سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نقشه زمین‌شناسی 100000: 1شیراز به همراه شیت گزارش کامل آن .

اختصاصی از سورنا فایل نقشه زمین‌شناسی 100000: 1شیراز به همراه شیت گزارش کامل آن . دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نقشه زمین‌شناسی 100000: 1شیراز به همراه شیت گزارش کامل آن .


نقشه زمین‌شناسی 100000: 1شیراز به همراه شیت گزارش کامل آن .

 

در اینجا نقشه زمین‌شناسی 100000: 1 شیراز به همراه شیت گزارش کامل آن با کیفیت بسیار بالا برای دانلود قرار داده شده است. محصول حاوی دو شیت نقشه و گزارش زمین‌شناسی با فرمت JPg می باشد. تصویر پیشنمایش مربوط به شیت نقشه همین محصول می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


نقشه زمین‌شناسی 100000: 1شیراز به همراه شیت گزارش کامل آن .

دانلود مقاله آلودگی

اختصاصی از سورنا فایل دانلود مقاله آلودگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آلودگی


دانلود مقاله آلودگی

 

مشخصات این فایل
عنوان: آلودگی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 19

این مقاله در مورد آلودگی می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله آلودگی

ازن در تروپوسفر
ترکیب اصلی مه دود فتوشیمیائی ، گاز ازن می باشد . ازن یک ماده سمی با بوی بسیار بد است که چشم ها و لایه های مخاطی سیستم تنفسی را اذیت می کند . ازن همچنین از رشد درختان کاسته و به محصولات کشاورزی آسیب می رساند .
ازن به طور طبیعی در استراتوسفر توسط واکنش بین مولکول و اتم اکسیژن تشکیل  می شود . در آنجا استراتوسفر  یک لایه محافظ در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش تولید می کند . با این حال نزدیک سطح زمین در هوای آلوده ، ازن ( که معمولاً ازن تروپوسفر نامیده می شود ) یک آلاینده ثانویه است که مستقیماً وارد جو نمی شود . بلکه این .....(ادامه دارد)

اثر گلخانه ای
گلخانه ، خانه ای شیشه ای است که در آن سبزیجات پرورش داده می شود . در این خانه انرژی خورشیدی با طول موج کوتاه از طریق شیشه وارد می شود ( شیشه 90-80 درصد امواج با طول موج کوتاه را از خود عبور می دهد) . این امواج وقتی با زمین برخورد می کنند به امواج گرمایی با طول موج بلند تبدیل می شوند . این امواج با طول موج بلند مجدداً به طرف جو گسیل می شوند ولی از آن جا که شیشه به امواج با طول موج بلند اجازه عبور .....(ادامه دارد)

گازهای گلخانه ای مربوط به خودرو ها با سوخت گاز طبیعی
بزرگترین منبع تولید آلودگی مربوط به حمل و نقل می باشد چرا که این گاز محصول احتراق سوخت های کربن دار مانند بنزین و دیزل ( که هر دو نسبت به گاز طبیعی ،‌کربن بیشتری دارند ) می باشد . متان  نیز گاز گلخانه ای مهمی در ارتباط با صنعت حمل و نقل می باشد زیرا این گاز در بسیاری از سوخت ها موجود است ( به عنوان مهمترین قسمت گاز طبیعی که در حدود 90% آن را با توجه به نوع مخلوط تشکیل می دهد ) . همچنین انتقال آن به جو از طریق نشت از زیربناها و سیستم های انتقال سوخت نیز صورت می گیرد. این انتقال شامل نشت .....(ادامه دارد)

مختصری از استانداردهای آلودگی
برای کنترل میزان آلاینده های خروجی خودرو ، از قوانین زیادی در سرتاسر دنیا استفاده می شود . از جمله مهترین قوانین بین المللی  درباره آلودگی خودرو ، استانداردهای اروپا ، ایالات متحده و ژاپن هستند . با توجه به این که عمده خودروهای تولیدی در ایران توسط کشورهای اروپایی طراحی شده اند ، در ایران قوانین اتحادیه اروپا مورد استفاده قرار می گیرند ، لذا این قوانین را مورد بررسی قرار می دهیم . برای بررسی آلاینده .....(ادامه دارد)

