم خبره را تشکیل می دهد ، با استفاده از نرم افزار vp-expert نوشته شده است.این قسمت از برنامه فعالیت های اعضای هیئت علمی را ارزیابی نموده ، به آنها امتیاز می دهد و نتیجه را اعلام می نماید.

5-سیستم با اطلاعات فرضی برای تمامی حالتهای ممکن ، مورد آزمون واقع شد و اشکلات موجود رفع شد.

 

فایل این پایانامه به صورت عکس می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


طراحی سیستم خبره برای بررسی و ارزشیابی علمی اساتید(پایانامه کارشناسی ارشد صنایع) 136 صفحه