تصمیم گیری بر اساس کاهش آلودگی ها
بسیاری از مسئولین بر اساس اینکه چند تن مواد آلاینده هوا را می توان توسط خودروهای گاز سوز کاهش داد به این خودروها ( CNG سوز ) به عنوان یکی از راه حل ها برای رفع آلودگی شهرها نگاه می کنند .
البته اکثر استفاده کنندگان خودروهای گازسوز در ناوگانهای متوسط ، منفعت اقتصادی این مورد را بیشتر مد نظر قرار می دهند و گرچه آلودگی هنوز یکی از عوامل تصمیم گیری محسوب می شود ولی آنها کمتر نگران .....(ادامه دارد)

نتیجه :
آمار نشان می دهد که از مجموع 750 میلیون خودرو موجود در جهان تنها یک میلیون و 850 هزار خودرو گاز سوز ( CNG ) شده اند  که معادل 25/0 درصد خودروهای موجود است و اکثر آنها هم خودروهای عمومی مانند تاکسی ها ، کامیونها ، اتوبوس ها و سرویسهای شهری هستند .
اگر خودروسازها با بهبود تکنولوژی و بالابردن کیفیت موتور و سوپاپها امکان استفاده از گازرا ایجاد کنند و وزارت نفت نیز  گاز را بطور فراوان در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد در آنصورت در سالهای آینده ......(ادامه دارد)

 فهرست مطالب آلودگی

آلودگی
لایه اوزن
ازن در تروپوسفر
ازن در استراتوسفر
اثر گلخانه ای
عوامل موثر بر اثر گلخانه ای
کنترل اثر گلخانه ای
گازهای گلخانه ای مربوط به خودرو ها با سوخت گاز طبیعی
آلودگی دی اکسید کربن
آلودگی متان
اثرات آلاینده ها بر سلامتی بشر
مختصری از استانداردهای آلودگی
سیکل های رانندگی
قوانین اتحادیه اروپا
قوانین و استانداردهای آلودگی در ایران
وزن مرجع (Reference weight  ) آلودگی های ناشی از موتورهای گازسوز
گرمای ایجاد شده توسط خودروهای گاز سوز
بخار و آلاینده ها هنگام پر کردن باک
آلاینده ها در مقایسه با خودروهای دیزلی
تصمیم گیری بر اساس کاهش آلودگی ها
نتیجه :
آلودگی صوتی

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آلودگی

تحقیق درباره ترمودینامیک

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق درباره ترمودینامیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره ترمودینامیک، فرمت ورد،34 صفحه

مقدمه:

ترمودینامیک شاخه ای از علم است که اصول انتقال انرژی را در سیستمهای درشت بین مجسم میکند بند های اصلی که تجربه نشان داده است همة این انتقالات را به کار می گیرند  به عنوان قوانین ترمودینامیک شناخته شده اند . این قوانین اولیه و بنیادین هستند و نمی توان آنها را از چیز اصلی تر دیگری مشتق کرد .

 

اولین قانون ترمودینامیکمی گوید که انرژی باقی می ماند و با اینکه می تواند به شکل دیگر تغییر کند و از مکانی به مکان دیگر تغییر یابد ، مقدار کلی آن ثابت می ماند . بدین ترتیب اولین قانون ترمودینامیک به مفهوم انرژی بستگی دارد ولی از طرف دیگر انرژی تابع اصلی ترمودینامیک است چون بدین وسیله می توان اولین قانون را به صورت فرمول بیان کرد . این همبستگی مشخصة مفاهیم اولیه ترمودینامیک است .

 

واژه های سیستم و پیرامون به طور مشابه همبسته می شوند . سیستم به شیء، هر کمیت مانده هر بخش و غیره ای اطلاق می شود که برای مطالعه انتخاب شده است و ( به طور ذهنی ) از هر چیز دیگر که پیرامون نامیده می شود جدا می گردد . پوشش مجازی که سیستم را احاطه می کند و آن را از پیرامونش جدا می سازد مرز سیستم نامیده می شود .این مرز تصور می رود خواص ویژه ای داشته باشد که یا ( 1 )سیستم را از پیرامونش جدا می سازد ، یا ( 2 ) به روش های مخصوص فعل و انفعال بین سیستم وپیرامونش مبادله می کند . اگر سیستم تفکیک نشده باشد ، تصور می رود مرزهایش ماده یا انرژی یا هر دو را با پی رامنش مبادله میکند . اگر ماده مبادله شود سیستم گفته می شود باز است . اگر فقط انرژی نه ماده مبادله گردد سیستم بسته ( ولی تفکیک نشده) است و جرمش ثابت است .

 

وقتی سیستم تفکیک شده است نمی تواند تحت تاثیر پیرامونش قرار گیرد . با وجود این ، ممکن است تغیرات درون سیستم روی دهد که این تغییرات با وسایل اندازه گیری مثل دماسنج ، فشار سنج ، و غیره قابل تشخیص هستند . با وجود این ، چنین تغییراتی نمی توانند  بطور نامحدود ادامه یابند ، و بالاخره سیستم باید به وضعیت ثابت نهائی تعدل درونی برسد .

 

در مورد سیستم بسته که با پیرامونش فعل و انفعالات می کند ، وضعیت ثابت نهایی ، چون سیستم نه تنها از لحاظ درونی در تعادل است ممکن است بالاخره بدست آید .

 

مفهوم تعادل در ترمودینامیک اصلی است چون با وضعیت تعادل سیستم که مفهوم حالت است ارتباط دارد . سیستم حالت قابل تکرار و همانند دارد وقتی همة خواصش ثابت هستند . مفاهیم حالت و خصوصیت دوباره همبسته می شوند . همچنین شخص می‌تواند بگوید که خواص سیستم به وسیلة حالتش ثابت هستند . خواص معینی با وسایل اندازه گیری مثل دماسنج و فشار سنج کشف می شوند . وجود خواص دیگر مثل انرژی درونی بیشتر به طور غیر مستقیم شناسایی می شوند . تعداد خواصی که باید ارزشهای دلخواه را به منظور ثابت کردن حالت سیستم تنظیم کنند به سیستم بستگی دارد و باید از طریق آزمایش تعیین شوند .

 

فهرست:

مقدمه

 

اصل 1

 

اصل 2  

 

اصل 3

 

اصل 4

 

 تعاریف و روابط

 

 

گاز ایده آل :

 

خواص مولی جزئی

 

به دنبال قضیه لویلر در مورد توابع همگن که

 

توابع ثانوی ترمو دینامیک :

 

توابع با قیمانده

 

ناپایداری

 

ضرایب ناپایدار

 

محلول ترمو دینامیکی

 

تغییرات خصوصیت مخلوط

 

محلولهای ایده ال و حالتهای استاندارد

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ترمودینامیک

فایل فلش فارسی آندروید 6.0.1 Samsung SM-A510F

اختصاصی از سورنا فایل فایل فلش فارسی آندروید 6.0.1 Samsung SM-A510F دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل فلش فارسی آندروید 6.0.1 Samsung SM-A510F


فایل فلش فارسی آندروید 6.0.1 Samsung SM-A510F

رام رسمی آندروید 6.0.1 برای گوشی سامسونگ SM-A510F

مدل = SM-A510F

نام مدل = Galaxy A5 ⑥2016

نوع فایل = تک فایل قابل فلش با اودین

مشخصه ورژن رام =A510FXXS3BPIA

ورژن آندروید= 6.0.1

تاریخ انتشار رام =Wed, 14 Sep 2016

تاریخ سطح امنیت =2016-09-01

زبان = فارسی

منطقه =آفریقا خاورمیانه

آموزش رایگان فلش زدن گوشی و تبلت های سامسونگ با اودین Odin


دانلود با لینک مستقیم


فایل فلش فارسی آندروید 6.0.1 Samsung SM-A510F